סט קצר לדוגמנית - מס 2

ran refael

New member
סט קצר לדוגמנית - מס 2

כמו קודם, אשמח לדיעות והצעות לשיפור.
לטוב ולרע
 

dudi4321

Member
י.מ.ל

יש מה להוסיף - ההכי מוצלחת מהסט המעולה.
הפנס הזוהר החצובה והקיר הלא מרוטש רק מוסיפים לזוהר הדוגמנית.
מעט הדגשת רווית צבעים לא תזיק.
 

enigo

New member
היה בחור בשם רן שפגשתי בזמנו בסופרמוטו

ואני יודע שאחרי זה הוא התחיל לצלם דוגמניות, בסגנון שהזכיר לי את התמונות האלו, אז חשבתי...
 

סאמפ

New member
קודם כל תן אזהרה לציבור הדתי...

לי אישית זה לא מפריע אבל לשם הנימוס...

תמונה 1 - תאורה טובה, רקע נעים ודוגמנית יפה. משהו לא מסתדר עם השליש התחתון, אולי בחיתוך אולי בתנוחה עצמה... בקטנה עשית אחלה עיבוד בפנים ונראה לי ששכחת לעשות אותו ברגליים זה יוצר חוסר אחידות.

תמונה 2 - קצת קשה לי איתה כי היא חסרת פאנצ׳... הרקע נקי הדוגמנית לא יוצרת קשר...התאורה רכה... חסר משהו

תמונה 3 - אהבתי הכל חוץ מהציוד שמופיע, גם החצובה וגם הגליל של הרקע, חוץ מזה דוגמנית מדהימה בחירת צבעים מעניינת ואחלה אור אחורי
 

Sunflower Fairy

New member
זו הכי נראית לי

אבל דווקא עם ההבעה שלה פה מתאימה תמונת קלוזאפ. החלק התחתון של התמונה לא מוסיף לי כלום.
בתמונה השניה הכל נראה לי כחלחל מדי, כנראה שזה העיבוד אבל זה נראה כמו בעיה בצבעים. גם ההבעה שלה שם נראית יותר מדי מאומצת. למה היא לא מחייכת?
התמונה השלישית היא כזו גם וגם - הצבעים טובים, התאורה מעניינת, אבל משהו חסר. אולי התנוחה שלה שלא נראית נוחה במיוחד, או חוסר ההבעה (יש לי בעיה עם הבעות מאולצות מדי).
סה"כ יופי של עבודה, רק תגיד להן להיות קצת יותר טבעיות, טוב?
 

shlomki

New member
סקסי. סט ברמה מאוד גבוהה


אוהב מאוד את התמונה הראשונה.

השניה מציגה את יופיה של הדוגמנית בצורה מוצלחת ומושכת. משום מה נראה כאילו שיש סוג של חוסר חדות או אפילו הייתי אומר CA בקצוות השערות ובכל מיני נקודות קטנות שעל הפנים. זה לא מפריע לתמונה בכלל, אני פשוט אומר כדי שאולי תשים לב לזה. עם איזו מצלמה ועדשה צילמת?

השלישית מאוד יפה ואני אוהב את הסגנון של מאחורי הקלעים.
משהו לא מסתדר לי בטונים של התמונה, צבעי העור לא נראים טבעיים בחלק התחתון של התמונה, כאילו קרים מידי או ירוקים מידי. דווקא בראש ובאיזור החזה הצבעים בסדר. יכול להיות שזה עניין של צבעי המסך שלי, אני בעבודה עם 3 מסכים ואף אחד מהם לא מכוייל, אבל בשלושתם יש הבדל בגוון העור בחלק העליון ובחלק התחתון. שוב זה לא מפריע יותר מידי, פשוט משהו לשים לב אליו.
 

ALIsuperstar

New member
ביקורת.

מבחינה אישית, הפריעה לי שהחולצה שלה שקופה, יש הרגשה מאולצת מידי, בגלל התאורה הלא טובה בתמונה הראשונה, ששרפה לה העור מעל החזה שלה, אז יוצא שהדבר הראשון שאתה מסתכל עליו זה הלובן הזה בעור מעל החזה שלה, ואז אתה קולט שהחולצה שקופה, ואז אתה מסתכל על פניה, לדעתי הן מראות חוסר סבלנות, אבל זה רק אני. ואז אתה מסתכל על ידיה, המכנסון הקצר שלה, והיד שנמצאת אלכסונית וחוסמת את האיזור הצנוע שלה. התמונה אכן אירוטית בעיניי, אבל זו היא רק דעתי, אפשר לעזוב את זה. עם עור כמו שלה, היא משתדל להיזהר להאיר עליה חזק מידי, כי אז יוצא שהחלקים בגופה נשרפים, והצופה אוטומטית יסתכל על החלקים הללו בהתחלה. זה לא טוב.
התמונה השנייה, הזווית מצויינת, פניה היפות מודגשות טוב, אבל שוב אותה העמדת תאורה שהיא לא טובה בעיניי, יש את הבוהק שמפריע. חשוב לעבוד בסטודיו עם מחשב נייד, ולראות את התמונות בלייב, אם קשה ולא ברור, כך יש לך אינדיקצייה טובה ואם צריך תתקן, תסגור צמצם, או תרחיק את הפלש, שמתי לב גם שהתמונה השנייה דורשת עבודה עם רפלקטור, זה ממש ישפר פלאים את הפריים. הייתי חותך את החלק התחתון, עד הצוואר, לראות אם זה יציל את התמונה, יש כאן עבודה רצינית בפוטושופ בכל מה שקשור בתיקון תאורה.

התמונה השלישית נחמדה, משעשעת, הייתי מגלגל את הלוח כדי שהיא תוכל לשבת עליו, ומזיז את הפלש כדי שלא יהיה בפריים, אבל כן מעמיד אותו כדי שהיא תקבל את אותו אור אחורי. תראה עד כמה העור שלה שונה מהדוגמנית השנייה, ועד כמה זה חשוב.
 

izackv

New member
התמונות ברמה גבוהה.

מה כן הייתי משנה? (כמובן שמדובר בהעדפות אישיות שלי)

- תאורה:
בשתי התמונות הראשונות חסרה לי תאורה אחורית שתתיתן לשער את ההילה ותקפיץ אותה מהרקע.
בתמונה השלישית יש את התאורה הזאת, אבל עדיין חסרה תאורה ישירה (וחלשה) על השיער עצמו. כזאת שתתן לשיער קצת יותר חיים.
בשלושת התמונות, רפלקטור בצד ימין של הצלם היה מוסיף קצת. לדעתי.

- פוזינג:
בתמונה הראשונה, קצת יותר משחק של האצבעות. יותר פתוחות ומונחות בעדינות.
בנוסף, עדיף היה להנמיך את הכתף שקרובה יותר למצלמה.
בתמונה השניה, שוב הייתי משנה את תנוחת הכתף ומוריד קצת מה"קשיחות" של התנוחה.
בתמונה השלישית התנוחה טובה יותר, אבל הייתי מקפיד על היד שמחזיקה את משקל הגוף ונראית קשיחה מאוד עם קמט לא מחמיא.
באופן כללי - אני מעדיף צילומי פנים כשהמצלמה מעט מעל גובה עיני הדוגמנית. (למעט פרופיל מלא - שאז אני מעדיף מצלמה קצת יותר נמוכה כדי להדגיש את הצוואר)

בנוסף, בתמונה השניה הייתי פותח עוד סטופ בעריכה (או בצילום) כדי להעלים את המרקם של המצח ולהחמיא לה קצת יותר.
 

tamirzak1

New member
בתמונה השניה חסרה עבודת פוטושופ על המצח ו

והסנטר (עור לא חלק).
בתמונה השלישית התאורה קצת מסנוורת , ניתן היה לחתוך את כל הצד השמאלי.
בתמונה הראשונה , אם הרגליים בתמונה , עדיף לא לחתוך את הרגליים ואם חצי גוף , גם עדיף. הרגליים החתוכות מפריעות. בזו (כנראה בגלל המרחק או התאורה) עור הפנים נראה חלק יותר וטוב יותר.

לסיכום העדפתי את הראשונה.
 

z2s3

New member
3 הערות, ברשותך...

- אני לא מבין בצילומי אופנה באולפן, אבל תמיד הפריע לי בהן הטונות של איפור על הפנים...זה גורם למרקם בובתי של פורצלן כזה. אם לא באיפור אז מנסים את זה בעיבוד...
- מאוד אהבתי אצל ה 1 את הציצים המרומזים מבעד לחולצה. גם מאיר אריאל כתב על זה שורה או שתיים...זה מאוד חושני, ועם זאת מעודן. יופי.
- אהבתי ביותר את הפריים השני מבחינת העמדה וקומפו. חבל שהעיניים עצומות. גם בשלישית העיניים עצומות, וזה לטעמי חיסרון. את השלישית לא אהבתי. לא הסגנון, ולא הדוגמנית.

הדוגמנית הראשונה נראיית לי מאזורנו המזה'ת ...האמנם ?...
 
למעלה