סט צילום חדש
מחפש המלצה לסט חדש. דרישות:
מצלמה מירורלס, רצוי וידאו 4k, מארז אלומיניום עם אופציה לעדשות רטובות.
יש לסוני ולפנסוניק אופציות נחמדות שיתנו ttl עם פלש של סי אנ סי רק עם סינכרון אופטי לפלש הפנימי אבל אני לא מבין מה ההשלכות על השהית הצמצם לעומת הוט שו. יש המלצה למישהו? ביקו עדיין בסביבה?
מחפש המלצה לסט חדש. דרישות:
מצלמה מירורלס, רצוי וידאו 4k, מארז אלומיניום עם אופציה לעדשות רטובות.
יש לסוני ולפנסוניק אופציות נחמדות שיתנו ttl עם פלש של סי אנ סי רק עם סינכרון אופטי לפלש הפנימי אבל אני לא מבין מה ההשלכות על השהית הצמצם לעומת הוט שו. יש המלצה למישהו? ביקו עדיין בסביבה?