סטף קרי מטורף

Rapgamer

Well-known member
השמיד הלילה את פילדלפיה בכוחות עצמו.
המספרים שלו ב-10 המשחקים האחרונים: 41 נקודות (בממוצע!), אחוזי קליעה 55-50-90, ושיא NBA של 72 שלשות, הכי הרבה ב-10 משחקים בכל סטרץ' בהיסטוריה.
קרי בכושר קליעה מטורף, אין ספק בזה בכלל. אבל יש גם פתרונות שהוא מממש שפחות ראיתי ממנו בעבר- כשמביאים עליו דאבל טים בפיק אנד רול הוא לא ממהר לשחרר מסירה לגרין אלא לפעמים נותן כדרור-שניים אחורה. ההגנה נוטה להתבלבל, היא לא יודעת האם להמשיך להצמיד את הדאבל טים האגרסיבי (ואז הוא מוסר) או שאחד מהם חוזר אחורה, את הרגע הזה של ההתלבטות הוא מנצל כדי לעלות לזריקות קשות מ-30 פיט שהוא פשוט תופר אותן באחוזים לא נורמליים לאחרונה.
היכולת העל-אנושית הזאת מספיקה לגולדן כדי להחזיק במאזן 6-4 חיובי בסטרץ' הזה אבל בוא נגיד שאני במקום יוטה/פיניקס לא הייתי שמח לפגוש את קרי בכושר הזה, במידה וגולדן תצליח להשתחל לפלייאוף בסופו של דבר.
 

Krit123

Well-known member
נצל"ש - הארכה כפולה במשחק מתיש מול ממפיס, מה יהיה עם העונה הזאת...
לא פשוט לחזור מפיגור מול ממפיס, יש להם המון כלים. הסגל מלא בשחקנים ראויים, לאו דווקא מבריקים במיוחד, רק בוא נגיד שאין דרופ-אוף דרמטי ביכולת ברגע שהם הולכים לספסל, לכן קל להם לחבר 48 (הפעם 58) דקות של כדורסל ולדבוק בסגנון. פתאום קונצ'ר נותן דאבל פיגרס, פתאום אחותו של ברנדון קלארק זונה, ווינסלו יעשה כמה מהלכים וכו'..
דווקא ביין אכזב, כל פעם שהוא מקבל הזדמנות בחמישייה הוא דואג שהמאמן יתחרט על כך. הם חסרו את ואלנצ'ונס צריך לציין, שיחק תפקיד מאוד משמעותי בהתמודדות.

פירקו אותנו בהאסל, כפו איבודים (23!) ויצאו לנקודות קלילות, אנחנו סירבנו לחזור להגנה או להשוות את המאמץ שלהם. טיילו לצבע בחלק מהזמן, ההתקפה שלהם מגיבה יפה ל-ball denial, ממשיכים לנוע עם או בלי הכדור. גרם למאלון להוריד מוקדם את פורטר ג'וניור, לא הבנתי למה אנחנו עדיין עושים סדרות חינוך, לא בטוח שזה הזמן. צ'אנצ'ר עלה במקומו והיה סביר.
בצד השני ניצחנו בריבאונד, לא מעט second chance points, והבנו שהצבע שלהם די חדיר סך הכל. הם אמנם מצופפים מאוד יפה, אבל זה לא מעט רעש וצלצולים, אין להם מי שיגן על הטבעת. מה שכן הם ביצעו דאבל משוכלל על יוקיץ', דאגו שיהיה מישהו בצבע למנוע את החיתוך על קו הבסיס שהוא בדרך כלל מחפש. למרות שזה סכנה לשלוש שניות בצבע הם סגרו די יפה את קווי המסירה סך הכל.
חזרנו מכמה בורות ברבע האחרון/הארכה, הרבה בזכות ההגנה של פאקו על מורנט (בהופעה מעולה, כולל בקלאץ'), ושלשות קשות/מהלכים גדולים של פורטר/ברטון/יוקיץ', כולל שלשה שהשוותה את המשחק פחות מ-20 שניות לסיום ההארכה הראשונה. בהארכה השנייה ג'וקר די סגר עניין לצד וויל דה ת'ריל, להם לא הייתה כתובת מלבד מורנט. ד'אנטוני מלטון (הופך לשארפשוטר) להט במחצית הראשונה, קלע מבטים קשים מחוץ לקשת אבל התקרר בהמשך. הסטט של ג'וקר מושך תשומת לב, 47-15-8, רק שהיו 7 איבודים מיותרים וחלק, אולי אפילו רוב האסיסטים היו בעוונטה. כן צריך לומר שהוא קלע את כל 10 הזריקות הראשונות שלו ל-2 נקודות (tip in's ומבטים קלים יחסית).

עוד נציין ששאק האריסון קיבל דקות בהעדרו של מונטה מוריס, שיחק הגנה טובה. הוא רשום בכל מקום כ7'6, הוא ממש לא נראה ככה. אמנם אני לא יודע להעריך גובה אבל זה הפער הכי מוגזם שנתקלתי בו. הבנתי שאנחנו הולכים להחתים את אוסטין ריברס לחוזה ל-10 ימים, צעד נכון ומתבקש. גורדון שותף רק ל-21 דקות, הפרשנות היא שהוא ופאקו (הכרחי למצ'אפ מול מורנט) ביחד לא מספקים ריווח אופטימלי, זה נכון, רק שאני עדיין לא מרוצה מהתפקוד החדש של גורדון, מאלון צריך להיות יותר יצירתי.
 

Krit123

Well-known member
חייב להיות אחד הרצפים המרשימים אי פעם מבחינת סקורינג לא?.. מסכן מי שיפגוש אותו בפליי אין בכושר הזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
האיש בטירוף
אני לא זוכר אותו בכושר כזה גם בעונה ההיא של ה 73 ניצחונות.
אתה מסתכל על זה ואומר, וואלה אם רק וויגנס ואוברה היו יותר יציבים ועושים את שלהם, כל המאבק של גולדן להיכנס לפלייאוף בכלל לא היה קיים
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נצלש
הארדן בחוץ ללא הגבלת זמן.

סביר להניח שהפציעה שלו לא באמת כזאת חמורה אבל בנטס מעדיפים לשמור עליו ולא לקחת סיכונים לפני הפלייאוף
 
למעלה