סטייקים :בת יער או סלק סטיר או - ?

michal24

New member
סטייקים :בת יער או סלק סטיר או - ?

2 קריטריונים להחלטה : 1. סטייקים מעולים, אנחנו אנשי סינטה, אם זה משנה, לא אנטריקוט 2. אווירה - אם אפשר קצת רומנטי, או נוף טוב, אנחנו מתכוונים לנסוע לשעת השקיעה אז - לאן לנסוע ? גם שמות אחרים אפשר, רק - חשוב מקום עם אוכל לא פלצני בכלל, אחנו לא אנשי רטבים, פירות ים, קדירות ושאר עניינים, רוצים סטייקים :)) אפשר גם לכיוון המרכז - ת"א/הרצליה, ואם יש משהו עם נוסף לים, בכלל טוב :)
 

בולרו2

New member
חובבי הסטקים

אוכלים סינטה ראוייה בבית, אחרי שנקנתה אצל הקצב הפרטי, לימוזין וכאלה. לכן קשה להמליץ לך. אני לא חושב שיש כרגע מסעדה ראוייה ששווה נסיעה מיוחדת בשביל סטייק. אולי תאהבו את דוריס קצבים בראש פינה, אולי תהנו בבת יער (שמנסיוני הייתה עדיפה על בלק-סטיר, אבל שני ביקורים בעבר הרחוק לא מספיקים) וגם נמצאת במיקום שווה. אולי תאהבו את דוניה רוסה, אחרי טיול ערב רומנטי בעין הוד המחשיכה.. רוצים להנות מהשקיעה? תכינו את הסינטה על מנגל בחוף הים.. רומנטיקה? אולי גם חוף הים?
 
סינטה

מנתח שחור בצבעו פלסטלינה במרקם למגע אצבע משוייש ומן עד כמה שניתן בנתח כמו סינטה פרוסות בעובי שלושה סנטים שמן זית מלח ים גס ופלפל שחור צריבה של גחלים לוחשות 3 דקות כל צד לתנור 110 מעלות בלבד להמשך צלייה מתונה ואחידה למשך עשר דקות וקיבלת את המנה האולטימטיבית שככ פשוטה בהכנה וככ בלתי אפשרית ב"היכלי הסטייקים" שבמקומותנו להזהר עם מידת העשייה כי סינטה מוצר רגיש ובעייתי הופכת לסוליה בשניה שהתקרבה לרמת מדיום חובה לאכול רייר או סמי רייר וכמובן שאנטרקוט או צלע עדיף
 
הטחנה נחמדה מאוד

אכלנו בה פעמיים ונהננו בשתיהן. מקום יפה, שירות טוב (אפילו טיפה נודניקי)... מנות הפתיחה נדיבות וימלאו לכם אותן מתי שתרצו (עלי גפן, פטה כבד, טחינה מצויינת וכו').
 
למעלה