סטוץ ראשון שלי , ניראה לי :\

זיגזג

New member
לא מסכים!!!

כולנו יכולים לבלבל ת'מח ולהגיד "כשבחורה אומרת לא, זה לא". אבל בתכ'לס, גם אחרי הלא הראשון קרה לא פעם שאנחנו מנסים... אולי היא בכל זאת תחליט להיפתח. ובהרבה מהמקרים, מה לעשות? זה מצליח! וזה לא אונס... אולי זה לא נעשה בלב שלם מצידה, אבל בהחלט בהסכמה! היא לא רשמה שהיא התנגדה בתוקף,היא התעקשה בהתחלה שלא.. והוא בכל זאת ניסה. יכול מאד להיות שהיא כן התעקשה ונאבקה כדי שזה לא יקרה, ואז זה אכן אונס.. אבל אי אפשר להבין מדבריה שהיא לא ויתרה בסופו של דבר והחליטה כן לשכב איתו. לא הייתי נחרץ בעניין האונס
 
את לא נאיבית בכלל.

את סתם לא יודעת איך להפסיק להזיק לעצמך. תתחילי בלא להתקשר לבחור בן 28 (מה לך ולו?) באמצע הלילה,לעלות אליו הביתה,לשתות הרבה אלכוהול ואז להתעורר בבוקר במיטה שלו. חבל שאת מביאה את עצמך לסיטואציות כאלה. לא בריא לך.תשלטי בעצמך. מניסיון.
 

emh

Member
הבעיה זה לא הגיל שלו...

הבעיה היא שהיא הלכה במטרה להשתכר אצל בחור שהיא לא נמשכת אליו בכלל, מה היא ציפתה שיקרה?
 
לגבי הגיל - תוספת קטנה

אם היא התכוונה מה יש לבחורה בת 18 לחפש עם בחור בן 28 הרי שזאת אחת השאלות המטומטמות שאפשר לשאול בראד פיט מזמן עבר כבר את ה 40 ועדיין ישנה מסביבו תעשייה שלמה של עשרות מיליוני דולרים שמבוססות על חלומות רטובים של בחורות בנות 18. (וכנ"ל לגבי כל כוכבי הוליווד) די ברור מה יש לבחורה בגילה לחפש אצל גבר בוגר יותר (בגרות, גבריות,נסיון, סבלנות ...) כאילו מה היא צריכה להסתפק בילדודס עם חצ'קונים שכל מה שמעניין אותם זה כדורגל וסיפורי מעשיות עם החבר'ה. יותר נכון לשאול זה, מה יש לבן 28 לחפש עם בת 18 וכאן צריך לשקול אם היא בוגרת מספיק, מעניינת מספיק, נשית מספיק .. וכו' (ויש כאלה שכן ויש כאלה שלא ...)
 

emh

Member
זה לא הגיל, זה התרגיל...

גם בחור בן 18 היה יכול לעשות בדיוק את אותו דבר איתה. את יודעת מה, היום יש אפילו קטינים בני 15 שהיו מתלהבים שמישהי תרצה לבוא להשתכר אצלהם. זה לא עניין של גיל או תמימות מצד הבחורים, רק עניין של אופי.
 
לדעתי זאת הנאיביות בדיוק..

להתקשר לבחור בן 28, להשתכר, להגיע אליו הביתה... חמודה, את רק בת 18...אסור לך להשתכר בצורה כזו..בטח שלא עם אנשים שאת לא סומכת עליהם ב 100% !! בשביל מה את צריכה את זה? ולא שאני מצדיקה את ההתנהגות שלו...בכלל לא. ברגע שביקשת להפסיק, על הבחור היה להפסיק, לא יודעת כמה היית תקיפה ולא יודעת מה הוא הבין ממך...- אבל כאשר בחורה אומרת לא- על הגבר שאיתה לקחת את זה בשיא הרצינות !! (בהקשר לשרשור אחר) בכל אופן אם את מרגישה עם זה לא טוב- יש הרבה אנשים שהוסמכו בדיוק לייעץ במקרים אלו. בכל אופן...תשמרי על עצמך...
 
../images/Emo45.gifאני מאוד מסכימה.

ונראה לי מאוד חשוב לא להשאר עם רגשות האשמה אלא לפתור אותם במסגרת תומכת.
 

מנדהו

New member
אני לא מבין אותך

בסיטואציה שהיית אמרת שגם נהנית , מצד שני לא נמשכת אליו . וגם היית שיכורה. מסקנה דלגי הלאה ואל תכניסי את עצמך שוב לדברים כאלו.
 
אל תכניסי את עצמך לסיטואציות כאלה

מלכתחילה. היתה לך אחריות בעניין הזה - הלכת והשתכרת בבית של בחור באמצע הלילה. אל תכניסי את עצמך מראש לדברים כאלה, רוב הבחורים שרואים שיש הזדמנות לסקס - ינצלו אותה. מעטים האנשים שיעצרו ויחשבו לעצמם :"וואלה , היא שיכורה אולי זה לא מתאים שננצל את המצב לטובתי". במיוחד אם הם גם הם שיכורים... ובמיוחד אם את משדרת שזה מה שאת רוצה. וזה מה ששידרת. יש הרבה בחורים שבעיניהם לא זה לא ממש לא. אז למה בכלל להגיע למצב כזה עם מישהו שאת לא מכירה ועוד לא נמשכת אליו?
 

חופ שיה

New member
כמה סתירות בהודעה אחת.

"סטוצים נוגד לכל החוקים,...." מול "....ובכלל זה לא שיש לי כללים בענייני סקס שעליהם לא עוברים...." -נראה לי שאת לא ממש סגורה על הכללים או החוסר כללים שלך. ".....אני דווקא בחורה משוגעת.....אבל הסקס אצלי מיוחס מאד לרגש ........" - אז את בבחורה משוגעת אבל רק כאשר את אוהבת את הבן אדם - לא ברור למה בחרת במילה "דווקא". את אוהבת את הסקס שלך עם רגש , את לא מתחברת לסקס ייצרי ולכן כנראה סטוצים לא יתאימו לך לרוב. מה גם שאת צריכה עדיין להשתחרר בסקס- את לא נאיבית את פשוט צריכה עוד להתבגר ולהשתחרר בסקס וזה בדרך כלל מגיע עם הזמן והניסיון. כדאי שתמנעי מלהכניס את עצמך לסיטואציות כמו עם הבחור של הסטוץ, את משחקת באש וזה עלול להסתיים רע בפעם הבאה. (מקווה שלא תהיה כזאת ושלמדת עוד משהו על עצמך:))
 

ארטימיס

New member
וואו, אוקיי אז ככה..

ברגע שהיתקשרתי אליו..כבר הייתי טיפה מסטולה, ובראש שלי היה לישתות עוד ועוד. ברור שאני לא אתקשר לאחד הידידים שלי כי להם בטוח לא יהיה שתייה, כן זו אינטרסנטיות אבל מה לעשות אני רציתי לישתות ואני אוהבת את זה. בוא נאמר שעברה לי השאלה בראש, אממ, אוקיי בא לך עליו? כי היה לי ברור מאליו שהוא לא מגיע סתם, יידעתי אותו שאני רוצה לישתות והוא ציפה לכך שיהיה משהו, וזה בסדר..אופייני לגבר ואולי זה גם הרושם ששידרתי לו והרי ברור שלא תהיה פה שום שיחת נפש לתוך כל הלילה.בכל מיקרה ניכנסנו אליו לבית, היה נחמד דיברנו שתינו שמענו מוזיקה..ואז זה פשוט קרה. ההתעקשות שלי הייתה כשהוא רצה לגמרי להפשיט אותי, אבל אז עזבתי את העיניין, ובזמן החדירה אמרתי לו שיפסיק ושאני לא רוצה..והוא אמר לי..עוד כמה פעמים וזהו.. כן חזרתי על עצמי שאני לא רוצה, אבל בסוף שוב וויתרתי עד שכבר הבנתי שיש גבול לכל דבר והפסקתי את זה. הוא לא בדיוק כפה עליי ולא החזיק אותי בכוח, אך גם לא ממש הקשיב לי. בכל מיקרה לא יודעת מה היה ומה לא היה, ניראה לי שפשוט סיבכתי את זה.. תודה על ההקשבה
 

זיגזג

New member
נו בבקשה...

את ההודעה הקודמת שלי למעלה רשמתי עוד בטרם קראתי את זה... עכשיו אני סמוך ובטוח שצדקתי! אונס לא היה כאן... היא פשוט מבולבלת כי עשתה דבר שלא תואם את העקרונות שלה... היא בעצמה לא בטוחה מה היה שם, וחוזרת על עצמה שאמנם לא רצתה, אבל החליטה לותר שוב ושוב, ושאלה את עצמה אם בא לה עליו או לא... בקיצור, רטימיס יקירתי... נפלת, היה לך סטוץ! אל תתרגשי, זה קורה גם לטובים ביותר.
 

gilad269

New member
אמרו כאן לפני

נכון שההחלטה ללכת אליו היתה שלך והשתכרתם ואיבדתם שליטה,ולטעמי הוא ידע שזה יגיע למצב כזה אחרי שהתחלתם להשתכר. וברגע שאיבדת שליטה,איבדת את חוש המחשבה. עצם המילה הוא תפס אותי כבר לא נשמע לי טוב,אלא אם שיחקתם תפוס אותי בחצר של הבית. ברגע שאת אומרת לא,וזה ממשיך יקירתי זה אונס. אני מקווה שתלמדי להבא. ברור שהיית שיכורה כי איבדת שליטה. בפעם הבאה תעמדי על שלך,ואם את מחליטה משהו-תדבקי בו הרי אמרת אני לא מהבחורות שהיו סתם זיון,אבל זה מה שהיית בשבילו. לשניכם יש אחריות וגבר שאומרים לו לא,מפסיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא ניצל תעובדה שהיית שיכורה. קראתי לא מזמן איזה סקר שאם אתה רוצה להשכיב בחורה בקלות אז אתה צריך להיות שיכור.כולה סקר.... מקווה שלמדת תלקח
 
למה כן?

לפי מה שהיא מספרת זה ממש לא אונס. והראיה העיקרית לכך זה שנושא ההודעה שלה היה : "הסטוץ הראשון שלי" ולא "אנסו אותי" או משהו כזה... אז היא התנגדה קצת.. אז מה? אז גם אני מתנגדת כשבסוף היום אני מתה מעייפות ובעלי מנסה לזיין אותי... אבל הוא לא נכנע, ממשיך בעקשנות למזמז אותי ובסוף זה בדרך כלל נגמר בזיון מהנה. (ואל תתנו לי את התירוץ של :"הוא בעלך". יש מספיק בעלים שאונסים את הנשים שלהם..) היא אפילו אמרה שהיא נהנתה באיזושהי צורה. לדעתי ממש לא היה כאן אונס.
 

דרדקן

New member
קושקוש

את לא יכולה להשוות בין מערכת יחסים ממושכת כמו שיש לך עם בעלך לבין מה שקרה כאן. אם היית מתנגדת לבעלך גם בזמן החדירה, אם היית מביעה התנגדות לבעלך שיחדור אליך והוא היה עושה את זה על אף התנגדותך זו ההגדרה של אונס, אם ההתנגדות שלך הפסיקה בזמן המזמוזים והחלת לשתף פעולה, כאן נגמר האונס. היא התנגדה לאורך כל הדרך מהרגע שניסה להפשיט אותה וגם בזמן החדירה, וזה בכלל לא משנה אם היא "אפילו נהנתה קצת"
 
למעלה