סטוץ ראשון שלי , ניראה לי :\

חמודי, אם איזה מישהי תבוא

ותדחוף את הלשון שלה לפה שלך, בלי לבקש רשות , לא משנה אם היא מושכת או לא מושכת-> אתה תחשוב שהיא עבריינית מין , לא סתם מישהי גסת רוח!
 
אני לא מאמין

שאני "מגן" על חיים רמון שאני כל כך לא סובל אותו מה שאת לא מבינה בתור בחורה זה שעל הגבר מוטלת עבודת החיזור וככזה הוא צריך לקרוא סימנים שהבחורה משדרת האם פעם את זאת שיזמת נשיקה ראשונה לגבר ? (שימי לב נשיקה ראשונה !!!) האם פעם שאלת את עצמך - איך תהליך כזה קורה בכלל ??? מתי גבר נורמלי (הרי לא כולנו גסי רוח ובהמות נכון ?) מקבל אומץ להתקרב ולנסות לנשק אותך בפעם הראשונה (בלי להסתכן בדחייה שהיא אקט לא נעים ) פשוט הגבר פשוט צריך לקרוא את הסימנים שאת משדרת לו ולא תמיד כולם קוראים אותם נכון ולא תמיד הסימנים מובנים אנחנו מסתכנים בדחייה ואתן בקבלת נשיקות (או נסיונות לנשיקות ) לא רצוניות או מוקדמות מידי, או לפעמים לא לקבל נשיקות גם שאתן מאוד רוצות - כי פשוט לא הבינו אתכן אלו החיים ומבחיתני הלוואי ואתן הייתם יוזמות את הכל החיזור... הנשיקה הכל . בתמונה שהם מצולמים היא פשוט נמרחת עליו זה לא סתם חיבוק ... היא ממש שמה את הראש שלה על הבטן שלו גם אם היא עשתה את זה מתוך התלהבות ובחוסר מודעת (ואני מאמין לה !! ) הרי שההמרחות הזאת בעצמה היא הטרדה מינית (הוא יכול היה לקבל זקפה מדבר כזה ... ובחורה בת 21 צריכה לדעת את זה ) ובכלל - אם הוא היה נשוי - מה זאת ההמרחות הזאת ...? הוא פשוט קרא אותה לא נכון מה שכן, כל גבר עדין יותר היה מנסה לנשק אותה בצורה עדינה יותר תוך שהוא נותן לה אפשרות לקחת אחורה אם היא לא רוצה ... הוא קצת בהמי ואולי הוא התלהב קצת יותר מידי (הרי זה קרה ב 2-3 שניות לא ?) וגם היא למעשה לא שאלה אותו ברגע שהיא החליטה להמרח לו על הבטן השמנה שלו אז הוא פעל מהר וחזק מידי סטירה אחת פשוטה (ממנה אליו ) היתה גומרת את כל הסיפור (או דחיפה - אם היא בחורה עדינה יותר ) ולחשוב על כל הכסף שכל האוכלי חינם האלה בזבזו על השטויות האלה (שופטים, חוקרים.. וכו' ) פשוט חבל ובזבוז של כספי ציבור (שהם למעשה הכספים שלנו ) ולפי דעתי מי שצריך לתת את הדין על זה הוא מי שאחראי לבזבוז הספים המיותר הזה
 
אתה לא יכול לדחוף מעלייך מישהו

כשהוא מפתיע אותך בנשיקה, לא תוכל בדחיפה למנוע את זה, כי לא צפית את זה מראש רק תוכל להרחיק אותך לאחר שזה כבר קרה וכן , אני גם יזמתי נשיקות עם גברים ואני אפעם לא מדביקה להם נשיקה באגרסיביות, צריך לגשש לפני זה ולראות שהוא מבין שאני מתקרבת בשביל נשיקה, ומתקרב גם כן , ולא בורח לכיוון השני. חבל לבזבז כספי ציבור? סטירה אחת וזה עובר? אסור שאנשים כאלה ימשיכו לכהן בתפקידי מפתח במדינה. איזה מן אנשים מוסריים נהייה אם נוותר לנבחרי ציבור על התנהגות כזו?
 
את מפספסת את הנקודה

הכל קרה ב 3 שניות הוא ניסה היא לקחה אחורה זהו נגמר ! הוא לא ניסה שוב לגבי ליזום נשיקות, את כניראה מיקרה יוצא דופן (וכל הכבוד לך על כך !! ) מנסיוני ומנסיון חברים 99 אחוז מהבחורות מחכות לנשיקה הראשונה ומשדרות סימנים לבחור בשביל לקבל אותה. ושוב, גם היא לא שאלה אותו לפני שהיא נמרחה עליו ! ואם הוא היה מקבל זיקפה באותו רגע ? ואם הוא נשוי או יש לו חברה והוא לא היה מעוניין בהתגרות הזאת ? ולגבי תפקיד ציבורי ללא קשר למקרה, חיים רמון לא צריך לשמש בשום תפקיד ציבורי לדעתי. פשוט בגלל רמתו הנמוכה אבל זה עניין בשביל הטמבלים שהצביעו בעבורו. אני לא !!
 

Octopussy

New member
אתה המפספס

השר לשעבר בהכרה המתנשאת שאף אחד לא יכול עליו... שהוא מעל הביקורת הנדרשת מ אזרח רגיל, שהוא שר, איש רודף ורדוף שררה, מתנשא, הלום שכרון השררה וגבהות הלב, חוסר איכפתיות לאזרח הפשוט... ומה עוד.. כל אלה הביאו אותו להעריך כי זה מתאים לו לדחוף לשון ללא הסכמה, שלא יענש על כך כמו כל אזרח, שהוא מעל החוק, שהוא... והוא... עבריין ומבצע מעשה מגונה.
 
ושוב אתה המפספס

בחורה צעירה וחיננית עד מאוד (ומטון הדיבור שלה התרשמתי שהיא גם חמודה למדי) מרגישה בגיל 21 שהיא יכולה לסובב כל גבר שהיא רוצה בשניה לא ממש מעניין אותה אם יש לו חברה... אם הוא נשוי.. רואה גבר מבוגר בעמדת כח (ומה לעשות יש בחורות שזה מדליק אותן ... לצערי ) ישר העיניים נדלקות חיוך.. ויאללה תמונה כאשר היא מתמרחת לו על הכרס בחיוכים לא ברורים לאחר ששמעתי אותה, אני די מאמין לה שהיא לא רצתה יותר מטיזינג קל (שבנות משתעשעות איתו מידי יום אגב - ובמיוחד בנות צעירות שעדיין בודקות גבולות וכמה הן יכולות ללכת רחוק עם זה ) אבל היא לא יכולה לשלוט על הזיקפה שלו, כתוצאה מהחיבוק הזה... וגם לא על המחשבות שלו שאולי היא מעוניינת .... אז הוא ניסה ... כל כך טבעי ... והוא קצת גס רוח וכבד כמו פיל ... אז זה יצא ככה... היא זזה אחורה ונגמר הסיפור. אפשר להעמיד אותו לדין משמעתי, ועדת אתיקה או כל שטות אחרת בשביל זה כל החקירות, השופטים, השוטרים והשימועים. אנשים התחרפנו ????? יש לך מושג בכלל כמה זה עלה לנו ??? בכמות של השוטרים והשופטים ובכל הכסף שבוזבז על התיק הזה המשטרה יכלה להוציא שוטרים לרחובות לפטרל בלילות ובכך היו נמנעים עשרות מקרי אונס, שוד, ותקיפה במדינה במשך שנה שלמה. אני אומר שוב מי שאחראי לפרסה הזאת צריך לעמוד לדין על בזבוז כספי משלם המיסים. ואגב, שוב בענייני בנות צעירות וחסרות גבולות. על הבסיס הזה אתה יכול להעמיד לדין גם את כל בנות ה 12-14 שחושבות שמותר להן הכל ותולשות שערות, נוגעות ומציקות לכל "אלילי הנוער" עד שהמסכנים כבר לא יכולים לצאת מהבית בשקט. אם זה לא הטרדה מינית ופלישה לטרטוריה אז מה כן ?
 

Octopussy

New member
מספיק עם הדמגוגיה

כמו גאידמק הטוען שבעקבות החקירות נגד מלביני ההון - לא נכנס כסף זר לישראל ! ובכך נגרם הפסד כלכלי למדינה... תודה לכל הפושעים, שישאירו אותנו בלי כספם השחור, ובלי הלשון הארוכה והנדחפת של בעלי השררה... אל תכניס לטיעוניך את ה"בזבוז" שלא היה, כי גם אם לא היו תובעים אותו, אותם האנשים היו עובדים ומקבלים את אותו שכר ! לא היה נוצר שום שקל מאי העמדתו לדין של הדוחף, ובטח שלא היה יוצא שוטר נוסף לרחובות... ולסיום, שר ואיש ציבור אינו ככל אזרח בדרישות המוסריות שלנו אליו, לא לשון, לא "סידור" לחברי מרכז, לא שקרים באשר לתארים אקדמאים, ולא אונס בבית הנשיא...
 
מה קשור גאידמק עכשיו

ואתה אומר שאני דמגוג זה שאין לך הבנה כלכלית בסיסית ואתה לא מבין שזה כן עולה לנו כסף, זה מילא אבל לדבר בנחרצות על דבר שאין לך מושג בו - זה כבר יותר חמור ואם היית מכיר את העומס על בתי המשפט, על הפרקליטות ועל המשטרה, עומס שהביא לשיתוק טוטאלי של כל האירגונים האלה עד שהם כבר לא מבצעים את תפקידם כנדרש לא היית מתבטא בקלילות כזאת שרואים על איזה שטויות מבזבזים טובי השוטרים, החוקרים, הפרקליטים והשופטים את זמנם עכשיו הכל ברור .
 

Octopussy

New member
רמון שיתק את מערכת המשפט ?

כמה נבובים הדברים שלך, וכמה אתה רחוק מהבנה כלכלית. אל תטיל עלי את חוסר כישוריך, ואת הבנתך הבלתי מספקת... ח.רמון ???
 

דרדקן

New member
למרות שאני חולה לך על הת...

טוב לראות אותך כאן שוב. זכות כל אדם על גופו, אני לא מקל ראש בנסיבות, אישה צעירה בת 18 שבאה להשתכר בביתו של "ידיד", לא סגורה על עצמה, באה מסטולה... אבל עצם התנגדותה על אף שכרון חושיה ואדי האלכוהול שאפפו אותה, עצם העובדה שהיא אמרה לו שהיא לא רוצה גם באקט החדירה אומרים דרשני. וזה לא משנה כמה כוח הוא הפעיל וכמה חלשה היתה ההתנגדות שלה, זכותה של כל אישה על גופה, וזה שהיא בה להשתכר אצלו לא אומר שהיא רוצה להזדיין איתו. זה שהיא ויתרה בסוף בגלל שהוא התעקש ואמר לה רק עוד כמה פעמים לא משנה את העובדה שהיא לא רצתה ואמרה לו שהיא לא רוצה. אז היא היתה פאסיבית מאוד, ואולי באמת היתה הלומת אלכוהול במידה כזו שלא יכלה להתנגד יותר מדי, או שפשוט לא חשבה ישר, כמו שקורה לא מעט במצבים שיכרון חושים. תראי כמה מילות כניעה היו שם: גרר אותי, הפשיט אותי אפילו שתנגדתי, אמרתי לו שיפסיק, והוא המשיך עוד קצת... אפשר להאשים אותה בהרבה דברים, היא לא היתה צריכה להכנס למצב הזה, אולי היא שידרה לו שהיא מעונינת, אולי היא לא היתה סגורה על עצמה, עד עכשיו נראה שהיא לא סגורה על עצמה מה קרה שם. אבל היא הביעה התנגדות, למרות שהיתה אפופה לגמרי, והוא לא התייחס להתנגדות שלה. ואולי בכלל הוא שם לה סם אונס במשקה? אנחנו יכולים להתווכח מפה ועד להודעה חדשה מה זה התנגדות, אני לא חושב שאישה צריכה להתפרע, להשתולל, לצרוח ולשרוט כדי שהאדם שמולה יבין שהיא מתנגדת, גם לא רוצה או לא בא לי זו התנגדות, וברגע שהמילים האלה יוצאות זה צריך להספיק.
 
תראה, תשמע..

היא בעצמה רשמה :"לא נימשכתי אליו בכלללללל אבל נו טוב הייתי הפוכה ותאמת, לא היה אכפת לי !" אז מה אם היא הביעה קצת התנגדות? כפי שכבר אמרתי כאן, גם אני מידי פעם מביעה התנגדות כשלבעלי בא, ולי לא. והוא לא מוות ומתעקש, וממשיך להפשיט ולמזמז אותי ובסוף אני נכנעת ויוצא מזה רק טוב...
היא אפילו אמרה בסוף שהיא נהנתה באיזושהי צורה. והראיה העיקרית לכך שזה לא היה אונס הוא שהיא עצמה לא חושבת ולא מרגישה שזה היה אונס. עובדה שהנושה של ההודעה שלה היה :"הסטוץ הראשון שלי" ולא " נאנסתי" או משהו כזה... I rest my case
 

ohadz

New member
הבנת הנקרא פשוטה

ה"לא היה אכפת לי" מתייחס ל"הוא תפס אותי ונישק אותי". אח"כ מגיע "הוא גרר אותי למיטה" "התעקשתי שהוא יפסיק" "לא התכוונתי לשכב איתו",מאז אני מרגישה רגשות אשמה" "הייתי יותר שיכורה מאשר חרמנית !" "כן ייצאו כמה דמעות, והוא התסובב ערום בבית וזה גרם לי להיות נבוכה ומבולבלת" "רק רציתי לשתף" אם זה לא נשמע כמו קריאה לעזרה - אז מה כן?!
 

דרדקן

New member
אל תנוחי על המזוודות שלך כל כך מהר

אז מה אם היא הביעה קצת התנגדות??? את שומעת מה את אומרת?? במלים אלה את מבטלת את זכותה של כל אישה להתנגד ליחסי מין בדרך שאינה השתוללות. הבחור הזה לא מכיר אותה כמו שבעלך מכיר אותך ויודע שלפעמים, או אולי תמיד, לא בא לך לשכב איתו כשאת עייפה ואת מתנגדת, אבל הוא יודע שאם הוא ימשיך עוד קצת לנסות ולמזמז אותך, אז תתחרמני ותרצי לשכב איתו. זה איזה ידיד שלה שאף פעם כנראה לא שכבה איתו לפני כן והוא החליט בשבילה שהוא יודע מה טוב לה ומה היא רוצה. היא לא חושבת ולא מרגישה שזה היה אונס? זה באמת לא אומר שום דבר, יש אנשים שפשוט לא מבינים מה זה אונס עד שהם קוראים את הגדרת החוק. לא מעט מרגישים בלבול ולא מבינים מה עבר עליהם עד שמישהו העיר את עינהם, על אחת כמה וכמה אם אתה מטושטש לחלוטין בזמן המעשה.
 
כמו שאמרתי לאוהד

די. אין לי כח לויכוח הזה. אתה חושב שזה היה אונס? טוב. אני לא. נ-ק-ו-ד-ה.
 

ohadz

New member
זה פשוט כי נגמרו לך הטיעונים...

וה"נ-ק-ו-ד-ה" הזו, ממש לא במקום... שיהיה יום טוב.
 
למעלה