סביר מאוד שפשוט פגו זכויות השידור
אפילו אני הייתי מאוד רוצה לעקוב אחרי הסדרה כמו שצריך מהעונה הראשונה, כי אני רק ראיתי פרק פה ושם ודי נהניתי, פה ושם. אבל סביר מאוד שפשוט פגו זכויות השידור לסדרה, ועם כמה שהיא פופולרית בקרב חובבי המד"ב בארץ, היא לא מספיק פופולרית כדי לרכוש שוב את זכויות השידור מהעונה הראשונה. ראו ערך "מסע בין כוכבים: הדור הבא" - ההרבה יותר פופולרית... se la ve...