סחתן על העיתון החדש

jasmine38

New member
פשושית../images/Emo140.gif

את יכולה להצטרף למערכת העיתון ולתרום מכישרותך ורעיונותייך? אם כן, תשאלי את אורנה באיגוד, מה? כמה? איך? ולמה?
 

jasmine38

New member
שמות המצולמים רשומים בעיתון האיגוד

בפורום לא כותבים שמות ופרטים מזהים של חולים או של משתתפי הפורום, למעט אם הזדהו כך בפורום בעצמם.
 

jasmine38

New member
אילו פנו והיו מבקשים ממך להצטלם

במקום הילד השוכב או במקום גיל....... היית מסכים?
 

עוגיונת

New member
סחתן על העיתון החדש

בניגוד לאנטון, אני נהנית לקבל את העיתון החדש. אין ספק שהוא באוירה אופטימית וחביבה. טרם הספיקותי לקרוא בו, רק לעלעל, אך מהתרשמות ראשונית יש הרבה חומר "מקורי" שכתבו חולים והוריהם. הנושא המרכזי הפעם הוא התנדבות לצה"ל ולשירות לאומי- נושא חשוב ומעניין גם אם כבר "פסה" עבורי.... חב שחא ביקשו ממני לכתוב קטע על איך לא התנדבתי לצה"ל ונשארתי בחיים....
 

A n t o n

New member
דווקא על זה היה מעניין לקרוא

ואני גם עכשיו שוקל להתנדב אך עדיין לא החלטתי סופית. אבל מה שמכניס לדיכאון זה הסיפורים על ההשטלת ראות, אני אפילו לרגע לא רוצה לחשוב שזה יכול לקרות לי.
 

ג מ ב ו

New member
לאנטון

עכשיו גמרתי לעיין בעתון. היה מאד מעניין לקרוא אבל קראתי בעיון גם את הכתבות של מלי ושל מירית שעברו השתלה. לי זה נראה מאד אופטימי. זה לא שאני מאחלת לך או למישהו אחר שתצטרך השתלה, אבל אם מגיעים למצב שצריך חמצן ושאין כוח ללכת כמה צעדים. או שאפילו מגיעים למצב של סכנה לחיים והשתלה נותנת לך צ'אנס לחיים חדשים- זה שווה וזה נותן הרבה תקווה. אז אני לא מאחלת לך אבל מאחלת לכל מי שצריך השתלה שיגיע אליה ושיעבור אותה בשלום.
 

מלוחית

New member
למי שמחכה להשתלה- הראיונות עם

מלי ומירית מעודדים מאוד, ומפיחים בו תקוה. אולי כדי שתחשוב שניה לפני שאתה נכנס לדיכאון- וחייב לשתף את כולנו אם לא תרצה לחשוב שזה יכול לקרות לך- אז זה לא יקרה? מה מדכא בסיפור על השתלה שהצליחה?, ועל מי שעבר אותה וזכה בחיים חדשים- ללא פיזיותרפיה, ללא חמצן 24 שעות, ובאיכות חיים שלא הייתה לו מעולם- לי זה נשמע מדהים, !!!!
 

jasmine38

New member
אני יודע שאנו מגדלים נסיך

כחול כזה מעולם לא פגש בנסיך שלנו. הוא רק קרא בפורום שאני אבא גאה לנסיך מהמם
בכל אופן, נעים להרגיש שפרסומת טובה עובדת ושהצלחתי לגרום לחלק ממשתתפי הפורום להפנים שאכן יש לנו בבית נסיך
אני יודע לספר, שיש נסיכים
נוספים ונסיכות
נוספות בקהילתינו. הנסיך שלנו הכי מדהים ומיוחד לדעת הוריו, כפי שכל אחד מיוחד להוריו, וכל אחת מיוחדת להוריה.
 
|שלום לכולם

שלום לכולם מה נשמע? אני הבוגר של שטס להגשים חלום בארגנטינה. שלא חזר לשם מאז 16 שנה.
היה מאוד כיף ושווה לפני שנה עבר מאוד מהר. אם למי יש שאלות בכיף. אני יענה.
מכול
לאנדרו
 
למעלה