סופ"ש רגוע

andush81

New member
סופ"ש רגוע ../images/Emo140.gif

בוקר טוב בנות, זוכרות שסיפרתי לכם שאני יצאתי מהעבודה שלי יום חמישי עם כאבי תופת בבטן בגלל שאני אמורה לקבל מחזור? אז לא קיבלתי... ולא , אין הריון... פשוט המחזור מאחר...
יש לי התכווצויות קטנות בבטן ולא נעים לי, אני מרגישה מספיק חזקה כך שבאתי לעבודה אבל ההורמונים שלי משתוללים. יכול להיות שהאנדו' משבשת את המערכת ההורמונלית?
אני מקווה שהמחזור יגיע ויילך כבר.... היום אני צריכה לטלפן לרופא שלי ולומר לו שלא אעשה ניתוח אצלו ואני רוצה ללכת לייעוץ בתה"ש כמו שהמלצתם איזה מצב לא נעים זה...... ואי הייתי מעדיפה שמישהו אחר יעשה זאת במקומי.. איכ.....
קיבלתי תור לייעוץ בתה"ש ב 22 לחודש. עוד שבועיים, זה לא רחוק מדי?? אני רוצה יותר מהר כדי לסיים עם זה כבר.. אני רוצה להיות אחרי הניתוח ובלי האנדו'. בנתיים אני בעבודה, מסתכלת על השעון כל הזמן שהיום ייגמר לי ואהיה אחרי הדיבור עם הרופא..
הסוף שבוע עבר די בסדר, טיפה כאב אבל השתחרר וכמו שאמרתי המחזור לא רצה להגיע ולא מובן לי למה יום חמישי היו לי כאבי תופת בבטן אז כדי שארגיש טיפה יותר טוב אני הלכתי למטבח ובישלתי נשיקות, בעלי בא ונתן לי המון נשיקות.... חחח
את שאר הנשיקות חילקתי בעבודה , לא צריך להיסחף... אני אשמין... חח
מחבקת אתכם, אנדוש.
 

galim29

New member
בוקר טוב../images/Emo140.gif

עוד שבועיים זה סביר. לפעמים הן נותנות עוד חודשיים. אבל... אם יש לך כאלו כאבים אני מציעה לך לגשת למיון נשים בתל השומר ולהגיד שיש לך חשד לאנדומטריוזיס. כמו כן להתקשר למרפאה ולבדוק אם יש ביטול ותוכלי להקדים. אל תתפלאי אם הרופא שלך "יכעס" שאת לא מנותחת אצלו. תציגי לו שאת רוצה לקבל עוד חוות דעת לפני שאת נכנסת לניתוח.
 

andush81

New member
תודה על העידוד

אבל עדיין זה מצב לא נעים בכלל.... הוא בטח יבין כי זה די נורמלי... אם הלכתי אליו כי הוא מומחה לפוריות אז אני רוצה ללכת להינתח במרפאה מומחת למה שיש לי, זה לא כזה ביג דיל... טוב הוא מפסיד כסף עלי קצת אבל זה מה יש, אלו החיים שלי. דרך אגב, הוא לא נתן לי אפילו את האופציה לבחור, הוא פשוט אמר לי שהוא ממליץ על ניתוח כדי להסיר את זה ואז הסכמנו, ואז הוא פושט הוציא את היומן שלו ושאל עם בתאריך ה 16 מתאים לנו, אז שאלתי אותו עם הוא זה שינתח אותי ואמר שכן. הוא לא נתן לי אפילו אופציה של "אולי אני רוצה ללכת למישהו אחר או לבדוק את הנושא אצל מי כדאי להינתח....?" מקסימום אם אני אראה שהוא נותן לי יחס לא נחמד בגלל שהלכתי למישהו אחר אז אלך לרופא מומחה פוריות אחר... לא? אנדוש.
 

זואילי

New member
יש מספיק רופאי פוריות

אבל את פשוט צריכה בדיפלומטיות להגיד לו שאם מדובר בניתוח אז את רוצה סקנד אופיניון ולא להחליט בלי לחשוב... את לא צריכה לתת לו דין וחשבון ולהגיד אצל מי את קובעת ייעוץ נוסף...זה ממש לא עניינו. זו זכותך המלאה. מדובר פה על ניתוח! ככה אני אמרתי לרופא שלי בזמנו, והוא נאלץ להסכים איתי.
 

andush81

New member
בוקר טוב בנות - מעדכנת ../images/Emo13.gif

מה שלומכן הבוקר? אתמול טלפן אלי הרופא פוריות שלי ד"ר ארליך יוחנן והייתי צריכה לומר לו שאני מעדיפה לחכות קצת עם הניתוח וללכת לייעוץ במרפאה שמתמחה בניתוח שלאנדו'. נשחו מה הוא אמר כתגובה..... הוא אמר שלא ידע שיש מרפאה במתמחה בניתוח הספציפי הזה ותמיד טוב לדעת, ושהוא תומך בי ומחכה לשמוע בשורות טובות. מה אתם אומרות? נכון שהוא קיבל את זה בצורה מעולה?! חשבתי שיכעס עלי כי אני מבטלת ניתוח אצלו אבל זה היה בדיוק ההפך הוא תמך בי. עכשיו מה שמדאיג אותי זה שההורמונים שלי משתוללים והמחזור לא הגיע כי היה לי ביוץ מאוחר מאוד. היום כבר היום ה- 31 ואני בדרך כלל מקבלת ב 28 בול. כולם אומרים שאולי יש הריון, כן בטח, הלוואי, חבל שאני יודעת שזה בגלל הביוץ המאוחר.
אבל לא נורא, עוד כמה חודשים אהיה בהריון (חושבת חיובי). המון תודה על התמיכה, מחבקת אותכם ומאחלת יום שקט ונעים לוכלם, אנדוש.
 

קרנון32

New member
אנדוש

חבל שרופא הפריון שלך לא יודע על המרפאה בתל השומר בפעם הבאה שאת נפגשת איתו תספרי לו קצת יותר כי מתפקידו להפנות לשם (לדעתי) תרגישי טוב ומצויין שאת נפגשת בתל השומר בהצלחה
 
אנדוש../images/Emo24.gif

כל הכבוד לרופא שפירגן
והשאיר את האגו בצד
ובאמת מוזר שרופאים לא יודעים על המחלקה....
צריך להיות פרסום גדול של המחלקה בקרב רופאי משפחה וגניקולוגים (הכוללים רופאי פריון). ולך אנדוש, המון הצלחה!!!! לחיובי וטוב כמה שיותר מהר
 
אנדוש יקירה../images/Emo24.gif

כבר כתבתי לך תגובה... אבל... אל תכעסי... בפעם הבאה כדאי לשרשר... וכמו שנאמר
 
למעלה