סופ``ש נעים לכולם להזכירכם, אין לנבל את הפה בפורום!!!! הודעות כאלה ימחקו על פי שיקול דעתי (כן כן, גם אם הוא לא ממש טוב). אני נאלצת לנטוש אתכם, ומשאירה את תאנה היקרה לשמור על חופש הביטוי כל עוד הוא לא פוגע בכללים. תודה נתראה בקרוב יפעת