סופ"ש כבר כאן

מעתיקה לכאן פוסט שראיתי ברשת וביקשתי רשות להעתיק - חשוב!!!

מחשבות של אמא לילד אלרגי:
הורים יקרים, הקיץ ממש כאן והפארקים מתמלאים בילדים. הפיקניק הוא אחד התענוגות הגדולים המתלווים ליציאה לפארק. אם זאת, הפיקניק יכול להיות דבר מאוד מלחיץ להורים של ילדים אלרגים. אכילה של אוכל עם אלרגן, תהיה כנראה יותר מסוכנת מנפילה מהמגלשה או כניסה לאגם.
איך תוכלו לעזור למשפחות עם ילדים עם אלרגיות:
1. לעולם אל תציעו אוכל לילד שאתם לא מכירים.
2. סגרו את הכלי בסיום האוכל. אל תשאירו אוכל פתוח.
3. בקשו מהילדים לאכול לידכם, ולא על המתקן שעשועים.
4. השתדלו לא להביא חטיפים/ ממתקים שמכילים אלרגנים הנפוצים מאוד באוכלוסיה האמריקאית. חטיפים הרבה יותר יגרו ילדים אחרים מאשר אוכל בריא ( במבה לעומת אגוזי קשיו).
במבה, החטיף המופלא שלנו, משאיר המון המון פירורים. במידה והילד שלכם מתגלש עם ידיים דביקות ומלאות במבה, הוא מסכן ילדים אחרים שמתגלשים אחריו.
המון תודה על ההתחשבות והעלאת מודעות
 
עוד סופ"ש של הפקת הילדים

אתמול היתה חזרה גנרלית. כמעט 4 שעות. היתה חזרה נוראית!!!! חוץ מזה שהכל הלך נורא, אחד מהשחקנים הראשיים לא היה מוכן לעלות לבמה, ואחת השחקניות נפצעה בזמן עליה לבמה


היום הופענו על אחד האיים לידנו. יצאנו עם המעבורות של 9:30 וחזרנו ב-16:30. יש שם תיאטרון מתוק ברמות!!! משהוא קטן, כ-100 מקומות ישיבה. עם כיסאות של פעם, מרופדים בקטיפה. הגענו לחזרה כללית, אבל בגלל עיכוב, לא היה זמן להריץ את כל ההצגה ועשינו רק את הקטעים שהילדים היו צריכים לדעת מאיפה הם נכנסים ולאן הם הולכים. היה סלט שלם שהלחיץ מאוד כמה ילדים, אבל גם עם זה התמודדנו וההצגה היתה הצלחה גדולה
נשמתי לרווחה. הילדים מאוד נהנו והכי אני גאה בבוני, שהיא אחת השחקניות שאפשר לסמוך אליה, ולא רק עושה את התפקיד שלה על הצד הטוב ביותר, גם עוזרת לאחרים.
מחר חופשת ביה"ס כאן, אז הילדים יכולים לנוח, לצערי אני צריכה לקום לעבודה
 
למעלה