סופר רייסר
היי לכולם, הוצע לי לקנות לאחרונה דייהו סופר רייסר מודל 96 . יד 1 ,140,000 ק"מ. ה"כ,ח"ח,כרית אוויר לנהג. המחיר שביקשו 15,000 , האוטו ללא תאונות מיוחדות או משהו בסגנון. אני צריך אותו בעיקר בשביל לנסוע לאוניברסיטה מידי יום מרחק של בסביבות 40 ק"מ מידי יום, ואולי עוד קצת בסוף שבוע נגיד 300 ק"מ לשבוע. האם העיסקה כדאית בכלליות? והאם היא כדאית לצרכים שלי? מה דעתכם על הסופר רייסר, אמרו לי שהוא לא הכי נוח אבל זה לא אמור לשמש אוטו משפחתי אלא רק נהג בודד. האם יש סיבות נוספות שאמורות למנוע ממני להתרחק מהאוטו הזה, או מהמחיר הזה בפרט? סורי על האורך המון תודה על כל פיסת מידע רועי
היי לכולם, הוצע לי לקנות לאחרונה דייהו סופר רייסר מודל 96 . יד 1 ,140,000 ק"מ. ה"כ,ח"ח,כרית אוויר לנהג. המחיר שביקשו 15,000 , האוטו ללא תאונות מיוחדות או משהו בסגנון. אני צריך אותו בעיקר בשביל לנסוע לאוניברסיטה מידי יום מרחק של בסביבות 40 ק"מ מידי יום, ואולי עוד קצת בסוף שבוע נגיד 300 ק"מ לשבוע. האם העיסקה כדאית בכלליות? והאם היא כדאית לצרכים שלי? מה דעתכם על הסופר רייסר, אמרו לי שהוא לא הכי נוח אבל זה לא אמור לשמש אוטו משפחתי אלא רק נהג בודד. האם יש סיבות נוספות שאמורות למנוע ממני להתרחק מהאוטו הזה, או מהמחיר הזה בפרט? סורי על האורך המון תודה על כל פיסת מידע רועי