סופר נני בדרך אליכם...

שרית770

New member
סופר נני בדרך אליכם...

בימים אלו, שידורי קשת, עובדים על תוכנית טלויזיה שהינה הפורמט הישראלי לתכנית super nanny הבריטית. במסגרת התוכנית תגיע סופר נני ( אשת מקצוע - אוטוריטה בתחום החינוך והטיפול בילדים - מיכל דליות, מנהלת מכון אדלר) למשפחות שנתקלות בקשיים ניכרים עם הילדים. היא צופה בהם, נותנת להם כלים וטיפים ועוזבת אותם להתמודד לבד. זמן מה לאחר מכן היא תחזור ותצפה בשינויים הדרמטיים שחלו ביחסים בין בני המשפחה. זהו נושא חשוב שמטריד הרבה מאוד הורים: כאלו שאיבדו את הסמכות ההורית, כאלו שמפחדים לאבד את הסמכות ההורית, או הורים שמוטרדים מסוגיות בחינוך ילדים. אם הנכם משפחה אשר מתמודדת עם סוגיות בנושא חינוך ילדים ורצים לשדרג את אורח החיים בקשת מחפשים אתכם לשם השתתפות בתוכנית שתסייע במהפכה בכל הקשור ליחסי הורים - ילדים בכך שתעלה את הנושא למרכז תשומת הלב ותעשה זאת בצורה מקצועית. למעוניינים ולקבלת פרטים נוספים, ניתן לשלוח פרטים למייל [email protected] או לחלופין ליצור קשר טלפוני בטל': 054-4478924 שרית.
 

פלגיה

New member
אני מאוד מבינה אנשים שרוצים עזרה

ובטוח שעזרה מקצועית היא נהדרת. אבל למה בטלוויזיה?
 
כי זה יהיה בחינם,

יתעד את הבעיות
והכי חשוב: יראו אותם בטלבזיה......
 

פלגיה

New member
יהיה מעקב גם מה קורה אחרי חצי שנה?

כי נורא קל לתת תרופות פלא שמצטלמות מצויין, ואחר כך הבית חוזר להרגלים הרגילים. שינוי נעשה בתהליך ארוך וכואב, וזה לא טלוויזיוני.
 

miss1s

New member
בתוכנית המקורית

שדווקא אני מאוד אוהבת (הכל אצלנו ורוד לידם
) היה עדכון לגבי מה שנשאר ממה שהייעוץ המליץ.
 
../images/Emo207.gif מפגש קה"ל - (אי) ברית מילה

הודעה זו מיועדת לכל המתלבטים בעניין ברית מילה. לאלה השוקלים לוותר על החיתוך ולאלה המעונינים לשמוע על האפשרות הזו. מדי חודשת מתקיים מפגש "הכרות עם קה"ל" (קבוצת הורים לילדים שלמים) שכל מטרתו להפגיש הורים לעתיד או אחרי לידה עם הרעיון לא למול ועם הורים ותיקים שלא מלו ושאולי יוכלו לענות על שאלות בנושא. במפגש, המתנהל באוירה נינוחה , בדרך כלל בבית אחד החברים ואינו מיועד בשום צורה להטפה או שכנוע אלא למענה על שאלות, מדברים בדרך כלל על הנושאים הללו (או חלקם): * השלכות חברתיות על הילד השלם (לא נימול) : האם יש לעג בבית הספר/בגן החשש מנדוי חברתי, משונות * האם לספר לילד שלם כי הוא שונה בעניין זה ממרבית הילדים האם עניין זה משמעותי לקשרים החברתיים * אילו שיקולים הנחו הורים שלא למול את תינוקם * הזהות היהודית והישראלית, המסורת והדת. שיקולים רגשיים של השתייכות בהקשר זה. * בעיות עם המשפחה הקרובה בשל ההחלטה לא למול (האם צפויות כאלה? איך להתמודד?) * חילוקי דעות בין בני הזוג הורי התינוק בהחלטה האם למול * שיקולים רפואיים - האם יש ? כמובן, אפשר להעלות כל נושא הנראה לכם קשור (חיי המין, מילה עם אלחוש, רופאים וכו') משום שאין התנהלות קבועה והמפגש מכוון רק כדי להפגיש מתלבטים עם הורים ותיקים שלא מלו. אם זה מעניין אתכם - אתם יכולים ליצור קשר עם קה"ל לפי הפרטים בחתימתי. המפגש הקרוב הוא ב-21/10/06 יום שבת ב-18:00 בתל אביב. המפגשים של קה"ל ללא תשלום וכל פעילויות קה"ל בהתנדבות. אפשר להביא גם סבים/סבתות או בני משפחה אחרים. אשמח לפגוש אתכם
 

ענתש

New member
אתם לא רציניים...

חברה טובה שלי נרשמה, קבעתם איתה פגישה ואז נעלמתם. אז למה ? ולמי ששואל למה להשתתף בזה - כי זה בחינם, וזו עזרה למי שממש צריך ואין לו כסף לממן טיפול כזה (החברה ביררה בכמה מקומות והפסיכולוגית הכי זולה שהיא מצאה היתה כ-250 ש"ח לפגישה. התורים דרך הקופה שזה מסובסד הם ארוכים מאד ברמה שממש לא פרקטית והם ממש צריכים עזרה. פשוט ככה).
 

ליאת +

New member
למי שעושה את זה ממניעים כספיים

בלבד נראה לי שעדיף לפנות למקומות שבהם לומדים טיפול משפחתי ולברר על טיפול ממתמחים. אומנם יצפו בהם (במשפחה) דרך חלון זכוכית, אבל זו לא תהיה כל המדינה אלא קבוצה של מתמחים+המרצה שלהם... והעלות אפסית או מוזלת מאוד. לעשות טיפול משפחתי בטלויזיה צריך להיות מלווה בהבנה עמוקה שחייך עומדים להחשף לפני כל המדינה. אני חושבת שעל כל בעיה שזה יפתור זה יעורר חמש בעיות חדשות (חמותך כועסת על מה שאמרת עליה, במכולת מציעים לך איך להתמודד וחברים של הילד יודעים שהוא עדיין מרטיב במיטה
)
 

אלדורית

New member
את רוצה להגיד לי

שבלי יעוץ טלויזיוני נמנעים מלהשיא לך עצות במכולת? הי, כאן ישראל. מספיק שבנאדם יושב על ספסל בגינה 3 דקות וצופה בך: הוא כבר מוסמך להגיד לך שהכלב רזה מדי, הילד מפונק מדי, התינוק במנשא לא מקבל מספיק חמצן, ולהמליץ על שורה של צעדים לתיקון המצב.
 

tookmy

New member
זה בכל זאת לא אותו דבר כמו

לחשוף את עצמך מרצונך ככה שכולם יודעים עלייך הכל. זה כמו להכניס מצלמה לחדר מיטות.
 

gudat

New member
מסכימה, וגם

לא ראיתי את התכנית, אבל לפי מה שסיפרו לי, יש דברים שאין סיכוי שהייתי מסכימה ליישם. אני יודעת שמדובר במשפחות שבאמת הגיעו למצבים מאוד קשים, אז אולי זה מחייב גם צעדים קיצוניים, אבל אישית הייתי מבררת היטב מה השיטות המדוברות לפני שהייתי מתחייבת, וזה מעבר לבעייתיות בחשיפה, בזה ודאי שלא הייתי עומדת.
 

ענתש

New member
הם ניסו את זה... זה יקר גם.

לקחו מהם כ-200 ש"ח על כל פגישה כזו וזה נחשב מחיר זול בגלל שמי שמטפל הוא מתמחה וצופים בהם מעבר לחלון זכוכית. (לטיפול זוגי לוקחים שם 150 ש"ח לפגישה, אגב). ולא ממש עזרו להם... זה היה בהרצליה באיזה מרכז טיפול כזה. למי שאין לו כסף זה ממש לא מחיר וממש לא עזרה.
 

irisgh

New member
עדיין ניתן לפנות בחינם לתחנות לברי-

לתחנות לבריאות הנפש. 'עדיין' כי בינואר 2007 אמורה להכנס רפורמה בבריאות הנפש שמעבירה אותן לקופות החולים ואז לא ברור מה יהיה.תחנות לבריאות הנפש אמורות לתת עזרה גם בבעיות עם הילדים (ולהבדיל ממה שכנראה יהיה אחרי הרפורמה העלומה - גם כאשר אין שום תסמונת או מחלת נפש בתמונה. פשוט כי צריך יעוץ בקשר לילדים.). בחלקן יש אמנם רשימות המתנה ארוכות, אבל לא בכולם ובהחלט שווה מאוד לפנות במקום מגורייך ולבדוק. גם באילו בהן יש רשימות המתנה - לפעמים מוכנים לתת כמה פגישות יעוץ מהירות, בטווח קרוב יותר (מבלי להיכנס לממש טיפול פסיכולוגי).
 
למעלה