הלוחש למכוניות
Member
מנוע ה-1.2 צריך החלפת רצועת תיזמון שאם מבוצעת כראוי אין כל בעיה איתה. כמו בהרבה מקרים אחרים, איכות העבודה במוסך קובעת את המשך הסיפור. אני בקיא בסיפור הרצועה, ויכול להעיד על הרבה יותר מ-3 מקרים של החלפה מוצלחת ללא בעיות. מוסכים שאני יודע על עבודה טובה: י.ש. מוסכי גליל (חיפה), מרכז שרות הסמל (א.ת. אלון-תבור), ומוסך פרטי - גבע בת"א. שרות הלקוחות של לובינסקי החל כבר לפצות לקוחות שנאלצו לשלם מכיסם עבור ההחלפה, ובכלל ניתן לומר שהם יותר עם הפנים ללקוח מאשר, למשל, יבואן צרפתי גדול אחר...לגבי ה1.2 פיורטק וה1.6 דיזל, 2 מנועים ארורים ולא אמינים, ואני לא הייתי מוכן לקנות אותם בשום מחיר.
אני מנצל את העובדה ש"סיפורי זוועות" כאלה רצים ברשת, הרבה פעמים ללא ביסוס עובדתי, וממליץ על מנועי הפיורטק טורבו ללקוחות שמחפשים מקסימום VFM תוך הבנה שאם יקרה משהו - לפחות יש עם מי לדבר.
חשוב מאד לקנות רכב שכזה עם תיעוד מלא של ההיסטוריה, וטיפול רק בשמן שעומד בתקן האחרון של PSA, הלא הוא B71-2297.
ולגבי הדיזל 1.6, מה בדיוק הופך גם אותו לארור מבחינתך??...