סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

3rd CYR

New member
תודה איריס ודבי

אולי אעשה את זה... הילד יזם והיה בין המארגנים של משאית של בגדים תרומה לנפגעי ההוריקן בטקסס, אז אולי משהו בכיוון הזה, או אולי באמת עץ בישראל...
אין לי מושג לגבי התחביבים שלו.
תודה על הרעיונות!
 

danakama10

New member
לדעתי לכי על מתנה ולא על תרומה...

ילדים אוהבים מתנות, וקשה לי לחשוב על בני מצווה שישמחו על מתנה שהיא תרומה לארגון... גם הילדים היוזמים והמארגנים עושים זאת בדר"כ דרך מסגרת שמחייבת אותם (בי"ס, בית כנסת וכו') או שעובדים על הרזומה לקולג'.
 
מכיוון שזה בר מצווה

יתכן שכדי לכוון לפריט יהודיקה כל שהוא?
כי מתנות רגילות אפשר בכל יום הולדת אחר וכאן יש מין הסמליות (לדעתי לפחות)
ואם לא אולי איזה משחק קופסה מעניין לגילו
 

danakama10

New member
לדעתי

רק כרטיס מתנה, או של itune store או של גוגל (אם את יודעת איזה טלפון יש לו), או לאמזון.
את רוצה להראות תשומת לב ואיכפתיות כדברייך, ולכן לכי על משהו שבטוח ישמח אותו, ואל תנסי לקלוע למשהו שמסמל משהו או שיש לו משמעות עמוקה.
 

3rd CYR

New member
קניתי בהמלצתכם

תודה לכולם על ההצעות.
לא היה לי רעיון לספר מתאים, וחשבתי במקום תרומה לתת משהו לילד עצמו. בסוף קניתי בסוף צמיד גברים עם מגן דוד שאני חושבת שיתאים לסגנון ההתגנדרות של הילד.
לא הייתי חושבת על זה בעצמי, אז תודה!
&nbsp
https://www.amazon.com/bracelet-sil...=8-13&keywords=star+of+david+bracelet+for+men
 

zach78

New member
שירותים פרא-רפואיים וביטוחים

שתי נקודות :
1. אם האיבחון של פציינט גבולי, ייתכן וכדי שתראו מספר רופאים וייתכן ותקבלו את מה שתרצו. ( למשל : לכו לרופא ממומחה שיכתוב מכתב שהפציינט עשוי להעזר ב X , ואז קחי את המכתב לרופא המשפחה ותבקשי לקבל מרשם עבור זה )
2. אם הקשיים הינם התפתחותיים, ייכן והילד זכאי לקבלת השירותים הללו חינם ממערכת החינוך. התמיכה של מערכת החינוך בחינוך המיוחד משתנה דרמתית ( כלומר, לא קיימת) בין המדינות, המחוזות והערים.
 

nogala1

New member


 

נחמנית

New member
סליחה שלא הגבתי קודם, היתה לי בעיה בתפוז

התגובה נפתחה אבל לא אפשרה להוסיף תוכן.

בכל מקרה, האבחון אכן בעייתי. הרופא מוכן לעזור. ניסה להפנות לעוד מישהו שאולי ירשום סקריפט אחר ואנחנו ממתינים וממתינים. אני פשוט מתחילה להרגיש שיש איזה שיטה שאני לא מכירה וככה אנשים מתמודדים עם זה. ממש לא ברור לי.

המערכת חינוך אצלנו מצויינת והאפשרות הכי טובה היא להוציא לו IEP. הבעיה שמערכת החינוך משתמשת בסט מבחנים שבכלל לא נוגע בקושי שלו והוא יוצא בממוצע ואפילו לא טיפה מתחתיו. הם אמרו שהם רואים ומבינים שיש בעיה אבל הם לא יכולים לגרום לו להכשל בבחינה בסט שהם נותנים. הם המליצו לחכות שהבעיה תחריף כדי שיהיה אפשר לטפל. מאוד מתסכל.
 

danakama10

New member
את יכולה לבקש אבחון פרטי

במימון הציבור, כלומר, במימון הדיסטריקט.
נדמה לי זה IEE?
את אפילו לא צריכה לבקש, את רק צריכה לכתוב להם שאת דוחה את המבחנים והתוצאות של הדיסטריקט ופונה לאבחון עצמאי על חשבון הציבור ושאת מצפה להחזר. תקפידי שהמומחה שאת פונה אליו הוא בעל רישיון.
 

danakama10

New member
כמו כן

את יכולה להתייעץ עם מומחה שמכיר את הילד שיגיד לך איזה מבחנים כן יאבחנו נכון.
יש המון מבחנים שאפשר להשתמש בהם וזה טריק ידוע של הדיסטריקט ים לבחור כאלו שיעלו על בעיות או שלא, בהתאם למה שיש ונוח להם להציע.
את יכולה להביא את המומחה לפגישה שידרוש את המבחנים האלו או להביא דוח מטעמו.
 

mavor

New member
תלוי במצב ובמקום

לני היתה בעיה דומה (לפי המחוז הילד היא מתקשה אבל לא "מספיק" ) הפיתרון שלנו היא ללכת מומחה חיצוני שיש לו נסיון מתחום (לא לכל המאבחנים יש נסיון עם מערכות החינוך הצבריות) המומחה שלנו הכין דוח של קרוב ל200 עמודים (הוא גם פרופסור שמלמד בקולג) וכול מישפט ניכתב בשביל מערכת החינוך המקומית אחרי זה בקשנו עוד פגישה ומסרנו את הדוח לפני הפגישה ואז כול הגישה השתנתה (היום יש לנו IEP 504 שזה המצב הכי טוב שאפשר להסיג) החזר על האיבחון לא קיבלנו וזה היא יקר אבל שווה את ההשקעה
 
IEP ו- 504 זה לא אותו דבר

The Individualized Education Program, also called the IEP, is a document that is developed for each public school child who needs special education. The IEP is created through a team effort, reviewed periodically.
What is the difference between a 504 and an IEP?
All children on IEPs have been identified as having a disability and therefore cannot be discriminated against because of their disability under the Vocational Rehabilitation Act of 1973 (Section 504). All students with IEPs and all students on504 plans are covered by this civil rights legislation.

When a student's disability is cognitive, emotional, intellectual or developmental, however, a 504 plan is rarely adequate. Such students usually require curriculum modifications and “specially designed instruction” that come only with anIEP.

בעיר שלנו יש משמעות רבה והרבה תמיכה כשלילד יש IEP, ברוב המקרים לקראת חטיבת הביניים הם עושים ישיבה ומעבירים את התלמיד מ-IEP ל-504 ומהנקודה הזאת בזמן התלמיד לא מקבל בכלל שרותים... הם בהסטריה על ה- IEP אבל לא מבצעים את ה- 504, כניראה ה"עונש" על אי הביצוע לא קיים או לא משמעותי.
 

Fellowship

New member
תודה רבה, מה בדיוק הקטע של Rebate? (באופן כללי)

נתקלתי בזה מספר פעמים (לא ביצעתי באופן אישי), מבקשים למלא טופס אחרי הרכישה,
לשלוח אותו ואז מקבלים חזרה כסף או כרטיס אשראי נטען.
מה ההגיון מאחורי השיטה הזו? במה זה עדיף ממתן הנחה ישירה באותו הסכום?
הרי מקבלים כסף/אשראי נטען, ללא הגבלות וללא התניות.

אגב, לפני ששלחתי את האתרים הללו לחבר, הסתכלתי וקראתי עליהם קצת, נשמע טוב,
יש עוד אתר או שניים אמינים ומומלצים?

הסתכלתי על עדשות מסויימות ב lens.com, הם היו הרבה יותר זולות מאשר ב 1800contacts,
פניתי אל האחרונים בצ'אט ושאלתי האם יש סיבה, אז הם השוו את המחיר בתוספת 2% הנחה.
נחמד, אם כי היה נחמד יותר שמלכתחילה המחיר המופיע לא יהיה פיקציה המהווה מלכודת למי שלא משווה ובודק.
(הוא גבוה משמעותית מכל שאר המקומות)
 

mal1

New member
כל מקרה רייבט לגופו אבל הרבה פעמים זה

מכיוון שהרייביט הוא מהיצרן ולא מהאתר המשווק. אז בעצם מגיע רק אחרי הרכישה ושליחת הטופסיידה.
הבעיה היחידה עם האתרים האלו מבחינתי היא שהביטוח שלנו לא עובד איתם. אז אני מזמינה דרך הביטוח עד המכסה והשלמות מהם.
 
למעלה