סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

בשבילי חופשת חורף מצטיירת כ..

חופשה בטיול שלג
גלישה (רצוי סנובורד)
ובכלל שלל פעילות הקשורות בחורץ
יכול להיות מאוד נחמד רק זהירות זה ממכר

מקומות חמים באופן יחסי זה אזורים מדבריים למה יחסי
כי הטמפ בלילה עשוייה להיות קרה וראוי להיות ערוכים לכך
 

danakama10

New member
כל עוד את זוכרת

שאיזור מדברי לא שווה דיונות חול.
המדבר הגדול ביותר בעולם, לדוגמה, זה אנטרקטיקה.
אגב, קליפורניה חמימה עד חמה, אבל איזור ה- coast האדיר שלה רחוק מלהיות מדברי למרות שכמות הגשם היא מועטה יחסית (כמובן בזכות האוקיינוס).
 

danakama10

New member
גם אם בקליפורניה לא יהיה חם

וודאי ובוודאי שעבורכם יהיה נעים מאוד. קר מאוד לא יהיה, אולי רק בסן פרנסיסקו, אבל שוב, לבאים ממרילנד זה בוודאי לא יהיה משמעותי. גם גשם אין כאן הרבה, יחסית למקומות אחרים בארה"ב. אפשר להנות בטיולים בחוץ גם בדצמבר, ויש הרבה מאוד מה לראות ולעשות. קשה לי לחשוב על איזור אחר בארה"ב שמספק כל כך הרבה דברים מעניינים ויפים לראות ולעשות. לדעתי קליפורניה היא היעד המתאים ביותר עבורכם, ביקור מסן דיאגו עד לסן פרנסיסקו, או מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו אם רוצים לקחת דברים יותר באיזי.
 

Fellowship

New member


 

Midriff

New member
עם כל מה שכתבו

עוד אופציות - טקסס (סן אנטוניו, קורפוס קריסטי, יוסטון וכו') , ניו אורלינס (היינו השנה בניו אורלינס והיה קריר אבל רוב הימים היו יפים וכמה ימים לפנינו אנשים היו בבריכה)
רזורט ברפובליקה הדומיניקנית
 

danakama10

New member
ה"בעיה" עם המקומות האלו היא

שכן, יש מה לעשות שם אם מתעקשים לנבור ולחפש, אבל לא יותר מדי...
 

BigMatilda

New member
מהתשובות שלכם נראה שמרכז אמריקה קלאסי

קוסטה-ריקה
גוואטמלה
מקסיקו עם לקנח באיזה ריזורט
&nbsp
כולן ייתנו מענה להגדרות שלכם, הרבה יותר מאשר קליפורניה או פלורידה. בקוסטה ריקה יש מלא פעילויות לילדים כמו זיפליין, ג׳יפים, מערות, ג׳ונג׳לים, חיות, הרי געש, חופים. גוואטמלה קצת יותר אותנטית ותרבותית, עם נופים נהדרים ואנשים ותרבות ועתיקות והרי געש ושווקים ובכלל מקסים שם.
במקסיקו במרכז לא הייתי אבל גם באיזור חצי האי יוקטאן (שקאנקון בשפיץ שלו) יש הרבה מה לעשות, כולל שמורת פלמינגוס, עתיקות, ערים קולוניאליות, מערות ונהרות תת קרקעיים, דולפינריום, פארקי פעילות אתגרית, וכמובן פעיולויות ים כמו צלילה שנורקלים קטאמרנים וכיוב.
&nbsp
 

נחמנית

New member
אנחנו נפשנו השנה באופן דל תקציב (יחסית)

פשוט נסענו דרומה עד צ'רלסטון. מישהי כאן עזרה עם קובץ טיפים (תודה רבה!) והיה מאוד נחמד.לא היה חם בטירוף, ים ובריכה. אבל רוב הימים לא היה צריך מעיל פוך. היתה לנו הפסקה משגרת החורף המושלגת. מקום חם זה בעייני משהו יחסי - חם יותר מאיפה שאנחנו גרים זה מספיק טוב בדר"כ.

דרך אגב - קוסטה ריקה נפלאה בעיני - אבל תבדוק מסביב אם יש דברים שמתאימים לילדים בגיל שלך. כבר יצאנו לנו להגיע למקומות שרוב הדברים בסביבה היו מסלולים ואטרקציות שמתאימות יותר לילדים בסוף יסודי - חטיבה/תיכון. עם יש פרי-סקול, צריך לראות מראש שהמקום הספציפי מתאים למה שהם מסוגלים לעשות (באופן סובייקיטיבי לכל ילד בכל גיל).
 

gidishemer

New member
אולי ספר?

אני יודע שזו סוג של מתנה ארכאית, אבל במסגרת התקציב אולי זה מתאים, ומי יודע, אולי בגלל שזה כל כך מיושן זה כבר סוג של רטרו שיקי?
 

3rd CYR

New member
dont give me a book, I already got a book

~ Jean Harlow
אם הייתה אומרת "אל תקנה לי טלויזיה, כבר יש לי טלויזיה" זה היה הגיוני, כי המכשיר עצמו איננו חופף עם התוכן. אבל ספר... כל ספר הוא שונה ואין דין ספר אחד כדין ספר שני.
&nbsp
לכן אני צריכה המלצה יותר ספציפית מ"ספר". איזה ספר להביא לו. משהו יהודי? משהו בשביל הכיף? די בטוח שהספר לא ישמש אותו כך או כך כי ממה ששמעתי הוא לא מהזן הקורא, אבל זה יבטא איכפתיות אני מניחה... אני רק לא רוצה שזה יראה יותר מידי פריצ'י או דוסי.
בקיצור,אני לא פוסלת, אבל אני זקוקה להכוונה יותר קונקרטית
&nbsp
 
אולי יעבוד משהו שהבן שלי

קנה לעצמו (הפתעה! לא עוד נרף גאן לאוסף..) לפני כמה שבועות ומאוד אוהב.
הוא אמנם רק בן 11 ואני חושד שהוא החליט שהוא רוצה את זה אחרי שהם קראוו בכיתה את Number the Stars, אבל זה יכול לעבוד גם כמתנה זולה לבר מצווה: שרשרת עם תליון מגן דוד מכסף. $23.95 באמזון.
&nbsp
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B01C...with+Chain&dpPl=1&dpID=416aXx4COVL&ref=plSrch
 

3rd CYR

New member
וואלה?

לא חשבתי שזה יכול לעניין בן, אבל כיוון מעניין בהחלט. לא חושבת שאני אקנה את זה לו, אבל אולי לבר מצווה אחרת באופק. תודה
 

iris mom of two

New member
מסכימה עם רעיון התרומה

במיוחד אם את לא מכירה את הילד. אם את כן מכירה את הילד אז משהו לאהבה שלו.
תליון כמו שבוקי אמר יתאים, או ספר כמו שגידי אמר. או משהו אחר תואם תחביב. הבת שלי היתה מתלהבת מאולר של סוויס ארמי....
 
למעלה