סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

AmitNHB

New member
אף אחד לא מכריח אותך לעקוב אחרי,

ולהגיב לכל הודעה. גם אתה לא בדיוק שיא המקוריות...
 
למרות שברט הוא אליל שלי אני חייב

לומר ששון. מבחינת היאבקות טכנית נטו, ברט הוא אחד הגדולים שהיו. מבחינת החבילה השלמה, היאבקות, בידור וכו', שון מייקלס הוא אחד הגדולים שהיו.
 

GOLDBRG

New member
למנהלים- השרשור הזה תופס את כל

העמוד- תהפכו את זה לקובץ כזה ( ההודעה הראשונה של טל ואז נגיד- 300 תגובות ואז מי שרוצה להיכנס לזה- שיכנס... ) השרשור תופס כאן הכל... ודעתי- מייקלס!
 

hirshfe

New member
אין לנו אפשרות להפוך את זה

וגם אם היה תודה נסתדר בלי הערות ניהול
 

DDN

New member
כל אחד עושה את זה אישי,

לא המנהל לכל הפורום. יש לך בצד שמאל למעלה "אופן צפייה בתגובות" ואתה יכול לפרוס או לצמצם את הפורום.
 

Y2Jim

New member
התגובה אולי ה-100 שלי בשרשור, אבל

אני פשוט חייב לציין שמדהים אותי כמה הסקר הזה צמוד. בצהריים ברט הוביל ב-3 הצבעות, לפי כמה שעות שון הוביל ב-2 הצבעות או משהו כזה. וכרגע, מטורף ככל שיהיה, יש תיקו בין המתמודדים עם 105 לכל אחד. מטורף גבירותיי ורבותיי, פשוט מטורף.
 

Peoples Crembo

New member
זה לא מה שמטורף.

הקצב שבו ההצבעות נעשות לא הגיוני כבר. ולא, אני לא אומר את זה בגלל שברט מוביל. אנשים כאן לא יודעים מה זה "סקר". ואני בדעתי גם אם שון מנצח וגם אם ברט מנצח. הסקר הזה לא מייצג כלום בסופו של דבר לדעתי, בגלל כמה ילדים קטנים שהורסים אותו.
 

mitelka1

New member
אבל...

גם אם יש הצבעות כפולות למיניהן,מן הסתם זה לשני הצדדים.כך שבסופו של דבר זה מתקזז והתוצאה היא אותה תוצאה. קרא לי תמים,אבל אני לא חושב שעד כדי כך אנשים חסרי חיים שהם יצביעו פעמיים או כמה פעמים שהם רשומים.
 

mitelka1

New member
בפעם המאה

אין כל קשר בין שם המשפחה הנהדר שלי-מיטלקה לבין הלהקה מטאליקה. אידיוט.
 

BarPeleD

New member
זה היה בצחוק, גאון מטאפיזי שכמוך.

יש לך עצבים? תוציא אותם על מישהו אחר, אני לא שק החבטות שלך! מה שאמרתי והתחיל את מסע הקללות שלך היה בצחוק שהיה במאה אחוז איתך, ולא נגדך. השתדלתי לקוות שהתגובה שלך נאמרה ברוח טובה והמשכתי בהתאם, אבל לא. מאחר ונכשלת בהבנת הומור, ולו הפשוט ביותר, אתה לא פחות ולא יותר ממה שאתה דואג לקרוא לי בכל הודעה שלך. אני מקווה שבזה נסיים את ההתכתבות האומללה הזאת, יש לי יותר מדי כאלה בימים האחרונים.
 

mitelka1

New member
יש לך יותר מדי כאלה בימים האחרונים

סימן שמשהו בך כנראה לא בסדר. אם כל הכבוד קשה להבין "הומור" ממה שרשמת אחרי שאני רשמתי תגובה רצינית מאוד. ציפיתי לאותו יחס. בסדר,לא הבנתי את ההומר שלך,מתנצל. יום טוב.
 
בר עזוב אותו, אין לו הומור והוא

מתנהג כמו דפוק כך שאני מניח שלא כדאי לך להתחיל שיחה איתו. עם אתה רוצה אתה יכול לצחוק על עצמי כמה שבא לך
.
 
למעלה