סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

Y2Jim

New member
עוד משהו

כרגע סיימתי לראות ויידר-מייקלס מסאמרסלאם. קרב טוב, אך בהחלט ובהחלט לא חמישה כוכבים.
 

OmriIchi

New member
ממש ממש קשה לי להשוות את שון לברט

זה לא קצת ברור שברט יותר טוב משון? כאילו, אחד מהקרבות הטובים בקריירה של שון זה מול ברט(ללכת לכיוון 92). אני יקצר ויגיד, אם לשון היה רבע מהתפיסה של פסיכולוגיה כמו לברט, אז גם הייתי מרחיב, אבל עד שלא תבוא תענה יותר טובה, אני בינטיים ישאר עם זה.
 

AmitNHB

New member
שמע, ברור זה בטוח לא...

אחרת לא היה כל כך צמוד בסקר. בכל אופן, אני כמובן בדעה שלך שברט יותר טוב.
 

OmriIchi

New member
הברור מגיע ממקום אחד....

וזה דיי תשובה בשבילך ובשביל ההוא מיתחתך. תיקח את הרשימת קרבות שאתה כתבת איפשהו של הקרבות הגדולים של ברט, תוסיף אפילו עוד כמה קרבות, ותשווה אותה לרשימה של שון. שון הוא וורקר גדול אבל סך הכל, יש לא מעט יותר גדולים ממנו(לפחות לדעתי) וברט הוא מיתאבק שיותר מתאים להשוות אותו ליותר גדולים שלדעתי זה מישהו כמו פלייר או ויידר(וכן, על סמך העבודה ב-WCW). אם אתה שואל אותי, שון וברט הרבה פעמים נופלים להשוואה בגלל מה שהיה בינהם, כשלדעתי יש מתאבקים יותר מתאימים להשוות לכל אחד מהמתאבקים המכובדים.
 

AmitNHB

New member
תראה אני מסכים איתו, אבל להגיד ברור

זה אולי ברור לו, ולי ואולי גם לך, אבל זה לא קונצנזוס.
 

OmriIchi

New member
בעולם מושלם....

שבו סטן הנסן כל היום מחלק לאריאטים וטד דיביאסי זוכה בתארים חוץ מהתואר זוגות של אול ג'אפאן זה כן ברור.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
אם זה היה כזה ברור

חבל על הסקר לא ? ואם זה כזה ברור למה מעל 50 אחוז מהפורום חושב אחרת ? תתרחק מהעברית. רק יפנית בשבילך.
 

OmriIchi

New member
נשבע שלא הייתי עונה....

אבל סתם ממש מעניין אותי מה זה קשור.
 

nadavr1

New member
תיקון שגיאות כתיב

יקצר = אקצר יגיד = אגיד תענה = טענה בינטיים = בינתיים
 

Brockster

New member
In my opinion

The answer is really simple and clear, at least in my eyes. With all due respect to the Hitman for being one of the best, and probably the very most successful pure-technical-style based wrestler in the history of pro wrestling, Shawn Michaels beats him in every other aspect and in comparison, is a much better complete and total package as a pro-wrestler, especially in an orgnization such as the WWF/E, which is where they both grew to be the legends they are today. Shawn's got the charisma, the looks, the mic skills, and yet- he's also got that special ability to create epic matches, and to be a part of almost every MOTY. Shawn gets my vote here, without a second thought.​
 

Jerichoholic

New member
תרגום לעברית

התשובה היא ממש פשוטה וברורה, לפחות בעיני. עם כל הכבוד להיטמן על כך שהיה בין הגדולים, וכנראה המתאבק הכי מוצלח מבחינה טכנית טהורה בהיסטוריה של העסק, שון מוביל עליו בכל אספקט (קריטריון) הוא פשוט מתאבק כ"כ יותר שלם, הוא החבילה המלאה (תרגום סאקס), במיוחד ב-WWF/E ששם שתי המתאבקים גדלו והגיעו לשיא הקריירה שלהם. לשון יש את הכריזמה, את המראה, את היכולות מיקרופון וגם-יש לו את היכולת ליצור קרבות בלתי נשכחים אחד אחרי השני. שון מקבל את הקול שלי, ללא ספק.
 

Y2Jim

New member
תיקון קל:

הכוונה לא למתאבק הכי מוצלח טכנית, אלא למתאבק על בסיס טכני שהכי הצליח בארגון.
 
שון מייקלס, ללא ספק מבחינתי.

הוא יותר כריזמטי עם הופעה יותר מרשימה ויכולת יותר מרשימה לדעתי מאשר לברט הארט.
 

motymoty

New member
שוב אני חייב להוריד את זה מהלב:

אתם יודעים, לא מזמן ראיתי קלטת קרבות של ברונו סמרטינו.כן כן,ההוא שהיה אלוף כל כך הרבה שנים ברציפות. זו הפעם הראשונה שראיתי אותו. לפני זה רק קראתי עליו מאמרים ותגובות בפורומים וקבוצות דיון (בעיקר של אוהדים וותיקים ב-YAHOO), כולם תארו כמה הוא חזק,פיסית,חזק. "המתאבק החזק ביותר" ,"עוצמה מתפרצת" , "כוח עילאי" וכו'... ומה ראיתי בקרבות? פעולות כח? נאדה! בקלטת מלאה קרבות של האיש בעל ה-"כוח העילאי" הזה ראיתי רק אגרופים ובעיטות (היריבים מכרו את זה כאילו דורסת אותם רכבת), פעם בקרב היה בק בודי דרופ או בודיסלם.זהו?! זה המתאבק החזק ביותר?! ומה,כל כותבי התורים שמשבחים אותו והיו סמארקים עוד לפני שנולדתי לא יודעים כלום? לא.הם יודעים. חלקם הרבה יותר ממני. אבל הייפ הילדות כנראה עשה את שלו, הם גדלו וחונכו על כוחו העצום של סמרטינו, והמתאבקים שמולו מכרו זאת היטב.ולא לדבר על השדרנים. מה הקשר לברט הארט? אף אחד לא ישכנע אותי שברט הארט היה מתאבק טכני מעולה.בנואה כן,אנגל כן, סטימבואט, דינימיט קיד,האחים בריסקו- כן.ברט לאץ. ברט היה בסדר גמור, לא יותר מזה. שוב,המון הייפ, מכירה מוצלחת של יריבים, קריינות שמתארת שוב ושוב כל מהלך של ברט כפסגת האיכויות עשו את שלהם. וברט הארט הפך לגיבור ילדות של רבים מאיתנו. סוג של אוםפטימוס פריים. להגיד עליו שהוא לא כזה טוב או אפילו להעלות את זה על הדעת גובל בעיוורון בעיני הרבה אוהדים.(כמו להגיד על פריים שהוא לא היה כזה מפקד טוב,למרות שמעולם לא הצליח לנצח את השקרניקים באופן מוחלט, ותמיד רק הגיב לפעולות שלהם:) ) עדיין אני טוען: ההיטמן לא היה כזה עילוי. טוב מאוד, לא יותר מזה. מייקלס? אולי חרא בן-אדם. אבל היה ונשאר רב אומן בתוך הזירה ועל המקרופון.הוא הבחירה שלי.
 

AmitNHB

New member
מה אני אגיד לך...

אם זה מה שאתה חושב... טוב... לברט היו את האגרופים והסופלקסים הכי אמיניים בביזנס. הייפ ? ברט הגיע כמתאבק קטן, טכני ואמין למיין איבנט בתקופה של הוגאנים וורייארים בעלי כוחות פלאים שלא מוכרים מהלכים, והוא עשה זאת בזכות קרבות מדהימים מול הניג, פייפר ובולדוג, לא בזכות גימיקים, אז כנראה שהיו דברים בגו...
 
למעלה