סופטי !

ariegur

New member
סופטי !

אני דורש להחזיר את הפורום שלנו למקומו, מתחת לפורום 50 פלוס מינוס. אני בטוח שהנהלת תפוז בונה בשיטת פלגל, ובטח עושה עוד מיני דברים אסורים, לא מוכן שהרצפה תקרוס ואני אפול למטה ! ארדואג
 
למעלה