סופטי מתוקה שלי

סופטי מתוקה שלי

לט מספיק שכבשת לך את כל הנקבות את עכשיו כובשת לנו את כל הזכרים??? בושי לך! ולכי להבריג את המה-שמו בחזרה! פויה אחת ככה להסתובב החוץ!
 

softy

New member
כפארוטי שלי...

הוא בסך הכל כריש פטיש! מה זה כריש פטיש לעומת פוסי שחור שמביא רק מזל טוב. סופטי פוסי <קט> זה גם משהו שזז לא?
 

החנון

New member
אגב, מה זה הכחול הזה?

את לא הודחת מתפקיד המנהלת לפני כמה ימים? דווקא מתאים לך כחול, אבל אני לא בנוי לשינויים בתדירות כה גבוהה. גיל שלא מצליח למנות מנהל אפילו פעם בשנה....
 

החנון

New member
הב הב! [משפיל עיניים ונצמד לארץ]

זה מה קורה כשנותנים לחתלתולה לשמור על השמנת; השמנת מתקלקלת. אבל לא בוכים על חלב שנשפך. אפילו אם היה לו טעם של חלב אב. או חלב אימו. אולי החלבן יסכים להחליף. ואולי הפרה תרצה להניק. אולי אפילו יותר משהעגל ירצה לינוק. מה שבטוח, שלפני שכתבתי כאלו שטויות, לא שתיתי חלב. לא 3 אחוז. ואפילו לא אחד. אולי משהו אחר. 30 אחוז לפחות. גיל ששב ומכשכש בזנבו.
 
סקופ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואם בהפוכים עסקינן מי יכול לומר מה מתקבל כשרושמים תפוז באנגלית בפונטיים עבריים????? מי הראשון שיגלה? אתי חמיצר.
 

החנון

New member
קשירות? ומי כובל אותי?

אני שואל לגבי זהות הכובל, כי הקלדת המילה ``כובל`` בלי לעבור לעברית (ז`תומרת כשהמקלדת ב-CAPS או כשהשפה אנגלית), מפיקה את המילה.... ...טוב, אולי תנסו בעצמכם?
 
למעלה