סופטי,ככה מציעים נישואין ? :cool:

סופטי,ככה מציעים נישואין ? :cool:

שמת אותי שם למעלה שותף איתך ? ימי משיח.. בטח טומן לי איזה פח.. ואני,לא הומו בכלל ואפילו לא שמת שום הצעה לאבי ז``ל.. פרינציפ אצלי-אני לא מתחתן איתך בלי מוהר תביא איזה 70 כבשים נראה,אם יש להם צמר,אולי אתרצה.. ולא לשלוח ידים במיטה סופטי מחכה למוהר או שתובע מיד גיטין !!! רגע,שרוני את תשכבי ביו שנינו.. יש לי מחשבה שניה לגבי זה.. ואת אולי בכלל תרוויחי.. מרק.
 

יערית

New member
לא מאמינה!!!!

כמה זמן שאני מחכה להצעת נישואין מסופטי...עברתי ימים,עברתי לילות, עברתי יבשות,עברתי סיוטים,ושום כלום!! הבן אדם שש להציע, תגיד לי מה עשית לו קקטוס? למה לך? למה דופקים את השחורים כל הזמן:-( יערית.
 

שרון-ב-

New member
זהו, שמעתי מיטה, זחלתי מהמיטה

איך אני יכולה להתאפק תגידו ? אמרתי לו שישחרר אותי, שיזיז ממני את השמיכה כי יש פה שני גברברים שרוצים אותי בינהם.. וואללה מרק, שיחקת אותה סופטי ??? יש לי ים של חומר להשלים. תנו לי לקרוא... שרון ולא מהבית
 

יערית

New member
הלו חברה!:)

הנה אנו המכורים.. בחיים אנחנו מתעסקים... יקירתי עזבת שמיכות למען הכתוביות???? אבוי לנו:))))) יש לי כמה אורחות הערב ברחבת הניענוע, מקובל? אני מחכה... שלך... יערית.
 

שרון-ב-

New member
אורחות ??? הגדירי אורחות

תראי מתוקתי, איתך בשלישיה זה נהדר, (בשמירה על שושו...) השאר.... וואללה אין מושג... דווחי במהירות... לפני שהלימוזינה יוצאת שרון בהסנפה סוף שבועית קצרה מאי שם
 

יערית

New member
ההן מהכפר השימני....

אלו שהיו איתי ברפת, בלול במטבח בחדר אוכל בגן ירק בספסל הלימודים, קרציותתתתתתתת אני משוגעת עליהן.. אז יהייה שמח, תודה. מלהקת השמחות.
 

שרון-ב-

New member
הן היו איתך ברפת ??????

חשבתי שלרפת הלכו אז רק עם בנים.... נו, את יודעת , לכותנה... ערב נוסטלגיה, כמה מרגש את משוגעת נקודה ;-)
 
ראי,איזה עולם אכזר שרוניתי :-()

סופטי רק הריח שאת תשכבי ביו שנינו... ישר-מחק את שמי מהנהלת הפורום ואלה,נבהל..הוא לא בטוח לאיזה כיוון תסתובבי..המממ.. איזו מדינה שרוניתי איזו מדינה.. אין,אין,אין לי אהבה.. (לקוח מפסטיבל שירי היגון).. מרק. B-()
 
למעלה