סופטי , (ברצינות) -
הפורום הזה הולך ומדרדר. היה תענוג להכנס לכאן כשהכל היה קליל ושוטף, הפורום כמעט דמה לחדר צ`אט. הכל היה בלי גבולות אבל עם טעם - לפחות כך אני חשבתי. לאט לאט (או אולי מהר מהר) הפורום הולך ודומה לשכניו מלמעלה, למטה והצדדים (מי שעומד מאחורי הוא העומד). זו לפחות תחושתי, ואולי אני טועה. אבל אם אני לא טועה, אם גם אתה חושב כך, אתה צריך להפעיל את שכלך, דמיונך, קשריך הענפים וכל מה מה שבאפשרותך כדי להחזיר את הפורום לימיו הטובים. זו דעתי. אריה
הפורום הזה הולך ומדרדר. היה תענוג להכנס לכאן כשהכל היה קליל ושוטף, הפורום כמעט דמה לחדר צ`אט. הכל היה בלי גבולות אבל עם טעם - לפחות כך אני חשבתי. לאט לאט (או אולי מהר מהר) הפורום הולך ודומה לשכניו מלמעלה, למטה והצדדים (מי שעומד מאחורי הוא העומד). זו לפחות תחושתי, ואולי אני טועה. אבל אם אני לא טועה, אם גם אתה חושב כך, אתה צריך להפעיל את שכלך, דמיונך, קשריך הענפים וכל מה מה שבאפשרותך כדי להחזיר את הפורום לימיו הטובים. זו דעתי. אריה