סוף סןף הצלחתי להיכנס....

זיוי ..

New member
עופריקו

אהלןןןןןןןןןןן מה שלומך ? לילה נעים וטוב גם לך גם לי היה מאוד קשה להכנס ועד שכבר הצלחתי להגיב לחיפאית זהו נדם המחשב לא לא המחשב נראה לי תפוז זהו עכשיו אני מקווה שתפוז עומד בעומס ולא יהייו בעיות שלך זיוי
 

עופריקו

New member
די נמאס הולך לישון

לילה טוב לך זיוי שיהיה לך יום מקסים מחר שלך עופר
 
למעלה