סוף סןף הצלחתי להיכנס.... ערב טוב לכולם, מה חדש?
ז זיוי .. New member 24/5/01 #2 עופריקו אהלןןןןןןןןןןן מה שלומך ? לילה נעים וטוב גם לך גם לי היה מאוד קשה להכנס ועד שכבר הצלחתי להגיב לחיפאית זהו נדם המחשב לא לא המחשב נראה לי תפוז זהו עכשיו אני מקווה שתפוז עומד בעומס ולא יהייו בעיות שלך זיוי
עופריקו אהלןןןןןןןןןןן מה שלומך ? לילה נעים וטוב גם לך גם לי היה מאוד קשה להכנס ועד שכבר הצלחתי להגיב לחיפאית זהו נדם המחשב לא לא המחשב נראה לי תפוז זהו עכשיו אני מקווה שתפוז עומד בעומס ולא יהייו בעיות שלך זיוי