סוף סוף

ש חף

New member
סוף סוף ../images/Emo186.gif

סיימתי! לקנות ה-כ-ל לגיוס... דברים מומלצים:
גברת ורודה- גומיות שחורות מצאתי בסופר פארם.
בסופר פארם מצאתי בקבוקונים מזעריים שאפשר לשים בהם סבון נוזלי,שמפו, קונדישינר וקרמים למיניהם מבלי לסחוב מהבית את הבקבוקים המקוריים הגדולים.
קניתי שם גם תיק רחצה נפרס ונתלה (שווה וגם יותר זול מ"ריקושט") ועוד כל מיני הפתעות... (מי שרוצה שתשאל) זהו, נשאר לי רק שיפצור לדיסקית (ותודה לריקושט שנגמר להם בדיוק כשהגעתי!!) היה מעייף...
 

D A N A D

New member
שחף..כבר קנית הכל???

אני לא קניתי כלום עדיין ואני מתגייסת איתך באותו יום נכון? ב4.2?
 

gilivaturi

New member
וואי שתהיי בריאה...

בכלל, לא רק את...בנות בכלליות...תהיו בריאות עם כמויות השטויות שאתן קונות לפני הטירונות... ושיהיה בהצלחה...!
 
שחף

תודה...אצלנו בסופר פארם אין גומיות שחורות...נגמרו:) אבל מצאתי היום ב"אודם" מלא גומיות איזה מצחיקה שקנית הכל, כל הכבוד!! ואת חייבת לי עידכון מסויים...:))
 
למעלה