סוף סוף ../images/Emo13.gif
איזה כיף שסופסוף הפורום נפתח כבר מזמן רציתי שזה יקרה... אני כבר עובד על מדריך לבניית משחקים בפלאש (התחלתי לפני שהפורום נפתח... בעצם היה לי מידע פנימי על הפתיחה שלו מראש
), אמור להיות מוכן בימים הקרובים
בכל מקרה, אני מקווה שהפורום יהיה פעיל, ושתווצר פה קהילה של בוני משחקים ויהיו פה דיונים איכותיים, ואפילו יש לי שאיפות אולי קצת גבוהות מדי שהפורום יתרום לתעשייה הלא מפותחת הזאת בארץ, אבל... מי יודע
שיהיה לכולנו המון בהצלחה
איזה כיף שסופסוף הפורום נפתח כבר מזמן רציתי שזה יקרה... אני כבר עובד על מדריך לבניית משחקים בפלאש (התחלתי לפני שהפורום נפתח... בעצם היה לי מידע פנימי על הפתיחה שלו מראש