סוף סוף רונית פלד התחילה לעבוד

סוף סוף רונית פלד התחילה לעבוד

איתנו במשפחתון, שנים רדפתי אחריה שנים, וסוף סוף הצליח לי וגם אני וגם הילדים - זכינו!!!! אז רוניתה באה אלינו היום עם פרפרים, פרחים, חוטים ירוקים ארוכים מנצנצים, ועם מצנח אחד ענק. היתה פשוט פעילות כייפית ומיוחדת והזאוטוטים שיתפו פעולה למרות גילם הצעיר. תודה לך רונית שהסכמת לבוא אלינו-אנחנו כבר מחכים בקוצר למפגש הבא
 
יש לך אישור לצלם את הילדים? אני

מקווה שכן. איזה יופי של פעילות רונית מדהימה בפשטותה ולפי דעתי היא המקור לכל הריתמיקאיות החדשות. אני גולשת בפורום שלהן בדו רה מי והשאלות שלהן כ ל כך "טיפשיות" אז מה עשיתן בלימודים? היום כל מי שנגשת להשתלמות קוראת לעצמה מורה לרימיקה . רונית מבחינתי את הגדולה מכולן!!!! חוף מבטחים יופי של תמונות.
 
מקסים אכן אביבי../images/Emo204.gif../images/Emo39.gif../images/Emo23.gif

אני בדיוק אחרי הצבעה יומית . מתוקים הקטנטנים, מהופנטים על רונית אני מתה על חמניות . אחלה תהני מהם. ממני אילנה סבתא לנכדים מאושרים.
 
למען הסר ספק-יש לי אישור לצלם את

הילדים. אם היית מכירה אותי- היית יודעת שכן. ואכן רונית מדהימה ולכן "רדפתי" אחריה ימבה של שנים.
 
נסיכון קטנטון

רונית אכן מדהימה בכישוריה. עובדת נפלא עם ילדים, עם הורים ומנחה השתלמויות נהדרות, אך איך הגעת למסקנה שהיא ריתמיקאית?
חופי, זכית! זכית! ועוד פעם זכית! נשיקות לרונית
לך
ולילדים
 

קרני 12

New member
נסיכון קטנטן

מצטרפת אלייך אל חוף מבטחים ואירית-גם אני חושבת שרונית פלד מקצוענית אמיתית. אבל-היא לא ריתמיקאית!!!!!!!!!!! ולא מגדירה את עצמה כך. רונית פלד היא אומנית (בוגרת המדרשה לאומנות ברמת השרון) ומפתחת תוכניות לימודים לגיל הרך , למדה באוניברסיטה העברית בתוכנית שוורץ.
 
מהומה על לא מאומה!

אינני טוענת ולא טענתי שרונית המקסימה היא ריתמיקאית אלא :מקור להשראה לכל הריתמיקאיות!
אני מכירה את האתר שלה וכאימא שהשתתפה עם ילדה בפעילות אני יודעת היטב במי מדובר. בהקשר לרזה שמנה אינני מבינה מה הקשר? מי אמר שרזון זה אידאל היופי והתבונה ולהפך? לדעתי- זוהי הערה ממש לא במקום. זה כמו לומר והיא נקבה או והיא שחורה וכן הלאה...... יופי -שומן-צבע- לא צריך להשפיע על כישרונינו. אליי בכל אופן זה לא מדבר .
 

קרני 12

New member
היתה מהומה...????...../images/Emo2.gif

אף אחד לא טען שטענת. אבל אם השוואת אותה לאיש מקצוע מסויים אז היתי חייבת להתייחס למקור ההשוואה על אותו משקל היא יכולה להיות גם מקור השראה לגננות ולמורות לתנועה (ואני חושבת שהיא באמת מקור השראה). מה שטוב בהשתלמויות שלה זה שהיא לא חוסמת במחשבה לפעילות מסויימת אלא נותנת דרור להמון אופציות.
 

smady a

New member
על רונית שמעתי גם שמעתי ורק טוב.

יופי של הפעלה. אין על האביב הפרחים ופרפרים
 
באמת שלא היתה מהומה../images/Emo6.gif

למה חשבת כך? ולגבי הערתי המבודחת על כך שהיא רזה... כתבתי שזה בנימה לא רשמית ולא לזלזל בבקשה באינטיליגנציה שלי, ברור שאין לכך קשר למקצועיות. הנה, אני שמנה, אז מה? שמנמודונת חמודונת ושמחה. זו כלל לא אמירה גיזענית. אני קוראת לזה פירגון ורונית יודעת זאת
אגב, כולנו כאן חברות
מותר לנו להתבדח אחת עם השניה
 
צהריים טובים לכולם.

חופי איזה תמונות ...סוף הדרך שמאלה ימינה ולמעלה
לראות את הזאטוטים כיצד הם מהופנטים ואת רונית השופעת בצבעי אביב להבדיל ממני "השחורה " 24 ש'. תודה ששיתפת אותנו ותודה לרונית על ההוד היופי והפשטות .................
יום קסום דבוש
 
למעלה