סוף סוף פעם 1 B-)

ורטיגו

New member
סוף סוף פעם 1 B-)

פעם ראשונה שלי בפור` אני מאוד מקווה שזאת .....לא התמכרות חדשה !!! אוהב רק את מי שאני אוהב.... ביי ורטיגו..... נ.ב אם שכחתי משהוא אז-מה!!!!! :cool:
 

קספר

New member
ורטיגו !!!

ברוך הבא איש ואתה תבין עד מהרה שמה שלא ממכר אותך ימכר אותך :) MUHUHOHAHAHAHAHAHA
 
למעלה