סוף סוף עזרתי אומץ

נטעעעעע

New member
סוף סוף עזרתי אומץ

אני נורא מתלבטת, אם לא עדיף לסגור , אם זה משהו שאפשר בכלל לסגור? כאילו הכל היה הורא מזמן וכבר סיפרתי והתמודדתי,ובכל זאת הכל אותו הדבר כאילו לא קשור אבל מאוד כן,הלילות חסרי השינה מיגרנות הנוראיות,והפלשבקים שמופים שוב שוב. אני רוצה להחלים! איך?
 
איך יוצאים מזה ???

אהלן. אני לא חושב שתוכלי לסגור את זה לעולם. אני רק חושב שתוכלי להתמודד עם זה, ולהמשיך הלאה. אין ברירה. את יודעת שאין ברירה. אני משער שאת אדם חזק, אם עברת את זה עד לרמה שאת יכולה לדבר על זה. את לא יכולה להיות חזקה עד כדי כך כדי להתגבר על כל התופעות האיומות האלה ? אני יודע שזה קשה. אני יודע שזה הכי קשה בעולם. אבל נטע, רק הראש שלך נטע. רק הראש שלך יוציא אותך מזה.
 
נטע יקרה

ראשית - את לא לבד. את יכולה לקרוא בפורומים של אנשים שמתמודדים עם תקיפה מינית, כאן בתפוז, בנענע או בפורומים שמלווים את מקום וכדומה. עצם הקריאה והחשיפה לסיפוריהם של אחרים, עוזרת להבין את הסיפור האישי שלך. אני לא ממש מסכימה עם צפרדע ירוק שרק הראש שלך יוציא אותך מזה,אם כי כמובן שהראש שלך חיוני בכל התהליך, הראש, הלב, מאמץ אמיתי ונכונות לעבור את הדרך אל ההחלמה. יש דרכים שונות לגשת לעניין, אולי תקראי כאן ותקבלי מושג איך אנשים מתמודדים, תבחרי את מה שהכי מתאים לך ואפשר יהיה להמשיך לדבר משם. אבל מה שהכי חשוב זה שתזכרי שאפשר להתמודד עם זה, אפשר לשפר מאוד את החיים בכל המובנים.
 
למעלה