סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף

היתושה

New member
סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף

סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף סוף!!!!!!!! שנים חיכיתי לפורום כזה!!!!!!!!!!!!!! ולי אישית אין זמן לפתוח פורום כזה בעצמי!!! תודה תודה!!!! אני שמיניסטית, עם הפטור מהגיוס עקב הכרה דתית, ועם המלצה לעיתון "המחנה" שאני כה מעוניינת לעבוד בו - ביד שניה, ונקרעעעעעעעעת מרוב בלבול ומבוכה. אני מוציאה ספר לאור, ונערה מאוד ביקורתית, יוצרת, כותבת ומעוניינת לעבוד בתחום התקשורת. שום דבר עם ילדים/חולים/קשישים לא קורץ לי, אפילו לא התנדבות במוסדות חינוכיים רגילים. לכן כדאי לי לעשות צבא. אבל... האם שווה לי לקחת את הסיכון שבסוף לא אתקבל ל"מחנה", שאשרת שנתיים במקום שנה, שאהיה במסגרת שאני לא מכירה (אני דתיה לאומית), וסתם יטלטלו אותי?? מצד שני מה יש לי לתרום בשירות לאומי?! הצילוווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עזרו לי פליייייז
 

amiak

New member
מה אין לתרום?

ילדים/חולים/קשישים לא קרץ גם לי... וגם לא מוסדות חינוכיים רגילים... יש המון דברים שונים לחלוטין. אני בתחום די מגניב (אם כי לפעמים קצת אפרורי... אבל ככה זה בכל מקום) דברי עם המקשרות בבית ספר שלך (אם אין, תני לי כיוון ואני אדבר עם הרכזת שלי). יש גם שירות לאומי בתחנת רדיו בבנימין (שידור וכאלה...), מישהי שלמדה שכבה מעלי עשתה את זה. קיצר - יש פוווווווול מה לעשות. היתרון בשירות לאומי לעומת צבא הוא שאת בודקת מראש, ויכולה לראות מה סוג העבודה. אין שום התחייבות גם עד ששני הצדדים מחליטים על זה. בצבא לא תמיד יוצא מה שמתאים לך.
 

המממ

New member
גם אני לא עבדתי עם...

ילדים/ חולים/ קשישים. אני לא אוהבת עבודות כאלה, הן ממש לא בשבילי. וגם אני התלבטתי כי לא חשבתי שאמצא משהו בש"ל, עד שגיליתי שיש דבר כזה שנקרא "מרכז הדרכה" (ואת לא המדריכה).
 

M o n a L i s a

New member
קודם כל ברוכה הבאה לפורום!!!

אני אשמח אם תצטרפי אלינו
כמו שהבנות כאן אמרו יש הרבה צורות לתרום והמון תפקידים מגוונים!! אני מדריכה קבוצות במחנה מעפילים בעתלית ולמרות שזה קשה זה נורא מספק! אני גם לא רציתי לעבוד בעבודות כמו שציינת ומצאתי את מקומי, אני בטוחה שגם את תמצאי.
 

היתושה

New member
אף אחת לא עובדת שם???...

שיו אז היכן מסתתרות כל אותן יפות-נפש שהרצו לנו בבית הספר על אהבה ונתינה ותרומה והענקה ובלה בלה בלה??? בכל אופן טוב לדעת שאיני לבדי בסיפור הזה. אשמח מאוד אם תיתנו לי מידע בנושאים האלה (רדיו, תיקשורת, עבודה עם אנשים בגילי וכו'). מקומות וכאלה. וגם איך אוכל להתייעץ איתם? והאם אוכל לראות את המקום לפני שאחליט? כלומר ממש בימים אלה?
 
יתושה ../images/Emo26.gif

כשהיתי בגילך (...) עשו לנו מבחנים של בת-עמי, משהו דומה למבחנים הפסיכוטכנים של הצבא, בשביל לתת כיוונים של שיבוצים. זכורני שלאחת מחברותי יצא בתשובות "רדיו אזורי קריית ארבע". כשהיא בררה על זה קצת, זה התברר כתפקיד די שווה, וגם די מבוקש. את הפרטים המדוייקים אני כבר לא זוכרת. בכל אופן - שווה לך לבדוק.
 
למעלה