סוף סוף ניגמר

אורora

New member
סוף סוף ניגמר

סוף סוף ניגמר החופש האין סופי הזה. היה ארוךךךךךךךךך וקשההההההההההההההההה החלקים הכיפים היו החלקים בהם גם אני הייתי בחופש. בילינו הרבה יחד, עשינו באמת חיים, הילדים גדלו נהיו עצמאים ונהנו בענק מכל מה שהיה לקייץ להציע. (מהחלק הזה לא נימאס והחופשים של החגים הצפויים בקרוב ניראים לי מזמינים ונחמדים כי נבלה בהם יחד בלי לחצים.) תחילתו של החופש שבה הם היו בקייטנות גם היא היתה נחמדה. אבל החודש וחצי שבו הסידור היה בייביסיטר היה קשה מנשוא. הסידור המוקדם שעשיתי התפרק לחלוטין, הבריזו לי בלי סוף, ןבסופו של דבר כל יום נידרשתי לסידור אחר. כולל ימים רבים שהם השתעממו אצל אמא שלי או הפריעו לי בעבודה. בסופו של דבר הוצאתי הרבה פחות כסף ממה שחשבתי (הרבה פחות שעות בייביסיטר). אבל במחיר כבד. בשורה התחתונה. אם שנה הבאה אעז לתכנן תוכניות שבנויות על תיכוניסטיות יותר מיום פה יום שם....אל תתנו לי.
 

דש1דש

New member
וואו כמה שאני מייחלת לרגע הזה

שבו שתיהן ב"מוסדות" ואני אחראית רק על עצמי, אדון לזמן שלי.... יווו כמה שאני מתגעגעת לזה
בנוסף - בגלל שלי אין עבודה ואני יכולה קצת לארגן את הבית, שתוך שבוע הפך לגל חורבות (טוב לא היה יום שלא היו כאן לפחות 4 ילדים אורחים.... בכמה משמרות.... גן ילדים ממש..... אתמול כשידיד הביא את הבת שלו הוא כמעט ברח... היו כאן שני המקסימים של אורורה, חברה של הגדולה, בת השכנים ואז עוד הבת שלו
בקיצור - הבית דורש ניקוי, חיטוי וסידור כמו שלא דרש מעולם
שלא לדבר על לסיים את אלבום הלופה של חו"ל (מצב מאוד מתקדם
) ארגון יומולדת לקטנה (כן - מתקרב....) ו... טוב, יש לי כמה וכמה סידורים שאני דוחה כבר חודשיים לפחות כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי, לשכת תעסוקה, אתן יודעות - מוסדות שאולי יתנו לי קצת כסף
יאללה - שתתחיל כבר שנת הלימודים!
 
../images/Emo10.gif בעסה גדולה ../images/Emo10.gif

עבורנו, החופשה המשותפת היתה קצרה מדי והשאירה טעם חזק של עוד...
 
למעלה