סוף סוף יש מחשב

../images/Emo10.gif המכשפה הגיעה הבוקר

יחד עם הכאבים כמובן
צמודה לחבריי הטובים ביותר הנקסינים
 
תסתכלי על חצי הכוס המלאה...

מתחילים מחדש! מקווה שזה רק כאבים של התחלה וממחר הכל ייראה אחרת ולא תזדקקי לנקסינים... שולחת לך
 

זואילי

New member
מקווה שהיא תחלוף במהרה

ותשאיר אחריה זיכרון רחוקקקקקקקקק
תרגישי טוב
 
למעלה