סוף סוף הצלחתי לכתוב משהו - צריכה

shirshusha

New member
סוף סוף הצלחתי לכתוב משהו - צריכה

ייעוץ. משהו מוזר קורה לי. ביום חמישי (יום 27 למחזור, ביוץ היה ביום ה 16)עשיתיבדיקת דם שהיתה שלילת. ולמרות זאת יש לי הפרשות לבנבנות מרובות ושום סימן לבוא המחזור שאמור להגיע כנראה מחר (יום 30). ההפרשות נעלמו לפני כמה ימים והתחדשו אתמול. מה זה אומר? אם עדיין יש סיכוי? אולי עשיתי בדיקת דם מוקדם מידי?
 

lihil

New member
יש סיכוי, אם אין שום סימן מסימני

הקדם מחזור שמוכרים לך, אז יש סיכוי ועשית לדעתי בדיקה מוקדם!
 

b u b i k i t

New member
גם אני חושבת שעשית מוקדם מידי

תחכי עוד יום יומיים ותעשי בדיקה חוזרת והפעם נחזיק לך אצבעות חזק חזק תעדכני אותנו, לילה טוב
 

shirshusha

New member
למה מוקדם מידי? מעיןבר אמרה 10 ימים

אחרי הביוץ כבר אפשר לעשות בדיקת דם.. כבר לא רוצה להתאכזב אז מעדיפה להאמין שאני באמת לא בהריון. גם אין לי שום סימן של כאבים בציצי או משהו כזה אבל מצד שני אמורה לקבל היום ואין סימן גם למחזור פרט להפרשות לבנבנות שאף פעם לא היו לי לפני מחזור. האם יש עוד מישהי שזה קרה לה או מישהי שיכולה לפרש את זה איכשהו?
 

feigy20

New member
הכי טוב זה לחכות

עוד איזה יומיים. ואז תדעי על בטוב אם היא באה המכשפה או לא... מקוה בשבילך שלא!
 

bonnie10

New member
אני הייתי סומכת על בדיקת הדם

אבל מקווה בשבילך שאולי בכל זאת....
 

shaniha7

New member
אני במתב בדיוק דומה שלך

אומנם אני לא יודעת ודאית (עפ"י בדיקה כשלהי) מהו יום הביוץ המדוייק שלי אך עשיתי בדיקת דם יומיים לפני שהייתי צריכה לקבל.. ויצא שלילי... הייתי צריכה לקבל אתמול אך בנתיים לא הגיע...הרגשה פנימית שזה כן..למרות שיצא שלילי... אך כמו שאמרו כבר אין מה לעשות צריך לחכות עוד יום יומיים ולעשות שוב בדיקה. (הציפייה וההמתנה מאוד קשים אני יודעת...) מחזיקה לנו אצבעות חזק...
 

shirshusha

New member
טוב בנות הנה הוספד החודש :(

המכשפה הגיעה כמו שעון בלי אזהרות בלי הודעות מראש פתאום ראיתי כתם דם מוכר כ"כ ומאכזב - הנה עוד חודש הלך לו. את האמת אני כבר לא יודעת מה לעשות בחודש הקרוב. עד כה 2 ניסיונות עם ערכות הביוץ לעשות את זה ביום הביוץ כי הבעלול רוצה בן. איך לנקוט הפעם? עד עכשיו היינו עושים את זה רק יום אחרי שהערכה הראתה תשובה חיובית. האם יכול להיות שכשהתשובה חיובית אז יש ביוץ באותו היום ולא למחרת?
 
למעלה