סוף סוף הם הגיעו...

סוף סוף הם הגיעו...

הפרופילים של הקטעים בטור. ממה שעברתי בחטף, לא מצאתי ימים מעניינים במיוחד חוץ מהקטעים ההרריים. הקטע של ה-15 ביולי נראה מבטיח. נכנסים לקישורים של הקטעים ואז להכנס לדינמיק פרפייל.
 
דרך אגב, ה-TT הגדול קוצר

במקום 64 ק"מ שדובר עליהם בתחילה, נשארו "רק" 55 ק"מ.
 
והמשמעת בבחינה היסטורית של הקיצור

ארמסטרונג בנג"' אחרון בחמש השנים שניצח 1999 - 57 ק"מ ארמסטרונג ניצח, צ'ילה שני בהפרש של 9 שניות, המילטון שלישי בהפרש של 1:34 ד' (רכב בדואר) 2000 - 59 ק"מ ארמסטרונג ניצח, אולריך שני 52+ ש', מורו שלישי 2:12+ ד', המילטון רביעי 3:01+ ד' (רכב בדואר) 2001 - 61 ק"מ ארמסטרונג ניצח, גלדיאנו שני 1:24+ד', אולריך שלישי 1:39+ד' 2002- 52.5 ק"מ ארמסטרונג ניצח, רומסס שני 53+ ש', בודרוגי שלישי 1:06+ד' 2003 - 49 ק"מ מילר ניצח, המילטון שני 9+ ש', ארמסטרונג שלישי 14+ ש', אולריך רביעי 25+ ש' מסקנות לא יבשות 1. ככל שהנג"ש ארוך יותר ארמסטרונג פתח פער גדול יותר 2. הנג"ש האחרון השנה קצר יותר מכל השנים בהן ניצח ארמסטרונג בענק 3. גשם משנה את הפרספקטיבה 4. 2004 אינה שאר השנים. 5. כל המסקנות על אחרות הכותב וכל המתייחס אליהם ברצינו עושה זאת על דעת עצמו וללא קשר למציאות אוונגרדית כפויה
 
הנג"ש ביום הלפני אחרון...

הוא קטלני, הוא רחוק מלהיות שטוח והוא מאוד ארוך. רוכב שלא יהיה מאופס על עצמו יאבד שם כמה דקות טובות.
 
קטע 3 המעבר פאבה הוא פחות...

מ-20 ק"מ מהסיום, התרסקות רצינית וכנראה שכמה רוכבים שחשבו על הצהובה כבר לא ילבשו אותה השנה. אני לא כל כך מצליח לזהות את אורך הקטע פאבה, אבל אני חושב שזה המעבר פאבה האחרון או האחד לפני בפאריס-רובא (איפה שואן פטגם התפנצ'ר השנה).
 
יש שני מעברים של פאבה באותו קטע

הראשון של 2800 מ' נמצא 64 ק"מ לפני הסיום והשני באורך של 1100 מ' נמצא 26 ק"מ לסיום. המסלול גם עובר בעיר רובא 11 ק"מ לפני הסיום.
 

Mont Ventoux

New member
נדמה לי שיש פה ושם אפילו עוד קצת

שהרי יש שם הכלאה של כמה קלאסיקות בקטע. כך למשל בעליה של מה שמכונה ה"קיר" (קטיגוריה 3 בקטע), כלומר המור של חרארדסברחן (המוכר מן הרונדה ואן פלאנדרן), אף כי שופץ, יש עדיין קצת פאבה.
 
למעלה