סוף סוף אני מרגישה תנועות בוודאות

revital e

New member
סוף סוף אני מרגישה תנועות בוודאות../images/Emo9.gif

עד אתמול עוד היה לי ספק לגבי הרגשת התנועות. משבוע 15 חשבתי שאני מרגישה כל מיני תנועות אבל היה לא הייתי בטוחה. אתמול התחלתי להרגיש ממש למספר שניות מין פרפור בבטן והיום זה מופיע בתדירות גבוהה יותר. איזה כיף, זו הרגשה נהדרת. סוף סוף מרגישים שגדל לי משהו בתוך הבטן. ובמיוחד מה שנפלא זה שהבחילות השתפרו (אפשר לומר שכמעט ונעלמו) כך שיש הקלה ממש גדולה ואפשר כבר להתחיל להנות מן ההריון.
 

תלתן.

New member
רוצה גם פרפרים...

איזה יופי, גם את וגם בהיר מרגישות פתאום תנועות. זה בטח מדהים. יוווו אני מזה מחכה גם כן להרגיש
 

ב ה י ר

New member
איזה יופי../images/Emo140.gif

גם אני התחלתי להרגיש את העוברית שלי היום. ומאז היא לא מפסיקה , אני מרגישה אותה כל היום. אני שמחה שניגמרו לך הבחילות ( בקרוב אצלי..
)
 

ברוריהה

New member
איזה כיף רויטל !

גם בלי בחילות וסוף סוף תנועות ! עכשיו החלק הכיפי של ההריון !!!!
 

revital e

New member
זה באמת מדהים.

בקרוב אצלך תלתן. ולבהיר- מקווה בשבילך שהבחילות יעלמו בקרוב. זה באמת כיף להרגיש פרפורים בבטן ואני גם זוכרת שלאחר הלידה היתה לי חסרה ההרגשה הזו בבטן, היה לי מוזר פתאום לא להרגיש כלום, כאילו חסר לי חלק בתוך הגוף.
 

מיה :)

New member
../images/Emo19.gif איזה כיף! אני כבר מתגעגעת...

אולי לא לשלב הזה, אבל מאד אהבתי את השלבים המוקדמים יותר, כשהיה לה עוד מקום להתהפך ולשחות גם בלי לדחוף ידיים ורגליים לכל מקום אפשרי!
 

נשמי

New member
מה מה מה אני ממש מאוכזבת מהתנועות

אני בשבוע 26 ולא כל כך מרגישב "בעיטות" ידים רגלים תוסיק וכדמה אניממש מאוכזבת
חיכיתי חיכיתי לקטע הזה אבל זה מבושש לבוא אני מרגיה פירפורים , הסתובבויות , גילגולים אבל ממש במעורפל לא תנועות חדות לא אחרי מתוק ולא כלום הבטן קצת מתקשה ואני מרגישה שהוא זז רק אחרי שאנחנו מנסים לזרז את הלידה...
סקס - למי שלא הבין זוהי הרגשתי עד כאן הדיווח
 

שוגי13

New member
עכשיו כשאת מספרת

אני שמה לב שכשאנחנו מנסים לזרז את הלידה
(ששששש.. שהעוברית לא תשמע, יש לה עוד זמן, אנחנו רק מחפשים גיוונים...) הגברת נותנת לנו להנות בשקט ולא מציקה. אולי גם היא נהנית
 

ashlaya

New member
זירוז לידה../images/Emo12.gif

רגע רגע בנות זה לא קצת מוגזם בסביבות שבוע 26-30 לזרז לידה? זה בכלל עובד הזירוז בחודשים האלה??????
 

ammy

New member
גם אני מרגישה לפעמים פרפורים

בבטן ,בערב הם מתחזקים אולי בגלל שאני בבית בערב ונחה .אתמול אפילו הרגשתי דחיפה וקראתי לבעלי להרגיש ,אבל זה לא חזר באותה עוצמה והוא אמר שאני מדמיינת .היום אני הולכת להתעמלות פעם ראשונה בהריון ,מקווה שיהיה טוב.
 

annushka

New member
אם תוכלי להגוד לאיזה התעמלות את

הולכת? לפני ההריון התעמלתי בסטודיו סי ועכשיו זה חסר לי.
 

shirka

New member
גם אני רוצה ../images/Emo70.gif

האמת היא שבלילה שאני שוכבת רגועה לפני השינה עם שתי ידיים על הבטן נדמה לי שאני מרגישה משהו מבפנים...תחושות שאני לא זוכרת ממקודם...יכול להיות שזה זה ? או שהדמיון אצלי משתולל?
שירי
 

ashlaya

New member
פרפרים מבטן מזל טוב

רויטל ובהיר שמחה בשבילכם ונזכרת בהתרגשות הגילוי אגב רויטל זה לא התרגשות שונה בהריון שני? נראה לי שאת חווה הכל מההתחלה איזה כייף
 

revital e

New member
ההריון הזה כ"כ שונה מהראשון

מכל הבחינות. אפילו התנועות שאני מרגישה שונות. בהריון הקודם התחלתי ממש להרגיש בשבוע מוקדם יותר ממש מעין בועות בבטן בצורה ברורה ללא שום ספק. הפעם כמעט ולא חשתי את הבועות וחוויתי יותר את הפירפורים. נכון שבהריון הראשון, בגלל שהכל חדש, החוויה היא יותר גדולה, אבל גם כעת ישנה התרגשות, בכל זאת עברו 3 שנים- וזה הרבה זמן.
 

revital e

New member
וחוץ מזה,

חיכיתי להריון הזה הרבה זמן, כך שגם זה מוסיף להתרגשות.
 

שוגי13

New member
אחלה, איזה כייף../images/Emo140.gif

אני מאוד אוהבת להרגיש את הפיצית זזה ובועטת, בתנאי שהיא לא תוקעת לי רגליים בצלעות... מסכן בעלי, כשהוא בא לשים ידיים על הבטן באמצע החגיגה- הגברת נרגעת תוך שניה כך שלא ממש יצא לו להרגיש אותה, אולי איזו בעיטונת פה ושם. חינוך טוב מתחיל מהבטן...
 
למעלה