סוף כל סוף,
ההזדמנות לה כולנו חיכינו! בעקבות ההתבטאות האחרונה של מפלגת בל"ד, סוף סוף ניתן להוציא אותה אל מחוץ לחוק! אני רק מקווה שזה לא ייעלם ויתמסמס בין כל שאר ההתבטאויות של המפלגה, ושהפעם באמת יעשו את מה שצריך היה לעשות מזמן ולהוציא אל מחוץ לחוק את המפלגה שונאת ישראל הזאת.
ההזדמנות לה כולנו חיכינו! בעקבות ההתבטאות האחרונה של מפלגת בל"ד, סוף סוף ניתן להוציא אותה אל מחוץ לחוק! אני רק מקווה שזה לא ייעלם ויתמסמס בין כל שאר ההתבטאויות של המפלגה, ושהפעם באמת יעשו את מה שצריך היה לעשות מזמן ולהוציא אל מחוץ לחוק את המפלגה שונאת ישראל הזאת.