סוף כל סוף,

סוף כל סוף,

ההזדמנות לה כולנו חיכינו! בעקבות ההתבטאות האחרונה של מפלגת בל"ד, סוף סוף ניתן להוציא אותה אל מחוץ לחוק! אני רק מקווה שזה לא ייעלם ויתמסמס בין כל שאר ההתבטאויות של המפלגה, ושהפעם באמת יעשו את מה שצריך היה לעשות מזמן ולהוציא אל מחוץ לחוק את המפלגה שונאת ישראל הזאת.
 

אריק ל

New member
מבחינתי כבר מזמן היה צריך להוציא

אותה מהחוק. המנהיג שלה בשארה שיבח את החיזבאללה ונפגש עם אסד שלא כחוק (שנחשב לאישיות עויינת את ישראל). פקידיה ציינו את יום העצמאות הסורי בגולן לפני חודש. חבר הועד המרכזי של בל"ד ואחיו נתפסו כחברים בתא טרור של החיזבאללה. ההתבטאות הזאת היא כלום לעומת שאר הדברים שבל"ד אשמה בהם. אבל האם מישהו יעשה כאן משהו?! לא! כי הדין כלפי הערבים הוא סלחני במדינה הזאת.
 
נכון... אבל עדיין יש עכשיו הזדמנות

שאסור לפספס. אם לא יעשה דבר, אני מתכוון לכתוב לאחד מחברי הכנסת על זה. אתה יודע אולי למי הכי כדאי לכתוב פניות מסוג זה?
 

אריק ל

New member
מממ...

ליו"ר הכנסת או אולי לשר המשפטים? אבל אם אתה רוצה שמישהו יעלה את למליאה, תפנה לאחד מהשרים בימין - אפי איתם או לח"כ עוזי לנדאו. ואם אתה באמת רוצה שמשהו יקרה, תפנה לבג"צ, או שתבקש מאחד מחברי הכנסת להוביל פנייה לבג"צ.
 

masorti

New member
אל תצחיק אותי.

א. בג"ץ יתמוך בזכותם של אנשי בל"ד לומר זאת. ב. גם השמאל הציוני פעל בעבר באותה צורה. אז נפסול גם אותם?
 
לא ייתכן!

בל"ד קראה ישירות להטלת עונשים על המדינה! לא ייתכן שבג"ץ יאשר זאת!
 

masorti

New member
אתה כל כך תמים.

בזמן שמיר משלחות של השמאל נסעו לארה"ב לשכנע את המימשל לא להעניק לישראל את הערבויות. שלום עכשיו מצלמת כל הזמן התנחלויות ומלשינה למדינות זרות. יוסי שריד קבע שבמבצע הנוכחי ברפיח ישראל מבצעת פשעי מלחמה (... שהם כמובן ברי ענישה על פי החוק הבינ"ל). שמעת שבג"ץ מנע אחת מפעילויות אלה?
 
אני חושב שעוזי לנדאו יהיה הכתובת

הנכונה, אם כן. לא רציך אישור של הכנסת כדי להוציא מפלגה מחוץ לחוק?
 

אבנר.

New member
לא שאני חולק עליך, אבל...

כבר שהכנסת, (כמדומני שהייתה זאת וועדת הבחירות של הכנסת) פסלה את אחמד טיבי להתמודד לכנסת והבג"ץ ביטל זאת. הבנתי שבשביל להוציא מהחוק את בל"ד, צריך קודם להוציא מהחוק את הבג"ץ...
 
למעלה