סוף כל סוף Treo270 ב-orange אבל...

halperin

New member
מנהל
סוף כל סוף Treo270 ב-orange אבל...

לקח להם "רק" שנה להכניס המכשיר, ובאופן לא מפתיע ה"סבסוד" מהמם! עלות המכשיר: ללקוחות פרטיים 139 שקל ב-36 תשלומים, כולל מע"מ. = 5004ש"ח ללקוחות עסקיים 118 שקל ב-36 תשלומים, כולל מע"מ. = 4248ש"ח בזמן שאפילו בקנייה ישירה דרך יער-דאטה המכשיר זול יותר ! (849$ + מע"מ = 4800)
 
אני לא הייתי נוגע אפילו

ב-5004 ש"ח. מה שכן, היות ועכשיו, אחרי ש-Orange אישרו את המכשיר בארץ (על ידי תחילת שיווקו), אפשר לבדוק אם במכס יש אישור סוג למכשיר, וזה אומר תיאורטית שניתן לייבא בתוספת מע"מ + מס + דמי ממ"ן. אשמח אם מישהו מהעו"ד בפורום יבדוק את העניין. נכון לעכשיו, עדיין משתלם יותר להחזיק שני מכשירים נפרדים, למי שלא גולש כל היום.
 

catman2u

New member
מה לגבי איכולת הקליטה ?

לא מזמן היה לי visorphone אבל איכות הקליטה (ברשת אורנג´) הייתה על הפנים. מצד שני, אחרי כמה חודשים הוא גם התקלקל אז לא משנה כבר, אבל הרעיון בהחלט רעיון מגניב, ואני ישמח להשתמש בטריאו, אם הקליטה בו סבירה ומעלה. אז... מה אומרים ?
 

nitzangertz

New member
טראו 270

שלום אני רכשתי את הטראו 270 ישירות מיער-דטה לפני כחודש וחצי. המחיר הוא 5200 ש"ח כולל מע"מ. זהו פאלם לכל דבר עם מערכת הפעלה 3.5 שניתנת לשידרוג. המכשיר מדהים, אם כי כטלפון הוא מסורבל במקצת. אשמח לענות על שאלות. הדבר העיקרי ששוה לבדוק ברכישה דרך אורנג, האם המחיר כולל ביטוח של המכשיר. נכון להיום, מכיון שקניתי דרך יער, אין לי בטול כמו בשאר הסלולריים שלי ועל כן אני מאד זהיר בשימוש איתו. במידה והמחיר כולל ביטוח, לכו על זה. כל האפליקציות עובדות נפלא, אם כי חייבים להוריד תוכנת דואר (כמו אודורה-חינמית), וזה עובד פנטסטי. האינטרנט אינו תומך וברוב המקרים אינו נכנס לאתרי co.il סה"כ-מכשיר מדהים עם מסך צבעוני מעולה וקליטה טובה כטלפון, אם כי הצלצול שלו חלש להחריד. ואגב, השירות של יער הוא לא מהמשובחים, בלשון המעטה.
 

tweety73

New member
TREO ואורנג´

היתרון הגדול ביותר לקנית מכשיר דרך אורנג´ הוא - בביטוח שהם נותנים לו , משיחה שערכתי הבוקר עם נציגי השירות נאמר לי מפורשות כי אין הם מסוגלים לתקן מכשירים אלו (מפאת חוסר גישה לחלקי חילוף) ולכן האחריות (בכל סוג של תקלה ) תהייה בהחלפת המכשיר.. נו ובא לציון גואל .. (כולל סוגי התקלות , משמע גם אלו הקשורות לפאלם וגם אלו הקשורות לרדיו .....) אז אתם יכולים לעשות את החישוב בעצמכם ,עם אחריות כזאת שווה *תמיד* לקנות אותו דרך אורנג´ גם אם אכ´ תשתמשו בו עם SIM של סלקום.... (זה בסדר אין להם אפשרות ל"נעול" את הטראו
 

nitzangertz

New member
עוד לגבי הטראו

גם אני דיברתי עם נציגי אורנג והבלבול חוגג שם. הם עדיין לא מעורים בפרטי המכשיר ולא בסוג ההתקשרות איתם (מבחינת המסלול). בשיחה אחת נאמר לי שהמחיר כולל אחריות ובטוח ובשיחה נוספת זה לא היה ודאי. בכל מקרה בשיחה עם נציגי יער -דטה הם אמרו לי מפורשות שהמכשיר (הצריבה שלו ) לסלקום שונה מאשר לסים של אורנג. מה שכן, המכשיר למי שיכול לקנות אותו במסלול העסקי הוא מחיר מצוין לעומת כל הצעה אחרת בשוק.
 
למעלה