סוף חופשת הלידה

סוף חופשת הלידה

שלום לכולן, פעם ראשונה בפורום כלשהו. אני אמא לתינוקת בת 4 חודשים. חוזרת השבוע לעבודה. עבודה שאני מאד אוהבת! עד ללידה תמיד נשארתי אחרי שעות העבודה מבחירה, העבודה היתה החיים שלי. כשעמדתי ללדת ואמרו לי בבי"ח לחכות - מיד רצתי לעבודה לסגור כמה דברים, תוך כדי צירים והכרזתי: "אני אבוא לעבודה פעם בשבוע לפחות במהלך החופשה". אבל בחופשת הלידה ממש התנתקתי משם. לא דמיינתי שככה יהיה. אלוהים אדירים, איך זה יהיה עכשיו, אני לא יכולה להישאר אחרי הזמן בעבודה (יש שעה בה אני צריכה לקחת את התינוקת), איך אתרכז בעבודה כשהבת שלי אצל מישהי אחרת? גם אתן הייתן בדיכאון לפני החזרה? אני לא מפסיקה לבכות. מצד אחד כל כך בא לי לחזור לעבודה - אני מתגעגעת, מצד שני אני מרגישה שאני נוטשת את הקטנה. אולי בכלל הראש שלי לא יהיה בעבודה? העבודה שלי היא מאד תובענית. בעלי הציע לי לפנות לפורום - צריכה קצת תמיכה. תקופה לא קלה עוברת עלי. יש למישהי עצה? או אולי סתם לדעת שעוד מישהי עברה דבר דומה מקווה שהגעתי למקום הנכון.
 

mykal

New member
ראשית מגיע לך מזל טוב

שנית מאחלת לך גידול קל ומהנה. אני מוכרחה להודות ששרשורים בפתיחה זו הם רבים מאוד, וכל פעם שהם עולים אני מרגישה שכנראה הייתי אמא רעה לא מתחשבת לא מרחמת, אבל מהר מאוד אני מרגיעה את עצמי--מפני שילדי בוגרים היום(חלקם הורים בעצמם) הם מעולם לא התלוננו--שזנחתי אותם, הם גם נראים מעולה והצליחו בלימודים, ומצליחים הלאה במעשיהם, מעולם לא הצטערתי שעבדתי--השארתי את הילדים עם מטפלות שסמכתי עליהן, כשבאתי הביתה ישבתי עם הילדים ושחקתי ולימדתי, וחלק מעבודות הבית לקחתי עזרה, כדי להעניק לילדים, חוזרים הביתה מלאי ספוק ושמחים עם המשפחה. אז שיהיה לך המון הצלחה, והילדה שלך תאהב אותך כשאת תאהבי את מה שאת עושה.
 
למעלה