סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים

סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.

פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.

הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.
 

benshap2

New member
הם לא הפסידו. תחשוב על עשרות הלקוחות שאותו

סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.

פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.

הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.
הם לא הפסידו. תחשוב על עשרות הלקוחות שאותו
נהג גבה מהם שלא כדין משך זמן עבודתו בחברה, משעברה הרפורמה ועד היום, שלא התלוננו אלא בלעו את הצפרדע.
והכל בשל רשלנותה החמורה של חברת קווים בהכשרה בסיסית של נהגיה.
 
קרה לי מקרה דומה

סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.

פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.

הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.
קרה לי מקרה דומה
היום עבדתי בקו 42 ומישהי שעברה מקו 10 אלי המכשיר חייב אותה משום מה למרות שהיא שילמה כמה דק קודם מאחר ולקח לגברת הנכבדה דקה לעכל את העניין עד שהראתה לי את החיוב הקודם עלו עוד נוסעים וכתוצאה מכך לא יכולתי לבטל לה את הכרטיס
הבעיה שרב קו שלה הוצא באגד ולכן היא תצטרך לפנות אליהם לבדוק אם יש בעיה בכרטיס למרות שהיא משתמשת רק בדן
 

cwen

New member
זה קרה לי כבר שלוש פעמים קודם

קרה לי מקרה דומה
היום עבדתי בקו 42 ומישהי שעברה מקו 10 אלי המכשיר חייב אותה משום מה למרות שהיא שילמה כמה דק קודם מאחר ולקח לגברת הנכבדה דקה לעכל את העניין עד שהראתה לי את החיוב הקודם עלו עוד נוסעים וכתוצאה מכך לא יכולתי לבטל לה את הכרטיס
הבעיה שרב קו שלה הוצא באגד ולכן היא תצטרך לפנות אליהם לבדוק אם יש בעיה בכרטיס למרות שהיא משתמשת רק בדן
זה קרה לי כבר שלוש פעמים קודם
פעם בקו 142 אחרי קו 60 והנהג מיד ביטל, ופעם ב 55 כשהוא הוריד לי ערך צבור כשהיה לי חופשי חודשי, וגם הוא מיד ביטל.
והיתה גם פעם אחת שנהג של 58 לא ראה את נסיעת ההמשך על הרב קו, אבל זו היתה הנסיעה האחרונה בכרטיסיה אז לא ירד כלום. הוא הסתכל על הכרטיס ונתן לי להכנס.

אילו הנהג של 55 עם הכרטיסיה היה מיד מבטל במקום להתווכח איתי, כל הסיפור היה נגמר אבל התווכחנו עד שעלתה עוד נוסעת והניחה את הכרטיס על המכשיר, ואז לא היה לי טעם להמשיך להסביר לו את הלכות הכרטיסיה.

זה קרה לי בדן ממש ממש בהתחלה, והבנתי שפשוט צריך להשאיר את הכרטיס על המכשיר עד שיש אור ירוק. אם מרימים אותו מהר מדי, אז נסיעת ההמשך לא נרשמת על הכרטיס ואז באוטובוס הבא יהיה חיוב.
מאז שהתחלתי להשאיר אותו על המכשיר עד שיש אור ירוק זה לא קרה לי בכלל במשך הרבה מאוד זמן עד הסיפור הזה עם ה 55 עכשיו.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
מתברר שבירושלים הייתה בעיה גדולה

סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.

פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.

הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.
מתברר שבירושלים הייתה בעיה גדולה
בשבועות האחרונים בגלל המעבר הדחוי לשעון חורף. הרבה נסיעות הורדו לחינם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה