סוף המסלול

alfa33racer

New member
זריקות

חביבי לאימפרצה(לפחות הדגם הקודם) יש טוסיק עצבני כמו למכונית הנעה אחורית ולי היתה כזו (אלפתא 2 ליטר משופרת) ההבדל הוא שב אימפרצה זה הרבה יותר נשלט כשמדובר עד גבול כוח מסוים כמובן באימפרצה אתה יורד על הגז בסיבוב והאוטו ירקוד כמו גדול יש החלקות כוח על 4 גם
 

moshem74

New member
אהלן...

נהגתי מ``ס פעמים באלפה 33 משופרת...אני יכול לומר לך שהאחיזת כביש שלה פשוט מדהימה ,מי שאין לא לא יכול להבין ולתפוס את משמעות הדבר הזה...אבל.... אחיזת הכביש של האימפרזה הוא משהוא מדהים בפני עצמו...צריך פשוט לנסות ,אי אפשר להסביר ,מי שאין לו לעולם לא יידע...כל סיבוב...לא משנה עיקול,שיפוע,ירידה,עלייה, הרכב הזה ...רק תלחץ...עוקף בכל מצב כל דבר על הכביש...פתיחות,סגירות...אין מתחרים...הנאה עולמית.והרעש של המנוע הזה...קרבורטור או לא קרבורטור....הוא פשוט נשמע מופלא,נקי,בלי קרטועים,וחייתי לאללה.....בן זונה של אוטו.
 

alfa33racer

New member
בוקסר

לשניהם יש בוקסר:) יש הרבה מכוניות חייתיות באימרצה אפשר גם לקחת את סבתא פרקטיות
 

moshem74

New member
בוקר טוב

מעניין אם ייצרו גם אמיפרזה טורבו סטיישן...זה יהיה מעניין....
 

alfa33racer

New member
אתה צוחק???!!

בוודאי שייצרו יש גם בארץ אני מקווה שאתה צוחק במה שאמרת . ירון
 

moshem74

New member
חחח...

עוד מעט הדוסים יעברו מוולוו סטיישנים לסובארו אימפרזה טורבו סטיישן...
 
למעלה