סוף המסלול

alfa33racer

New member
WRX

דוורא לי יש מושג נהגתי במודל 96 משופרת וגם 89 או 9 משופרת גם HITS ON THE SPOT & HITS HARD האוטו הכי טוב בארץ לדעתי הצנועה אין אין במחיר הזה שום דבר כזה זה החלום שלי כבר 4 שנים ויותר.. לא אכפתלי מבמוו אם 3 אני רוצה מכונית ראלי ואין אוו אז.. אנשים - זה אוטו ב160אלף שקלים שמוריד 218 סוסים לכביש מה אנשים קונים לי גולף פור מושן וחושבים שיעמדו מול אימפרצה? ירון תהנה אגב מנייק :)
 

moshem74

New member
אבל....

מה שהכי מדהים זה שאנשים פשוט לא מבינים... מה אומרים....סובארו....עוד סובארו....זה בסה``כ סובארו... לי יש הונדה הם אומרים לי....פשוט מדהים...!!! מה אני עונה? ניפגש ברמזור אחי....או שלא.....חחח
 

alfa33racer

New member
אוי

שורש הבעיה הוא בזה שאנשים לא קולטים שהתדמית בארץ היא שגויה פה אנששים חייבים להכניס כל דבר למסגרות סובארו זה הלאונה המרובעות 1.3 עבורם(היה גם היה 4*4 טורבו 1.8 או יותר) כדאי שיורידו לעצמם לראש שסוברו היא היצרן הכי ידוע של 4*4 שלא ג`יפ באמת אוטו טוב מאוד חבל שאין את האס טי איי ואם עסקת בהונדה אוי ואבוי לך! אתה יודע שיש NSX ACURA אינטגרה- הורסיה ההרסנית של סיוויק ולהונדה יש פרלוד עם היגוי כפול(גם בארץ) זה אין לסובארו עדיין... יש לך אוטו טוב באמת צניעות זו בעיה אצלך אבל גם אצלי אשמח לדבר איתך אם תשלח לי אי מייל או איי סי קיו :)
 

moshem74

New member
לא הגיוני

לסובארו יש את svx ....אם כבר עולים כיתה. ובחו``ל האמפרזה משווקת עם מנוע 2500 ויש גם קופה...באתר של סובארו הדגם אמפרזה 2500 קופה בהשוואות שלהם לוקח הכל...זה לא ייאמן,אני לא יודע אם זה בגלל שהם סתאם ממציאים או שיש בזה מין האמת...הם משווים באתר מכונית שלכל היותר עולה נניח 220000 ש``ח אם היה בארץ תדגם 2500 טורבו לרכבים של 500000 ש``ח והסובארו בכל זאת לוקחת...זה כבר לא הגיוני!.
 

baryb

New member
יש לך טעות..

לדעתי האימפרזה שאתה מסתכל עליה היא האימפרזה ראלי שלא משווקת בארץ וחבל. באמת אוטו מכובד ביותר, אבל זה לא אימפרזה רגליה וגם לא איזה STI משופרת
 

66

New member
אימפרזה דגם קודם

לפי מיטב ידיעתי לדגם החדש אין וכרגע גם לא יהיה גירסאת קופה. רק 4 דלתות כמו המשפחתית.
 

alfa33racer

New member
תכניס נושא

הSVX אוטומטית לידיעתך צורה מדהימה גג זכוכית אבל להשוות לWRX לא. ו2500 זה לא הכל בחיים מ2 ליטר אפשר להוציא 500 כ``ס ואני סבור ש2.5 הוא גרסה אטמוספרית לUS הSTI זה הטופ של סובארו או P1 שתדע ולא הכל הגיוני בחיים ככה זה
 

66

New member
תרגיע

גם אני חולה על האימפרזה (דור קודם דווקא) אבל אח שלי, כדאי שתרגיע כי גם למכוניות אחרות יש מה להציע ומה לעשות שלא מביאים אותן לארץ. כמו שאמרת מים שקטים חודרים אז תחדיר בשקט ואל תשמיץ כי לכל אחד יש כסף לאימפרזה ולפעמים מספיקה וולקן או ספרינט (השאלה היא אופן השימוש).
 

ranfin

New member
חולה נוסף, אבל !!!

גם אני כמו 66 חולה עליה (הגירסה הקודמת) אבל כדי להיות הבעלים המאושר שלה צריך גם להיות בעל תחנת דלק. WRX עם הספוילר הגדול 1:2 !!! מפחיד ויקר.
 

smalla

New member
בילבולי ביצים

כמה בן אדם יכול לדבר שטויות????? הורג אותי כל פעם מחדש איטלקיות וצרפתיות זה חרא? על מה אתה מדבר שניסית לעשות להם שיפורים וכלום לא עבד הכנסת יותר גז למזגן וציפית שזה יעלה לך את המומנטום????? אירופיות מהנות יותר לנהיגה ושאתה אומר רק יפניות אתה בוחר עוד את סובארו זה נכון שיש להם מכונית ראלי מצוינת כי הם היחידים שמוכרים אותה ככה סתם ודרך אגב ``רק בישראל`` הסובארו עושה 5.9 שניות היא עושה 6.2. (תקרא במגזין אוטו האחרון על תערוכת ז`נבה) אתה אומר אולי שצרפתיות ואיטלקיות זה חרא כי אין למכירה בארץ מכונית ראלי צרפתית איטלקית אבל בכל מקרה כשיוציאו אם יוציאו מכונית ראלי אירופאית לארץ היא תהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה מהסובארו
 

ranfin

New member
ראה בראלי האחרון או זה שלפניו

סיטרואן דפקה בראש לכולם וגפ פז`ו. האירופאיות הרבה יותר נוחות בכביש, אין מה לעשות נגד זה.
 

66

New member
סיטרואן ג`מפי

לא צריך דגם ראלי. תנסו לנהוג בג`אמפי TDI בעליות של ים המלח - ערד עם עגלה מאחור במשקל כולל של 5 טון. הרבה אנשים חטפו בראש.
 

ranfin

New member
בכל פניה חטפתי מכה בראש

היתי אחד הנוסעים בג`ומפי הזאת (-:
 

alfa33racer

New member
האבא של אימפרצה

תראה מה שנכון (מופנה לבעל האימפרצה) ועכשיו אם לא ידעת תלמד: תתפלא אבל האבא הרוחני של האימפרצה היא ה----לנצ`יה דלתא אינטגרלה והיא גם יותר יציבה (לפי ירחונים) והיא זכתה ברצף של אליפויות ראלי שלא בטוח שיחזור ומי מי לדעתך בנה עבור סובארו את האוטו הזה???? פרודרייב מי הם? הם אלא שמריצים את אלפא בדי טי אם מעניין הא?
 

moshem74

New member
אחי....

אני לא יודע מה איתך אבל אצלי אמינות היא בראש הרשימה.
 

alfa33racer

New member
תשובה

כשמנוע של אימפרצה גודש באר 1.6 הוא ממיס בוכנה צריך בוכנות מחוזקות מעניין שבקוזוורט לא... וגם אני חושב שיפניות אמינות אבל מה הקשר? אני נהנה לשחק אם האוטו זה הכיף שלי את כל השיפורים אני בניתי ואני יודע איך האוטו מתקתק מא עד ת זה הכיף שלי אני מתקן את המוסכניק שלי :)
 

עמרי 24

New member
ברוך הבא למועדון

אבל כמו שכל אחד אוהב אוכל מסוים ,כך כל אחד אוהב רכב מסוים. גם אני חושב שהאימפרזה לא רעה (בלשון המעטה) אבל ראבק! תקבל את העובדה שיש כאלה שחושבים אחרת,זה לא קשור לנכון או לא... בכל אופן שמח לראות אותך כאן בין כולם!
 

n.a

New member
בטוח שאתה ניכנס פחות למוסך , אבל...

כל מה שאתה ``חוסך`` במוסך אתה שורף על ביטוח + חובת התקנת איתוראן... אני מניח שעלות הביטוח כולל חובה ומקיף היא למעלה מעשירייה. דרך אגב , האימפרזה באמת רכב מדהים אבל לדעתי אוטו ספורט חייב הנעה אחורית...כפי שהתכוון המשורר מלכתחילה.
 
למעלה