סוף הזמן עם דיויד:( שאלות

DOCTOR W H O

Member
מנהל
סוף הזמן עם דיויד:( שאלות

OMG רק עכשיו יצא לי לראות את הספיישלים האחרונים:( (הקלטתי ורק עכשיו יצא לי לראות). לעזאזל הקטע שהוא ניפרד מכולם, ומרוז! יו אני שונאת את מי שכתב את זה. וראיתם מרתה התחתנה עם מיקי
. יש לי כמה שאלות בקשר לזה. הבחורה המבוגרת שהופיעה מול סבא של דונה, והיתה מאלו שהתנגדו להצבעה של אדוני הזמן, מי היא? אמא של הדוקטור? הנכדה שלו? אישתו הישנה? ומה היא התכוונה כשהיא אמרה לסבא של דונה שהוא צריך להציל את הדוקטור ממוות? בזה שהוא נתן לו את האקדח? או בזה שהוא זה שגרם לו להתחדש? ואם הוא זה שגרם לו להתחדש, אז במה זה מציל אותו? נישארתי די המומה מזה:( אוי דיויד שלי. שמרו על אופציות הרבה.
 

timetraveler900

New member
לגבי האשה

יש לי הרגשה חזקה מאוד שהיא אמא שלו... מכמה סיבות: 1) היא מגאליפריי 2) כשהדוקטור ראה אותה הוא הסתכל עליה במבט שישר צועק "אמא!" 3) בסוף, בחתונה של דונה, כשווילף שאל את הדוקטור מי הייתה האשה הזאת, הדוקטור לא ענה לו, אבל הייתה מין פאוזה כזו והמצלמה הראתה את אמא של דונה לא בפוקוס ואת דונה מאחוריה מרחוק. אני חושבת שזה סוג של עונה על השאלה של ווילף. שהראו את הקשר בין סילביה לדונה (קשר של אם ובת) שמסמל את הקשר בין האשה לדוקטור. הנבואה אמרה בעצם שהדוקטור הולך למות- ולא להתחדש. אז עצם זה שהוא התחדש זה כבר נקרא שהוא ניצל. היא לא אמרה שהוא צריך להציל את הדוקטור, היא רק אמרה שלא יספר לו שראה אותה כי עדיין אפשר להציל אותו.
 

Pינקי

New member
ראיתי סוף סוף את הפ' אתמול,היה מדהים!!!!!

גם אני חושבת שזו אמא שלו.אם זו הייתה אישתו אני חושבת שהיו מראים אישה יותר צעירה. איזה מוזר היה פתאום לראות את מאט!! אבל אני מתה כבר לראות את העונה ה5,היא בטח תגיע לפה עוד איזו שנה במקרה הטוב..
 

מוגלי7

New member
הבריטים האלה יעשו מכל דבר דאלק.

הם בכוח רוצים to get exterminated.
 

limors2

Active member
אם כבר להשקיע ולבנות דאלק, לא חבל לעשות אותו

מדלעת שתרקיב? הבריטים האלה לא חכמים במיוחד
 
למעלה