למה הכל בכספת?
ולמה לאף אחד אין מושג מה הקוד? אגב, למה בסוף האחד?
 
זה נראה כזה רדיואקטיבי. וואו, איזה שולחן מגניב! ניסו ממש מאיים.
 
כשנינה קוטלר היא המפרנסת היחידה, זה מצב רע. בדיוק, עלמה. המשל שלה היה ממש מטומטם.
 
הוא רוצה למכור טטריס אבל הוא לא הוגה שמות נכון. משום מה המשל של אליקו יותר מסתדר לי.
 
ריבון העולמים, חומר רדיואקטיבי בחווה?! מסכים עם נדב.
 
ניסו לא חושש שנדב יוריד את האפליקציה מהרשת?
 
עלמה לא מוכרת לניסו. כבוד. גילי אח טוב.
 
או-הו, איזה חתול שחור זה.
 
ליבי, מטומטם, שים את המבחנה בכספת!
 
"הוא יכול היה לפחות להציע..." שרון, יא אהבל! אגב, אני חייב להגיד משהו. דוד שאול כל הזמן, כל הזמן, מקלל בדמות. לא כותבים את זה בכתוביות אבל אם תקשיבו טוב תשמעו שהוא אומר "כוס אמק".
 
ריבונו של עולם, היכולת של רונה להסתגל לשינוי הזה... פעם פסיכית תמיד פסיכית. בכל מקרה, הבנתי שהעסקה עם האיימישים לא עבדה..
 
עסקים באפריקה זה אף פעם לא טוב.
 
נתי, זה לא גמל. סצנת התנחומים הכי מוזרה שראיתי.
 
ליבי יהב? אוקיי. זה לא חוקי לתת מספרים בטלוויזיה אבל שיהיה.
 
משפחת גפן המסכנה.