סוסי פרא-שבוע 9

יופי, הפרק הגיע בזמן
ניסו עומד לצאת על נתי... הוא עומד להשקיע את כל כולו במזימה.
&nbsp
קים ועלמה רואות סרטי אימה ביחד? איזה מוזר. סרט אימה זה לצפות עם בנים. אם שחורי יכול לצחוק על קים וקים יכולה לשקר לו זה לא בריא. אגב, היה לי ברור שליהי תיכנס ותפחיד אותם.
&nbsp
בניגוד להן, הגברים צופים בכדורסל. כספות, כספות, לאבות העשירים אין עוד מקומות מסתור?!
&nbsp
ליהי גם עוברת תהליך. אין, השיימינג שהעבירו אותה נשמע נורא... בהתחשב בזה שגם אני מאוד מבין מה היא עברה. ולא, גילי, לא כמו האימא של שלגייה... קצת סלחו לה מהר.
&nbsp
כמה זמן לוקח לחשוף את עמית?
&nbsp
מיקה חכמה.
&nbsp
איזו ערסיות של נתי. מה הקשר לבלוג? טוב, לפחות אהבה יש שם.
&nbsp
ומהם לזוג אחר... שרון, השמיע קול! איפה אתה ואיפה נני? רק בבלוג אתם נמצאים? שחורי, למה להקשיב לשרון?! ממתי קים ושחורי ביחד?
&nbsp
יורם לא יכול לדבר ככה לשוטרת...
&nbsp
פתאום אני מבין למה ליהי התלהבה כל כך מסופר נני... וזה לא ויפו ונדטה, זה "וי פור ונדטה".
&nbsp
איזה תזמון יש לשרון ולנעליים שלו. הכובע הוא מתנה...
&nbsp
איזה מלחיץ ניסו.
&nbsp
מי היה מאמין שעמית תיפול ככה.
&nbsp
למה כל סיפור מתחיל ב"כשהיינו ילדים וגנבנו תפוזים מהפרדס"?!
&nbsp
איזו מוזיקה יפה בסוף.
&nbsp
פרק ענק.
 

שיר m

Well-known member

כבר הזכירו את זה שקים ושחורי ביחד, למרות שלא באמת ראינו את זה קורה...
 

שיר m

Well-known member
גדול
ליהי ונני! מי העלה בדעתו!
&nbsp
שחורי מתייעץ עם שרון. זה רק הולך ומשתבח.
&nbsp
נתי ועלמה מסובכים.
&nbsp
יורם עצבני באמת.
&nbsp
פרק טוב. סדרה טובה.
&nbsp
הסיפור של ליבי ואבא שלו זז לאט מדי. מה הקשר של ליבי לכספת של האבא? הוא האיש שאליו פונים בעת תקלה? נו באמת...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כמו שאני מכיר אותך ..
חשבתי שתכתבי "ליהי ונני -חמודים
"
מה הם לא חמודים בעיניך?
 

שיר m

Well-known member

כן אה, מבחינתי כולם חמודים:) חוץ משחורי. שחורי לא חמוד בכלל

&nbsp
האמת שהקטע הזה היה מצחיק מדי, ואני עוד לא בטוחה מה אני חושבת על ליהי, אבל כן נני חמוד, וכן ביחד הם... טוב נו, חמודים
 

שיר m

Well-known member
יש לך טעות בהודעה
התכוונת למיקה! הרבה הרבה מיקה!
אה, לא?
 
למה הכל בכספת?
ולמה לאף אחד אין מושג מה הקוד? אגב, למה בסוף האחד?
&nbsp
זה נראה כזה רדיואקטיבי. וואו, איזה שולחן מגניב! ניסו ממש מאיים.
&nbsp
כשנינה קוטלר היא המפרנסת היחידה, זה מצב רע. בדיוק, עלמה. המשל שלה היה ממש מטומטם.
&nbsp
הוא רוצה למכור טטריס אבל הוא לא הוגה שמות נכון. משום מה המשל של אליקו יותר מסתדר לי.
&nbsp
ריבון העולמים, חומר רדיואקטיבי בחווה?! מסכים עם נדב.
&nbsp
ניסו לא חושש שנדב יוריד את האפליקציה מהרשת?
&nbsp
עלמה לא מוכרת לניסו. כבוד. גילי אח טוב.
&nbsp
או-הו, איזה חתול שחור זה.
&nbsp
ליבי, מטומטם, שים את המבחנה בכספת!
&nbsp
"הוא יכול היה לפחות להציע..." שרון, יא אהבל! אגב, אני חייב להגיד משהו. דוד שאול כל הזמן, כל הזמן, מקלל בדמות. לא כותבים את זה בכתוביות אבל אם תקשיבו טוב תשמעו שהוא אומר "כוס אמק".
&nbsp
ריבונו של עולם, היכולת של רונה להסתגל לשינוי הזה... פעם פסיכית תמיד פסיכית. בכל מקרה, הבנתי שהעסקה עם האיימישים לא עבדה..
&nbsp
עסקים באפריקה זה אף פעם לא טוב.
&nbsp
נתי, זה לא גמל. סצנת התנחומים הכי מוזרה שראיתי.
&nbsp
ליבי יהב? אוקיי. זה לא חוקי לתת מספרים בטלוויזיה אבל שיהיה.
&nbsp
משפחת גפן המסכנה.
 

שיר m

Well-known member
פרק טוב
"הרגשות הם בדיוק כמו הבלוקים של הטטריס, רק צריך לסדר אותם בסדר הנכון, וזה רץ"
 
יותר טוב מסרטי האימה
"מי ששורד זה לא המעודדות והחבר'ה מהפוטבול אלא חבר'ה כמוני וכמוך!".
&nbsp
WTF?! מה גם שהיא ראתה סרט אימה בפרק הקודם, אז זה בא משום מקום...
 

שיר m

Well-known member
זה באמת בא משום מקום
או שלא, כי לפי הפרק הקודם אנחנו יודעים שהיא אוהבת סרטי אימה... אבל היי זה עבד על גילי!
 
למעלה