סוסי פרא-שבוע 8

Roei152

Well-known member
מנהל
סוסי פרא-שבוע 8 סדרת הנוער הראשונה בהוט של הפורום שמגיעה ליותר מ7 שבועות !!!!!
צפיה מהנה ודיון פורה!!!!
 

שיר m

Well-known member
פרק טוב
נדובי ומיקה חמודים:)
&nbsp
נתי ועלמה מסתבכים.
&nbsp
לדעתי קים בונה על ליבי.
 
אבוי לנו. באמת.
אם זה אכן יהיה הכיוון. מה שכן, אז יתברר שחזית מראש גם את זה, אחרי החיזוי הפנומנלי שלך לגבי בן ורוני. (תראי איזה מחמאות אני חולקת לך
)

אבל שוב, זה יהיה פשוט מזוויע אם זה אכן יקרה. כאילו, ברצינות?! לא. פשוט לא. גם ככה לא נותרו יותר מדי פרקים. הוא ועלמה צריכים לחזור בסוף וזהו, אבל לא נראה לי שזה כבר יקרה. ועוד עם גברת ליהי בתמונה, אז בכלל...


אגב, זה הפרק האחרון שצפיתי בו (29), לכן טרם ידוע לי איך זה התפתח, אם בכלל. פשוט הייתי חייבת להגיב על זה. הלוואי והמשפט שהיא אמרה לה הוא נטול משמעות בהקשר של בחור אחר שמוצא חן בעיניה, או השד יודע מה, וזה נועד רק כדי לקדם אותה, למרות זאת, כן אל עבר שחורי. זה חייב להיות רק הוא, אם כבר. שיהיו כבר ביחד, עם כל המוזרות שבהם, ויעזבו את כולנו בשקט.
 

שיר m

Well-known member
מה יש לכם מקים ושחורי
לשחורי מגיע רק את ליהי. שניהם רעים.
&nbsp
לספיילר לך לאן זה התפתח בפרק הבא? סתם סתם:)
&nbsp
כזאת אני, בעלת רעיונות מטורפים
 
מה קורה לפרקים בזמן האחרון?
עולים מאוחר.
&nbsp
"חדשה שווה אש"? האם ניסו מתכוון לעמית? וכן, הוא מאוד בוגר לגילו. ראיתם את... לא חשוב. ממתי דאנו מנסה להיות שדכן? ולמה ניסו לא מבין מתי דאנו שולח אותו לשלום?
&nbsp
נתי עסוק בעזיז? למה?
&nbsp
שחורי אומר לנדב ללכת עם האמת. וואו.
&nbsp
חה, ניסו מנסה להביא לעמית מילקשייק אבל כבר יש לה. היי, היי, להסתכל בעיניים? אתם לא מבינים מה המשמעות של להסתכל בעיניים בזמן שמשיקים כוסות? רמז- זה כדי שמשהו אחר כך יהיה טוב. עמית חרא של שוטרת.
&nbsp
תחליפו את המקרר הזה כבר!
&nbsp
אוי, מיקה...
&nbsp
רגע, לא הייתה נשיקה בסוף בין עלמה ונתי?
&nbsp
אז ליבי לא כזה תמים. אגב, באמת, שחורי מנסה כבר מאז הגן להתחיל עם אותה הבחורה ולא עובד לו... אולי באמת לא כדאי להקשיב לו. מצד שני ליבי יותר גרוע.
&nbsp
אוף, הסצנה של השיעור רכיבה הפכה ממצחיקה למביכה. אני מקווה שזה לא הולך לכיוון הזה!
&nbsp
למיקה יש פן. תיזהרו. שרון ונני סתם מסתובבים בחווה.
&nbsp
אני לא מבין- קים יושבת באזור, כבר כמה זמן. גם ליהי. למה לוקח להן כל כך הרבה זמן להיפגש? ליהי. סוכרייה. על מקל. בפה.
מוזר שליהי תומכת בנתי ועלמה, וקים... כנראה מבינה שאסור לה לספר כלום לליהי.
&nbsp
למה שחורי מספר לליבי על עלמה? הוא לא חושב בהיגיון?
&nbsp
מיקה עוזבת אני בוכה.
אוקיי עבר לי!

&nbsp
איך. שרון. יודע. לנגן. בכינור?! אוקיי, ידעתי שזה פלאפון. למה תפריט? בחייך, שרון, אם רצית להדביק משהו על נדב, היית מדביק באנגלית.
&nbsp
לא חכם, ניסו.
&nbsp
או כן! סופסוף! סופסוף! סופסוףסופסוףסופסוףסופסוףסופסוף!
&nbsp
אוי, נו, את מי מעניין עכשיו סוס ערבי?
&nbsp
הנה הסחיטה באה.
 
מגיבה באיחור...

אין, הקטע עם הכינור פשוט הרס אותי לגמרי! זה היה פשוט גדול
אני יכולה לצפות בסצנה שוב ושוב, והיא לא תפסיק להצחיק אותי...
סוף סוף, שרון ונני עושים משהו מועיל, אבל באמת. מיקה ונדב מתוקים להפליא.

לגבי דאנו, נראה לי שמשהו קצת הסתבך לי בהקשר שלו, אם אפשר לקרוא לזה ככה - איך סיפור ההימורים במירוצי הסוסים קשור לעניין הזהב שנמצא מתחת לחווה? המירוצים, מבחינתו, הם רק סיפור כיסוי, או שלא הבנתי נכון?
 
כן, כנראה.
פשוט חשבתי שהזהב הוא העניין המרכזי מבחינתו, אבל כנראה שלא. הוא ירד מזה, או שלא? בכל מקרה, העסק איתו מתקדם לאט מדי, בטח בהתחשב במספר הפרקים הכללי, הנמוך בהשוואה לנורמה.

עדיין לא ראיתי את שני הפרקים האחרונים, ככה שאין לי מושג איך הדברים התקדמו, מכל הבחינות. נצפה ממש בקרוב.
 

שיר m

Well-known member
לא חושבת שהוא ירד מזה
אבל זה לוקח זמן אז בינתיים הוא מתפעל מירוצי סוסים.
בכל אופן ככה אני מסדרת את זה, אבל את צודקת, הרי המטרה הסופית היא לסגור את החווה (כדי לחפור שם לזהב) אז אולי המרוצי סוסים קשורים לזה?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 30
מצטער על האיחור .. לא היתי בבית...
 

שיר m

Well-known member
פרק מעולה
נתי ועלמה כאלה חמודים.
&nbsp
ליבי ונדב כאלה בנות

&nbsp
למשטרה אין מושג מי זה דניאל וולף.
&nbsp
פעם ראשונה שניסו הלך בזמן

&nbsp
שמישהו ייקח את שחורי וליהי ויכניס אותם לצינוק.
&nbsp
אגב, לא בטוחה שקניתי את הדמעות של ליהי.
&nbsp
חולה על נתי. כבר אמרתי?
 

שיר m

Well-known member
בטוח?
כי הוא באמת עושה רושם של איש עסקים. והם לא נראו מתלהבים במיוחד לתפוס אותו...
 
כן, בטוח
אני זוכר שכשתפסו את הפנתר אז סער אמר לעמית שניסו כנראה מסתובב עם "איש עסקים" רציני.
&nbsp
איש עסקים זה הסלנג שלהם לפושע. ה"עסקים" זה הפשע.
 

שיר m

Well-known member
נכון
ובכל זאת זה הרגיש לי שאין להם מושג... טוב נו
 
היי, בנות, שאלה
כמה מכן קיבלו במשלוח מנות סוכריה וחשבו על "חכמת הסוכריה" של ליהי?
&nbsp
אין נתי נלחץ מזה שיעירו את ניסו... ונתי נדלק מהגניבה. אגב, המבט הזה כן קשוח... אתם לא יודעים כמה...
&nbsp
אנשים פה בחובות ל-VOD. ובנימה אחרת, סוסי פרא עומדת להיות בתשלום... סתם. אז כנראה קים באמת מאוהבת בליבי.
&nbsp
אוף, איך יון תומרקין משיג תמיד בחורות שוות?! היי, ליהי יורדת על קים?! מה קרה?! או שהיא גם גילתה...
&nbsp
העובדה שסוסים ובעלי פרסות אחרות ישנים בעמידה הייתה תעלומה. והיא עדיין תעלומה. טוב, נתי ועלמה זוג או לא?
&nbsp
דניאל גד ומבחנים זה לא מסתדר.
&nbsp
נדב אמר "סלפון". כנראה שגם הוא נדבק ממיקה.
&nbsp
קים היחידה שחשבה בהיגיון בעניין של הצילום של עלמה. ממתי לליהי יש שם משפחה? כתוב שליהי אוהבת סוסים. נו...
&nbsp
שוטר, פסיכולוג, כירורג, סטנדאפיסט ואח של בוגד.
&nbsp
רגע, למה ליהי עושה את זה?
&nbsp
וואו, יורם באמת קנה את התירוץ שעזיז פראי.
&nbsp
שחורי יצא מהשירותים עם רוכסן פתוח. וליהי פתיינית.
&nbsp
נוער בסיכון, עבודות שירות, אותו דבר. למה כששחורי יצא הוא צעק "יש"?
&nbsp
דאנו מסוכן.
&nbsp
שחורי המניאק.
&nbsp
רגע, קים ועלמה לא היו בכלל במסעדה לפני זמן קצר. מה קרה? קים עשתה עזיבה כזאת תיאטרלית.
&nbsp
פלאשבאקים מהעונה השלישית של גאליס.
&nbsp
עכשיו אני מבין למה משלמים כדי שיקחו את ליהי...
&nbsp
שמתם לב לעובדה שמה שהחשיד את הבוחן היה... תחזיקו חזק... כי נתי ענה על הכל נכון. מזכיר קצת את לירון בשכונה, הא? בתכל'ס זה לא שחורי והאשליות שלו, זה הסטריאוטיפים.
&nbsp
סיום מדכא.
 
ממשיך להגיב באיחור
גזענות לגמרי, מה שקורה עם נתי.
&nbsp
נדב ונתי בקושי דיברו... אגב, בכעס נתי הופך לערס.
&nbsp
שחורי מה זה מתלהב מעצמו. האמת, אחלה של דבר עם הטריקה של הדלת והתמונה.
&nbsp
ממה שרון ונני מתלהבים בדיוק? נתי נכשל...
&nbsp
איזו חמודה מיקה. היא חזרה. יוגילאטיס?
&nbsp
ניסו עשה מה שנתי לא יכול היה לעשות עם לאוס.
&nbsp
איזה החלפה של רגשות ליהי עשתה.
&nbsp
אוקיי, טעיתי, הם באמת מכירים את וולף כאיש עסקים. יופי, עמית, כיסוי טוב.
&nbsp
"שני חברים ממש טובים שלי". וואו. מעניין מי אלו יכולים להיות...
&nbsp
פעם קודמת שניסו ונתי היו ביחד בעסק- לא נגמר טוב.
&nbsp
מפתיע שנדב הציע להגיד ליורם.
&nbsp
גם יורם גזען.
&nbsp
מה מיקה רוצה?
&nbsp
ומה נתי יחליט?
 
למעלה