סוסי פרא-שבוע 6

Roei152

Well-known member
מנהל
סוסי פרא-שבוע 6 צפייה מהנה והרבה או מיי גאד!!!!
 
מי יודע מה יקרה?
דווקא ניסו פותח? ולא רואים תגובות של אחרי הנשיקה? שום הפתעה? שום חשש מליבי? אגב, אני חייב להגיד שזה מפתיע לראות את דניאל גד, דורי אהרוני, ה"צבר" המוצלח וההגדרה ל"ישראלי יפה" כביכול, עוסק בספורט, מוצלח, ממשפחה עשירה, הופך ל"ישראל השנייה": מזרחי, ערס, עני יותר. סרט הודי זה יותר ניסו. פתיחה יפה.
&nbsp
פרח? זהו, ליבי? הוא לא אביר על סוס, כפי שאמר יורם, וגם הסוס לא לבן.
&nbsp
ליבי ונתי הם ביחסי אהבה-שנאה-אהבה-שנאה-אהבה-גנבת את חברה שלי-יאללה מה אכפת לי. נתי, נדפקת. מעניין אם ניסו גרם לזה.
&nbsp
מיקדב כאלה חמודים... פתאום הם עברו לפלרטוט. מיקה הציעה לנדב את הרעיון הכי נורמלי והכי מתבקש בעולם ולנדב אין מושג. אז למי יש חכמת רחוב?
&nbsp
למה נני לובש את הסרבל רק חצי? אני חושב שאני מבין מי יהיה יואב...
&nbsp
קים יותר עמוקה ממה שנראה. הרבה פגיעות וחולשה. ומי מנצל את החלשים בחווה? רמז: צבע הלבוש שלו זה השם שלו.
&nbsp
נתי בחור טוב.
&nbsp
למיקה יש תדמית של טיפשה בחווה. די רחוק ממנה. לליבי אין שום חוש עסקי.
&nbsp
סיפור מעניין יש הפרק.
&nbsp
אבא? למיקה יש אבא?
&nbsp
"תודה על השתייה". לא שתית אפילו קצת. עמית נחש.
&nbsp
חתואל עורך דין! מה קרה? באת לפתור עוד בעיות בזוגיות של "תורן" ו"שקז"? אני לא יכול, נני מדביק אותי בצחוק... אגב, המרכבה לא מתאימה למערב הפרוע.
&nbsp
נתי לא חשב לעדכן את עלמה על המצלמה?
&nbsp
מה יש לערסים עם עמית? חבר'ה, אני מזכיר לכם שהיא הושוותה לסטייק אנטריקוט שאוכלים כל יום. וגם היא אמרה שאייל גולן הוא ג'אנק פוד ומגיע לה גורמה... ושהיא הימרה על שחור והפסידה. והיא גדולה מאייל בחמש עשרה שנים.
&nbsp
אגב, בסוף (לא מפתיע אבל כן סוף שגורם לך לרצות עוד) אפשר לראות את יון ממלמל "הבן..." לפני הקאט.
&nbsp
נראה לכם שיקרה משהו עם אבא של מיקה?
 

שיר m

Well-known member

באמת מה יהיה עם אבא של מיקה? (יש רק אבות שם, חוץ מאמא של עלמה)
 

שיר m

Well-known member
קורע

טוב הפעם נני הצליח להצחיק אותי ממש

&nbsp
הלך עליך נתי. ולמה לעזאזל לא סיפרת לעלמה על המצלמה?!
 

Roei152

Well-known member
מנהל
למה שוב??????????????
לוקחים את הפושעת המתוקה מהחנון....מזל שהפעם מדובר בחנוון רגיל ולא איזה האקר על שמסוגל לבטל ויזות... ומיקה לא כזאת אגרסיבית...
ליבי כותב ... נדוש.....
איפה ליהי?? יותר מעניינת מיובל....
 

שיר m

Well-known member
באמת איפה ליהי, היא מפספסת את כל הדרמה.
 

שיר m

Well-known member
אבל היא לא בסביבה כדי להנות מהפירות
מה שווה ליצור את הדרמה אם היא לא שם ברגע הכי חשוב?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זאת איימי 2
יובל ממש לא איימי 2 לעומתה....
&nbsp
 
או מיי גאגה!
יון לא ממש שיחק טוב את הפרידה, הוא נראה כמו ילד כועס.
&nbsp
קים עם הכניסה הכי מוגזמת בעולם. אבל מחווה יפה. קים הגיבה יותר באיפוק ממה שחשבתי.
&nbsp
נתי נידון למוות וניסו צוחק. יופי. אגרופן מפחיד.
&nbsp
מכתב. ליבי גם כותב כמו ילד (לא ציפיתי שיבגדו בי ככה!!!). טוב שזרק.
&nbsp
אה, נני, אז כשחתואל נראה ככה זה לא מצחיק אותך? ויש הבדל בין "טקאטום טקאטום" ל"טקאטם טקאטם", כמו ההבדל בין כאבי בטן למיחושי בטן. פרסומת עלובה.
&nbsp
שמתם לב שמיקה לא מכניסה מילים באנגלית כשהיא מדברת על אבא שלה? זוג חמוד.
&nbsp
שחורי הוא פשוט דמות שנואה. אין בו שום דבר טוב. שום תכונה טובה.
&nbsp
גם לי בא לצחוק על יואב ילד נאחס.
&nbsp
ובמעבר חד לדאנו וולף. ניסו נשבר בקלות ואין לי מושג לאן וולף חותר. העיקר שליבי לא מעורב.
&nbsp
שיפור במכתב.
&nbsp
זמן רע, נתי. זמן רע. אבל אחלה של סצנת סיום.
 

שיר m

Well-known member
שחורי נוראי.
אני מתחילה לחשוב שוולף מנצל את אבא של ליבי...
 

שיר m

Well-known member
אווץ'
רק לי זה נראה כאילו עוד רגע מתחילים מכות?
&nbsp
דנו וניסו היקרים, מיצינו את ה"אתה עוד כאן?". באמת. זה היה משעשע רק בפעם הראשונה.
&nbsp
אל תלכי מיקה, אל תלכי.
 

שיר m

Well-known member
אוקיי
קורע- ליבי חותך מלפפון, הסרטון של שרון, וניסו מייעץ לנתי

&nbsp
שמישהו יחבר כבר בין ליהי ושחורי ונגמור את הסיפור.
&nbsp
עלמה ונתי חמודים ולא יעזור כלום.
&nbsp
דנו מאיים על בני. כמה מפתיע.
 

שיר m

Well-known member
אם ליהי נשארת
אז הזוגות הם כדלקמן:
עלמה ונתי
קים וליבי
ליהי ושחורי
מיקה ונדב (כמובן)
שרון ונני (מה לעשות...)
&nbsp
(אמרתי את זה כבר?)
 
למעלה