|סוכריה
רבות הדרכים לשאול את אלה!

|סוכריה../images/Emo63.gifרבות הדרכים לשאול את אלה!../images/Emo63.gif

אלה אלה, מה קורה לה?! אלה שלנו היא אחת הבחורות היותרררר עסוקות שאני מכירה, ואני חייבת להודות שהיא ממש נכנסה עמוק ל
שלי, ככה שאני ממליצה לכולכם להכיר אותה... כדי שנוכל לדעת עליה (לפחות) הכל וסופסוף לדעת מה באמת עושה לה טוב בחיים (חוץ מהיקר שלה), מה היא שונאת ושאר ירקות, אתם מוזמנים להפציץ גם אותה בשאלות!!!! שימו
- רשימת הנשאלים של הפורום נגמרת
לכן אם אתם לא רוצים להוציא את הפינה הזאת להפסקה ..ומישהו עדיין לא נשאל, אתם מוזמנים לכתוב לי!
והנה רשימת השאלות הקבועות שלי
אלה, מה המצב ?
מה את הכי אוהבת בעולם הזה?
מה את הכי שונאת בעולם?!
מה הדבר שהכי מפחיד אותך?!
תספרי שלושה דברים שאנחנו עדיין לא יודעים עלייך (וזה בטוח יהיה קל...)
את מעדיפה חורף או קיץ?
את מעדיפה ארטיק או גלידה?
את מעדיפה שוקו או קפה, או בכלל קולה?
מה את רוצה להיות כשתהיי גדול?
את מעדיפה את הדיסק הראשון, השני, או השלישי של דניאל סלומון?!
מה החלום שלך? H@ve fun!
 

LOLI152

New member
איזה כיף לי!:)

3> מתה עלייך... אלה, מה המצב ? הכל נפלא, כרגיל!
מה את הכי אוהבת בעולם הזה? אני אוהבת המון דברים. הכי אוהבת? אנשים טובים מבפנים. את היקר שלי. את חברים שלי.. מה את הכי שונאת בעולם?! אני לא אוהבת לשנוא.. ואולי אם יש משהו לשנוא.. זה רוע.. מה הדבר שהכי מפחיד אותך?! הדבר שהכי מפחיד אותי..לאבד מישהו קרוב.. גם הלא נודע מפחיד אותי לפעמים. תספרי שלושה דברים שאנחנו עדיין לא יודעים עלייך (וזה בטוח יהיה קל...) המ... יש לי חיבה ענקית לקואלות. ואפילו חלק מהחברים שלי קוראים לי-קואלה. אני לומדת פרסום -תקשורת וחברה- כמגמה בתיכון. אני יודעת לשחק גו -שזה משחק לוח סיני עתיק. את מעדיפה חורף או קיץ? חורף.. את מעדיפה ארטיק או גלידה? גלידה...:) וניל פצפוצים. :) את מעדיפה שוקו או קפה, או בכלל קולה? תלוי מתי. לרוב אני מעדיפה קפה.. מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה? אני נוטה לכיוון תעשיית הקולנוע. בטח במאית. ;) את מעדיפה את הדיסק הראשון, השני, או השלישי של דניאל סלומון?!זה לפי מצבי רוח, אבל הראשון הוא החביב עלי רוב הזמן.. מה החלום שלך? החלום שלי.. ממ...אולי לזכור לנצח, את הגישה האופטימית הלא מתפשרת שלי עכשיו. אם זה ישמור אותי מאושרת. ולהציב לעצמי מטרות, ולהשיג אותן, כמובן. :)
 

LOLI152

New member
גו :)

אני לא אחפור מדי- כי זה מסובך וארוך. אז תקרא לבד.. גוֹ הוא משחק לוח שמקורו בסין העתיקה. גו נחשב למשחק הלוח העתיק ביותר בעולם ומשחקים אותו מיליונים בכל רחבי תבל. במזרח נחשב גו למשחק המפתח את ההיגיון ואת יכולת ההפשטה. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%95 מאוד מעניין!
 
אזזז..

מה עושה לך טוב? ורע? מה התחביבים שלך? איפה את לומדת? איזה שיעור את הכי אוהבת? ושונאת? מתי הכרת את דניאל סלומון? איך? את עוסקת באיזה סוג של יצירה חוץ מסרטים?(כותבת,אומנות..) אווווףףףף היה לי שאלה ממש טובה ושכחתי אותה כי הקשבתי לאיזה שיר... נפרד בתקווה שהמשך יבוא..
 

LOLI152

New member
:) עונה:)

מה עושה לך טוב? חיבוקים, שיחות, אנשים, צופים, לעשות מורל, לקום בבוקר, לחייך לאנשים שמחייכים חזרה, וגם לכאלה שלא- בקיצור, כמעט כל דבר עושה לי טוב,:) ורע?כשאני מרגישה דברים שאני לא יכולה להסביר- כמו כעס לא מובן וכ'ו. מה התחביבים שלך?אני מכורת צופים, אני אוהבת מוזיקה, ואנשים, והמון דברים.. זה משתנה מדי פעם.. אני אוהבת חלומות, וטארוט, ופיות, ופסיכולוגיה, ו..כן, המון המון דברים! איפה את לומדת? אני לומדת באורט כפר-סבא. איזה שיעור את הכי אוהבת? אני הכי אוהבת את המגמה. תקשורת וחברה. אבל גם היסטוריה זה אחלה. ושונאת? אני לא חובבת של לשון.. מתי הכרת את דניאל סלומון? באמצע החטיבה.. בערך בכיתה ח'.. ומאז התאהבתי.. איך? במקרה- שמעתי בטקס של בית הספר את השיר "בא מכאב" וכמה זמן אחרי זה התברר לי של מי השיר המדהים. ומאז זה סיפור אהבה! (זה היה כשהדיסק הראשון בדיוק יצא.) את עוסקת באיזה סוג של יצירה חוץ מסרטים?(כותבת,אומנות..) המ.. כן.. אני כותבת, לפעמים יותר לפעמים פחות, אני ממש אוהבת אומנות, לא כל כך מוכשרת בציור או פיסול, אבל אוהבת ליצור. אני לא צלמת מחוננת, אבל יש לי אחלה דמיון;) :) אני נהנית מהשאלות שלכם!:) אני צריכה ללכת לכמה זמן.. כשאני אחזור אני אמשיך לענות..:)
 

שני חמו1

New member
היי אלה..

מה את אוהבת לראות בטלויזיה? מה את אוהבת לאכול? מה לא? מה העדה שלך? כמה זמן את והיקר חברים? אולי תעלי תמנה שלך? (מאוד מעניין לדעת איך את נראית..) איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? ובעוד 20? מה לעולם לא תעשי? ממתי את בצופים? איזה זמרים את עוד אוהבת חוץ מדניאל? זהו לבנתיים
 

LOLI152

New member
סדר בסדר:)

מה את אוהבת לראות בטלויזיה? אני לא.. חחח אני לא חובבת גדולה של טלווזיה, ואם בכל זאת כן, אז סיטקומים, משהו מצחיק. מה את אוהבת לאכול? אוכל של סבתא:) בעיקר מג'דרה (שזה אורז עם עדשים.) מה לא? אני לא אוכלת כבד, אני לא אוכלת חצילים, ובאופן כללי, בקר ואיברים פנימיים לא עושים לי את זה. מה העדה שלך?יש לי.. המון עדות. איטליקה, מצריה, צרפתיה, רוסיה, אלג'ירית, ועוד ועוד.. כמה זמן את והיקר חברים?טפו טפו ב19 לחודש הזה זה יהיה 5 חודשים. :) (ו5 שנות היכרות. חחח!) אולי תעלי תמנה שלך? (מאוד מעניין לדעת איך את נראית..) בכיף.. מצורפת:) במקום הכי טבעי שלי, בפוזה הכי טבעית שלי. (בשבט,עם חאקי וחיוך! חחח.) איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? בעוד 10 שנים..אני רואה את עצמי.. לומדת משהו, או עוסקת במשהו שלמדתי ומעניין אותי, ואולי נשואה, ילד ראשון או משהו כזה.. ובעוד 20? עובדת במשהו כייפי, עם משפחה כייפית.. :) אמן.. מה לעולם לא תעשי? אני לא ארצח.אני לא אתאבד. ממתי את בצופים? אני בצופים כבר שנתיים.:) נכון נראה יותר?! איזה זמרים את עוד אוהבת חוץ מדניאל? אני אוהבת ענקית של רוק ישראלי... בין אם זה נעם רותם, דן תורן, ירמי קפלן, חמי רודנר,דנה ברגר, משינה, כוורת, תיסלם, רונה קינן, ויש עוד המון המון זמרים שאני מעריכה ושומעת.. :) (שומעת כשיוצא ולרוב אצל חברים, ואם יש לי אהבה אמיתית, אז אני קונה דיסקים. כי אני נגד להוריד. אין לי תוכנה כזאת במחשב.)
 

LOLI152

New member
לא. אני יו"רית + מדריכת שכב"ג.

למחסנאים אצלנו יש עניבה שחורה. אני בתפקיד אידיאולוגי בתקווה להיות מרכזת פעילים.. עכשיו אני משמשת ראש צוות פרסום, קהילה ואני גם מדריכת שכב"ג.. :) שזה תפקיד נחשק אש. :) שנה שעברה הדרכתי (והייתי גם פעילה.. שזה מסתדר ולא מסתדר.), השנה אני יו"רית (פעילה שהיא גם ראש צוות.)שנה הבאה אני מקווה לרכז (הכי גבוה) פעילים.. ויהיה כיף אש. לכולם!:)
 

LOLI152

New member
חח תודה:)

אמא שלך בעיקרון צודקת, במשותף לכל התנועה עניבה ירוקה בעלת פס אדום שייכת לפעילים, בתוכם גם מחסנאים. אצלנו בהנהגה זה ירוק עם פס שחור.. :) אמא שלך צופיפניקית לשעבר? :) איזה שבט?
 
אה בעיקרון היא הייתה בצופים הדתיים ירושלים...

לא יודע בדיוק איזה סניף.."שבט" בשבילך
 

LOLI152

New member
הבנתי..:)

חחח צופי העדה.. אני מתה עליהם...:) כ"כ כיף איתם במחנה קיץ ביום שישי בערב..
 
למעלה