סוד שירה....

עצמי

New member
סוד שירה....

נכתב מזמן מזמן... אבל נכון תמיד... וכשלא.. אני מזכירה לעצמי שחייב שכן. סוד שירה סוד שירה זה לב הומה, מתפאם ומתפלא, גל של דופק מתרומם, אשר גוף נרגש רוטט, הוא בסער ממלא, מעורר ומחמם. סוד שירה, המון של ים, הנוצץ בקצה הנוף, ראות ברורה ואופק חד, וגלים של רגשות, הנשברים אלי החוף, בקול שכשוך אחד, אחד. סוד שירה , יגון ועצב שמתוך הלב נחלץ, ואל הדף יברח מהר, סוד שירה זה רגע אושר, אור שמחה שכמו קפץ, אל תוך נפשינו לבקר. סוד שירה זה בוקר זך, כששמש במזרח מפציע, טל נוצץ, עולם חדש, חום צהרים וקרירות הערב, ומסך החושך המודיע, על יום נושף אשר פרש. סוד שירה זה מלא הטבע, זה גוזל אשר בקעף וניצן אשר נפתח, זה חיוך וצחוק ודמע,זה מגע של יד רכה, וזכרון דבר מה נשכח. סוד שירה זה החיים עצמם, כמות שהם על טוב על רע, זה רגעים קטנים - שלך עם עצמך, זה דקות קצרות של קסם, בהם צצה לה שירה, ומכניה ללב שמחה. סוד שירה, זה לב אוהב, חם, חובק, רגיש טהור, וגוונים ססגוניים, במשחקים של צל ואור. שלכם. עצמי.
 

white crane

New member
התפעמות

נעים. בתוך כל המהומה, נעים לראות וגם לחוות מילים כאלה , \שממלאות בחמימות את כל הגוף. תודה. ומי יתן והשירה תמלא אותך תמיד כפי שמילאה אותי בשיר זה, וכפי שמלווה אותי כבר הרבה שנים.
 

עצמי

New member
תודה...באמת.

אמנם אני לא שם עכשיו.. אלא הרבה הרבה יותר כואבת.. אבל גם אני - משתדלת לזכור שזה שם.. אי שם, בתוך הבלאגן.. תודה. עצמי.
 
למעלה