ואו זה נראה כל כך...
לא טוב. יש קבלה כמו שהיא ויש קבלה שגובלת בעבודה זרה, כמו הקבלה של מדונה ושל כל הסדנאות של החילונים שעוסקים בקבלה, עשו מזה אשכרה עבודה זרה עם קמאות לחשים כישפים וכל מיני מעשים חסרי הגיון במקום פשוט לעבוד את ה' לא ששייכתי את המודעה הזאת לאחת מהתפיסות האלה....