סוגרים את האי.

dekel1111111111

New member
ComplicatedCutie תגובה

כן , אני גם הגעת לפה והגיעי כי זה אמת ולמרות שהיא כואבת למיכאל אלוני כן , אני עדין כועס עליו , ואני לא רק לא יכול לראות את הפרצוף שלו , כל דבר שמזכיר אותו לדוגמא הצגות של ניסן נתיב שהוא למד מוחרמות עד שמיכאל אלוני וניסן נתיב ישכנו את גיורא חמיצר עקשן לעשות פרק סיום . דקל
 
איזה עקשן אתה כמו חמור ../images/Emo6.gif

אתה פשוט לא מבין שזהו אין יותר "השמיניה". תעבור הלאה.. אפילו גיורא הבין שלכל דבר טוב יש גם סוף
מה הקשר בין מיכאל אלוני וניסן נתיב ז"ל, מיכאל בסה"כ למד בסטודיו למשחק. ורק שתדע שמיכאל היה ב"השמיניה" (עונה 3) אז הוא היה בשנה הראשונה שלו ללימודים. אז מה אתה מאשים אותו על כלום
בטח גיורא שאל את כולם מה לשעות בסצינת הסיום ואז מיכאל הציע את הרעיון שנראה הכי טוב.
 

dekel1111111111

New member
ComplicatedCutie תגובה

אני לא עקשן , ואני גם הרבה פעמיים יכול להיות חמור בשעורי דרמה , אין לי בעיה אם זה , אם אומרים הרבה שצריך עונה רביעית או פרק סיום סימן גיורא טועה ,אם אחד , אבל ראיתי בהרבה פורמים שהיו רוצים שיהיה פרק סיום או עונה רביעית עדין . וגם עוד עבודה איזה שיר בחרו לשיר יום הולדת העשרים האי לא ? השמנייה , כלומה הם אוהבים את השמניה. אני מאשים אותו שהוא עשה סוף טרגי ואני לא אוהב את הסוף ההזה ,היו הרבה אפשריות אחרות גם כשישכחו את הכוח למדא אבל לא לאבד את הכוח בצורה פיזית אפשר לאבד את הכוח בצורה אחרת והמבין יבין ???
 

dekel1111111111

New member
תגובה ComplicatedCutie

אני לא עקשן , ואני גם הרבה פעמיים יכול להיות חמור בשעורי דרמה , אין לי בעיה אם זה , אם אומרים הרבה שצריך עונה רביעית או פרק סיום סימן גיורא טועה ,אם אחד , אבל ראיתי בהרבה פורמים שהיו רוצים שיהיה פרק סיום או עונה רביעית עדין . וגם עוד עבודה איזה שיר בחרו לשיר יום הולדת העשרים האי לא ? השמנייה , כלומה הם אוהבים את השמניה. אני מאשים אותו שהוא עשה סוף טרגי ואני לא אוהב את הסוף ההזה ,היו הרבה אפשריות אחרות גם כשישכחו את הכוח למדא אבל לא לאבד את הכוח בצורה פיזית אפשר לאבד את הכוח בצורה אחרת והמבין יבין ??? ולכן לפי דעתי גיורא הוא גם עושה אבל למיכאל אלוני שבגללו זוכרים את הסוף הגרוע של השמנייה . וגם בגלל זה כשאני רואה את דאוס אז כשאני רואה אותו עם עדי , אני נשאר אבל כשאני רואה אותו לבד או בן אני מעביר למספר שניות כדי לא לראות אותו . כי עדי אני אוהב היא אשמה בקצת , אבל מיכאל אשם בזה שהוא הפך את השמנייה לטרגדיה דקל
 

ny22

New member
מנהל
אם ככה - בשביל מה אתה חי?

הרי תמות בסוף, לא? כולם ימותו בסוף, לא? אנחנו עושים את כל זה כי מה שמעניין (וזה נושא ארוך כך שאני לא אכנס אליו עכשיו לעומק) זה המסע שאנחנו עוברים. בשמינייה וגם באי עברנו מסע של 3 עונות. זה חלק מכל הכיף המסע שאנחנו עוברים ביחד עם הדמויות.
 

dekel1111111111

New member
תגובה NY@@

אני חי א כדי להנות מהחיים ומהחוגים שאני נמצא . ב. אנם אני כועס על מיכאל אלוני בגלל הסוף שהוא עשה , עדיף להגיד את האמת לאמיתה ולא להשאיר בבטן ג. אני לא מתאיש אני אלחם עד שגיורא יובס ויעשה פרק סיום של השמייניה , כמו שאומרים במחזמר אלדין אם יש לך חלום תרוץ אחריו עד שיתגשם . כמו שאומרים בשיר הפתיחה , אני נגד כל העולם עוד ינצח . מפסידים בקרב אבל לא במלחמה , עד שיגורא יכנע עד שיגורא יכנע , עד שגיורא יכנע עד שגיורא יכנע .
 

ny22

New member
מנהל
לדקל, האמת אני מבין אותך...

לגבי א' - מסכים. לגבי ב' - גם כן. (כלומר, אני מסכים איתך שעדיף לומר את האמת ולא לשמור אותה בבטן. לגבי הסוף, אפילו שהיה לי עצוב, קיבלתי את זה שזה ככה [לא יודע אם הייתי יכול לחשוב על סוף אחר טוב יותר]...). לגבי ג' - זה יכול להיות נחמד, אבל יש לך רעיון לפרק? למיטב הבנתי זה לא כל-כך פשוט כמו שזה נשמע. גם מתי ישדרו את זה? אי אפשר סתם ככה... תחשוב על זה גם, שער"י די עבר את תקופת השמינייה, כלומר, זה יהיה פתאום מוזר לחזור בשביל פרק אחד... מסכים איתי? אבל אם יש לך חלום - לך איתו ואל תתייאש! זה בהחלט נכון!
 

dekel1111111111

New member
ראשית יופי שאתה מבין אותי

זה ברור שיש לי רעיונות לפרק סיום אבל את זה אצטרך לשלוח לערוץ הילדים , כדי שיכול להיות סודי , ולגבי השמנייה זה לא חוכמה לאחד את השמניה כי חצי מהשמנייה עדין נמצאים כמנחים בערוץ הילדים כמו טל מוסרי , דון ועדי , וחלק מהם משתתפים מסדרות של דאוס והחצויה , אז לא בעיה להשיג את רוב האנשים של השמנייה כי רובם עדין נמצאים בערוץ הילדים . לא , זה לא מוזר ,הנה אחרי עשר שנים עשו פרק איחוד לדוגמא של קרובים קרובים וכמו שכתוב תמיד עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא . אגב אני קורא לשמנייה עד שיותקן לא סדרת דרמה אלא סדרת טרגדיה לפי כל הכללים של אריסטו בספר הפואיטקה של אריסטו השמנייה היא בגלל הסוף נהפכה לטרגדיה . שהשמניה הם הגיבורים של הטרגדיה , הם יודעים שהם עושים טעיות עד לסוף המר שהם נהרגו חצי אדם (חצי כוח) טובים הם לא טובים משולמים , כי הם עדין שדדו ,רצחו ,נהגו בלי רשיון ועשו מעשים נוספים וגם הרעים הם לא רעים משלימים כי הם עדין הצילו אותם בכל מיני מצבים מסוכנים . כלומר השאלה האם זה העונש המגיע להם להוריד חצי מהכוח בגלל הטעיות שהם עשו ? העונש מוגם לפי דעתי , זה הבדיוק הבדל בין הקרב לתוצאה לסיבה , תוצאה מגיע העונש, אבל עד כדי כך מוגזם ? תמיד בטרגדיה נהרגים בו היה חצי הרג ממש דומה , מה אתה אומר ?
 

dekel1111111111

New member
המשך תגובה

מה קורה למה אתם לא ממשכים לענות , מה נרדמתם שיהיה לכם לילה טוב . דקל
 
../images/Emo152.gif נראה לי שגיורא מיצא את עצמו

בכל מה שקשור ל"האי". את העונה הנוכחית הוא אפילו לא כתב אלה רק יצר זה אומר המון.. כלומר זה נראה שהעונה השלישית בכלל לא היתה אמורה להיות אבל רק בגלל הלחץ של המעריצים ושל הוט אז גיורא עשה עוד עונה אני מתכוונת לעונה 3.וחוץ מזה לא משנה כמה הפגנות יעשו אין סיכוי שגיורא יעשה עוד עונה כי מה לעשות שמיד אחרי שהעונה תסיים הוא עובר למתחרים - yes. למרות שהוא נשאר בערוץ הילדים אבל עדיין מעבר.. ומאור רק שתדע שההודעה שלך היא בדף הראשי של
וגם בדף הראשי של תפוז פורומים
אז סחטיין על הדיון
מצורף הצילום מסך של דף ראשי בתפוז פורומים
ופה נמצא התמונה של תפוז ראשי
 
נכון מאוד...

העונה הזאת נראת ממש מיותרת ואין בה מספיק אקשן לטעמי....... אין ספק שהאי היא סרבה פחות מותחת ופופולרית ממש שהייתה השמיניה כך שלא נראה לי שזה יפריע למישהו שאין עוד עונה. אולי הוא היה צריך להמשיך עוד עונה אחת כדי להציל את כבודה של הסדרה.
 
עוד עונה של "האי" יהיה כבר מיותר ../images/Emo9.gif

עדיף שיסיימו עם כבוד ולא סתם. אחרת זה יהיה כמו העונה השלישית של "האלופה" שהיתה באמת מיותרת בעליל
וחוץ מזה אחרי השידורים החוזרים של "האי" תתחיל העונה החדשה של "חצויה"
 

barak97

New member
פחח עדיף עוד עונה של האי ... ../images/Emo40.gif

מאשר את החיקוי העלוב של דמדומים. חצויה זה נוראי. נוראיייי
 
עדיפות לעוד עונה של "חצויה" ../images/Emo190.gif

מאשר עוד עונה שתהיה ממש מיותרת להאי. וכפי שהבנת גיורא כבר עובד על משהו אחר שהוא בהחלט לא "האי".
 
מצד אחד

באסה. מצד שני, הוא צודק. סדרה חדשה-הצלחה חדשה, אקשן חדש. אל תדאגו השחקנים תמיד דומים.
 

ny22

New member
מנהל
אני האמת, בלי להרחיב על זה יותר מדי

חושב שאולי זה טוב שזה נגמר עכשיו.
 
אז אולי תרגיע את דקל ../images/Emo3.gif

כי הוא עולה לי על העצבים עם העקשנות שלו.
 
למעלה