סה"כ רציתי למכור דירה בת"א ולקנות

einatvi3

New member
פירסום בזדון

כלקוחה שפירסמו בשמה דירה ביד 2 בזדון-אחרי 12 שעות עליתי על זה וביקשתי למחוק את המודעה,אך הטלפונים ממשיכים להגיע עד היום מכל המתווכים שהריחו עיסקה במחיר נמוך,וזאת למרות שהמודעה היתה באתר רק 12 שעות ונמחקה מייד,אבל היא כנראה הגיעה לתוכנה של המתווכים במיידי,והם הקרציות לא מפסיקים להציק! איך אפשר ליצור קשר עם החברה שתפסיק את הפירסום? זאת ממש פגיעה בפרטיות!
 

prizman

New member
סה"כ רציתי למכור דירה בת"א ולקנות

דירה קצת יותר גדולה. מסתבר שבמרבית אתרי המתווכים מוצעות דירות שלא ממש קיימות. אולי הן היו פעם אך נמכרו לפני שנים. האתרים עדיין מפרסמים אותן בגלל האטרקטיביות ומשיכת קונים. מה איגוד המתווכים עושה בנדון?
 

einatvi3

New member
הדירה לא למכירה!

פיספסת את הפואנטה... לא אני פירסמתי וגם אם כן והתחרטתי-למה אין אפשרות להוריד את זה מהתוכנה של המתווכים ולקבל מאות טלפונים מהקרציות?
 

falash

New member
בוקר טוב

המשפט הכי מפורסם של המתווך המצוי הוא "זה בדיוק נמכר, אבל יש לי משהו דומה במחיר כפול"
 

prizman

New member
זה בדיוק המשפט

שאני כל הזמן שומע.
 

prizman

New member
אני כמובן הסקתי

והעברתי היום אישור לדירה שהתלבטתי לגביה שגם נרכשת דרך מתווך, אבל אחד שלא מפרסם באינטרנט או בעיתונות (או שכן ורק לא נתקלתי בפרסום שלו). עקרונית, אם הייתי מתווך וחבר מלד"ן הייתי מבקש שיפעלו נגד התופעה הזו מאחר והיא מרתיעה אנשים מחיפוש דירות אצל מתווכים. בקרוב ודאי אבקש עצות נוספות לגבי הרכישה החדשה ומכירת הנוכחית. תודה עד כאן.
 
מלד"ן ...

יש מעל 15,000 בעלי רשיונות תיווך, מתוכם מעריכים שיש 6-8,000 פעילים ... לצערי, ככל הידוע לי, במלדן חברים רק כמה מאות.
 

prizman

New member
יש לכם איזושהי אפשרות

לשנות את זה? אחרי ההסדר עם הרשיון? שוב, מבחינתכם וגם לטובת הלקוח. איזשהו לובי בכנסת או משהו?
 
למעלה