סהר
אני כל כך רוצה לכתוב ולשתף ואני לא מצליחה כי אני פוחדת להחשף ולהפגע...כל כך קשה לי עכשיו...עולים בי כל כך הרבה רגשות שאני לא יודעת מה לעשות איתם. קשה לי לחיות ככה בעולם מלא בחסך...ואת סהרה אומרת לי לשנות גישה...את חושבת שזה קל? אוף!! לא יודעת איך לכתוב את מה שאני מרגישה ואני כל כך לבד בעולם ואין לי כוח כבר לכלום!! לא חשוב לא מצליחה להסביר את עצמי...רקפת
אני כל כך רוצה לכתוב ולשתף ואני לא מצליחה כי אני פוחדת להחשף ולהפגע...כל כך קשה לי עכשיו...עולים בי כל כך הרבה רגשות שאני לא יודעת מה לעשות איתם. קשה לי לחיות ככה בעולם מלא בחסך...ואת סהרה אומרת לי לשנות גישה...את חושבת שזה קל? אוף!! לא יודעת איך לכתוב את מה שאני מרגישה ואני כל כך לבד בעולם ואין לי כוח כבר לכלום!! לא חשוב לא מצליחה להסביר את עצמי...רקפת