סהר

רקפת1

New member
סהר

אני כל כך רוצה לכתוב ולשתף ואני לא מצליחה כי אני פוחדת להחשף ולהפגע...כל כך קשה לי עכשיו...עולים בי כל כך הרבה רגשות שאני לא יודעת מה לעשות איתם. קשה לי לחיות ככה בעולם מלא בחסך...ואת סהרה אומרת לי לשנות גישה...את חושבת שזה קל? אוף!! לא יודעת איך לכתוב את מה שאני מרגישה ואני כל כך לבד בעולם ואין לי כוח כבר לכלום!! לא חשוב לא מצליחה להסביר את עצמי...רקפת
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
רקפת

אולי הכי טוב שתבואי לשיחה אישית, ממש בעוד כמה דקות?
 
למעלה